#1
Sorry, heb je al geslapen en gegeten?
Dat soort dingen kunnen veel goed maken.
Dat soort dingen kunnen veel goed maken.
en natuurlijke de nodige hoeveelheid fruit en een multi vitamine.DonnieDark0 zei:@ Debris, ja ik heb mezelf wel aangeleerd om te eten voor, tijdens en na speed. Voor de Speed warme maaltijd alla gezond gezond. Ik heb in die periode van 06:00 tot 12:00 wel wat geslapen, maar ook van gewoon liggen rust je iig fysiek goed uit. Rond 12:00 direct tosti's gaan makenen natuurlijke de nodige hoeveelheid fruit en een multi vitamine.
Ik heb ook alleen over een periode van zo'n half uur na inname en de daarop volgende 2 uur last gehad. Ik heb helemaal geen kater of wat dan ook vandaag.
@ Marla Singer,
Vocht tekort was het zeker niet, genoeg gegeten en gedronken. Het enige gebied waar ik geen last had was aan de voorkant van mijn hoofd, waar de 'normale' hoofdpijnen zich meestal voordoen.
Ik heb er dus gelukkig alleen een periode van zo'n 2 uur, waarvan 45 min. het heftigst, last van gehad. Daarna was het helemaal verdwenen en hebben we ons erg goed vermaakt :P
p.s.
Een verkramping zei jij. Kan dat helemaal doortrekken naar bijna de volledige bovenkant van je hoofd dan?
GOOGLE zei:Dat de spanningshoofdpijn optreedt tijdens het vrijen is verklaarbaar door het onbewust te sterk aanspannen van de schouder- en/of nekspieren. Dit heeft dan weer tot gevolg dat de dunne spierplaat, die over de schedel loopt, zich aanspant. Een kramp in deze spier kan verschrikkelijk pijnlijk zijn.

pretender zei:Gisteravond/nacht had ik ingeplanned om samen met mijn vriendin als afsluiting eens aan de pep te gaan. (beiden zeer incidentele gebruikers van kleine hoeveelheden).
Voor ons allebei heb ik toen een capsule gevuld. Voor mijzelf 190 mg, het meisje zo'n 170 mg.
dit verhaaltje zegt me al genoeg, incideneel EN in kleine dosis...
ik weet niet of het getest is... maar bij een REDELIJKE speed 40 a 45 % ALSMEDE een capsule gevuld met 190mm,,,KAN je dit krijgen!
en je vriendin had nergens last van met haar cappie van 170 mm ?
ciao
pretender zei:pretender zei:Gisteravond/nacht had ik ingeplanned om samen met mijn vriendin als afsluiting eens aan de pep te gaan. (beiden zeer incidentele gebruikers van kleine hoeveelheden).
Voor ons allebei heb ik toen een capsule gevuld. Voor mijzelf 190 mg, het meisje zo'n 170 mg.
dit verhaaltje zegt me al genoeg, incideneel EN in kleine dosis...
ik weet niet of het getest is... maar bij een REDELIJKE speed 40 a 45 % ALSMEDE een capsule gevuld met 190mm,,,KAN je dit krijgen!
en je vriendin had nergens last van met haar cappie van 170 mm ?
ciao
GOOGLE schreef:
Dat de spanningshoofdpijn optreedt is verklaarbaar door het onbewust te sterk aanspannen van de schouder- en/of nekspieren. Dit heeft dan weer tot gevolg dat de dunne spierplaat, die over de schedel loopt, zich aanspant. Een kramp in deze spier kan verschrikkelijk pijnlijk zijn
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."