#1
Hallo allemaal.
Okidoki, ff voorstellen, Frank is mijn naam en in December a.s. word ik 41.
In het verleden met enige regelmaat drugs gebruikt.
Speed, Cocaine, XTC en heel veel geblowd.
Nu jaren later, leven als een braaf burger zonder dope, kwam ik via een neef en die zijn broer en daar weer een oom van, die een maat had en bla, bla, weer eens in aanraking met Speed.
Ge-wel-dig! om dat weer eens te ervaren kan ik jullie zeggen.
Pieken tijdens het jammen op m'n elektrische gitaar, uitermate geconcentreerd voor de pc doorbrengen (internetten, scripten en wat al niet meer) en ga zo maar door.
Gebruik alleen in de weekenden offcourse, want 's Maandags is het gewoon weer werken.
Afijn, toppie dus!
Nadeeltje is dat ik afhankelijk ben van 'het toevallig aangeboden krijgen' van Speed, omdat ik de juiste wegen niet meer heb/ken om er zelf aan te komen, maar goed, het is niet anders.
Merk wel dat ik gezien mijn leeftijd wat meer moeite heb met het 'bijkomen' na gebruik, en daar hou ik dan ook vet rekening mee. Veel eten van fruit en drinken van fruit drankjes tijdens m'n gebruik, en mijzelf dwingen toch zo af en toe wat te eten
al was het maar een bruine boterham met kaas.
In heel groot vet nadeel is dat ik daarna een dikke week met een snotterige neus rondloop.
Alsof ik zwaar verkouden ben.
Ik hoor jullie denken, doe dan een bommetje!
Mjah, wie weet ooit, maar aangezien ik met snuiven langer met een gram doe dan het opgebruiken met bommetjes, kies ik voor het snuiven.
Zoals ik al schreef, ik ben afhankelijk van de hoeveelheid die ik toevallig krijg aangeboden, helaas.
De reden dat ik dit schrijf, is omdat het me leuk leek mijn verhaal eens te delen met anderen.
Vandaar dat ik lid ben geworden en wie weet leer ik hier nog eens wat van jullie![:sunglasses:]()
Okidoki, ff voorstellen, Frank is mijn naam en in December a.s. word ik 41.
In het verleden met enige regelmaat drugs gebruikt.
Speed, Cocaine, XTC en heel veel geblowd.
Nu jaren later, leven als een braaf burger zonder dope, kwam ik via een neef en die zijn broer en daar weer een oom van, die een maat had en bla, bla, weer eens in aanraking met Speed.
Ge-wel-dig! om dat weer eens te ervaren kan ik jullie zeggen.
Pieken tijdens het jammen op m'n elektrische gitaar, uitermate geconcentreerd voor de pc doorbrengen (internetten, scripten en wat al niet meer) en ga zo maar door.
Gebruik alleen in de weekenden offcourse, want 's Maandags is het gewoon weer werken.
Afijn, toppie dus!
Nadeeltje is dat ik afhankelijk ben van 'het toevallig aangeboden krijgen' van Speed, omdat ik de juiste wegen niet meer heb/ken om er zelf aan te komen, maar goed, het is niet anders.
Merk wel dat ik gezien mijn leeftijd wat meer moeite heb met het 'bijkomen' na gebruik, en daar hou ik dan ook vet rekening mee. Veel eten van fruit en drinken van fruit drankjes tijdens m'n gebruik, en mijzelf dwingen toch zo af en toe wat te eten
In heel groot vet nadeel is dat ik daarna een dikke week met een snotterige neus rondloop.
Alsof ik zwaar verkouden ben.
Ik hoor jullie denken, doe dan een bommetje!
Mjah, wie weet ooit, maar aangezien ik met snuiven langer met een gram doe dan het opgebruiken met bommetjes, kies ik voor het snuiven.
Zoals ik al schreef, ik ben afhankelijk van de hoeveelheid die ik toevallig krijg aangeboden, helaas.
De reden dat ik dit schrijf, is omdat het me leuk leek mijn verhaal eens te delen met anderen.
Vandaar dat ik lid ben geworden en wie weet leer ik hier nog eens wat van jullie

