Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe kan dit nou

Hoe kan dit nou

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
hmm ,alsje als dealer meth verkoopt als pep benje wel beetje dom,
ja natuurlijk komen de klanten terug, maar hierzo is meth 35 eu inplaats van 6eu per gram,
togwel verschilletje
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel af en toe gebruik ik eens speed, dit kan om de 2 maand zijn, langer, korter, ... Gisteren was ik gaan halen bij een andere dealer en tegen een 20.00 uur heb ik mijn laatste lijn gelegd. In totaal maar 3 lijnen, in totaal net gn halve gram fzo. Natuurlijk niet kunnen slapen ookal had ik verwacht toch tegen een 6 uur smorgens kunnen te pitten. Nu is het 23 uur de volgende dag en ik kan nog steeds niet slapen. Rond een 16 uur vandaag trok ik nog regelmatig gekke bekken en zat ik vooruit te staren.

Hoe is dit mogelijk dat ik nog niet kan slapen ? :confused:
wtf houd je zo lang wakker
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou euhhh misschien heb je gewoon goeie speed :)
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik dacht dat dit maximaal een 12 uur kon duren ofzo ...
Nouja, goeie speed dan maar zeker :tongueout:
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou Cole ik hoop voor je datje geen meth gekregen hebt, want bij mij was vroeger ook twaalf uur wel zo'n beetje waar ik rekening mee moest houden na de laatste inname. Als je heeeel erg geil bent/was kan dat ook meth betekenen. Succes!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
hop, weer een meth junk erbij
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Meth komt nauwelijks voor in NL, van een goede pep (65% - 73%) kun je van een paar lijntjes behoorlijk lang wakker blijven hoor. Zeker als je geen regelmatige gebruiker bent. Ik ben soms ook wel eens 2 volle nachten wakker van nog geen halve gram. Zoals nu bijvoorbeeld :rolleyes: . Ik had dit keer pep die 70% zuiver was, zeer sterk dus!
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#8
mn vriendin is wel een regelmatige gebruiker en bij haar heeft het oook heel lang geduurt en ze had nog minder gesnoven als mij. Ze deed ook fucking raar na een tijdje :confused: Maar we waren allebei wel übergeil :grin: Toch van 2 uur snachts tot 7 uur bezig geweest :grin: Mn pik werkte wel niet goed maar kom :grin:

Ok heb nu tch 4 uurtjes kunnen slapen dus das goed
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
ooit rak je ook over je slaap heen als je teveel afwijkt van je normale ritme
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
MeejheM zei:
ooit rak je ook over je slaap heen als je teveel afwijkt van je normale ritme
Klik om te vergroten...


Oh vandaar was ik dus 15 dagen wakker, niet van de pep :rolleyes:
Als je eenmaal 2 nachten wakker bent, ben je niet 'gewoon over je slaap heen' hoor. Dit is misschien als je normaal een nachtje wakker bent en je na 2uur snachts geen echte slaap meer hebt.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jij zegt dat je net geen halve gram op hebt, dat vind ik best wel veel eigenlijk.
Ik nam twee weken geleden eens op zaterdagochtend 09:00 een bommetje van max. 150 mg. Die nacht had ik eigenlijk verwacht dat ik zeker zou kunnen slapen, maar nee hoor. Ik ging rond 02:00 gestrekt (dus 17 uur na inname) en heb toch die nacht niet geslapen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Cole zei:
mn vriendin is wel een regelmatige gebruiker en bij haar heeft het oook heel lang geduurt en ze had nog minder gesnoven als mij. Ze deed ook fucking raar na een tijdje :confused: Maar we waren allebei wel übergeil :grin: Toch van 2 uur snachts tot 7 uur bezig geweest :grin: Mn pik werkte wel niet goed maar kom :grin:

Ok heb nu tch 4 uurtjes kunnen slapen dus das goed
Klik om te vergroten...

Misschien hadden jullie wel dex?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lijkt me ook een typisch geval van een lekker pepje. Een halve gram in 3 lijnen is ook niet niks :þ

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."