#1
je gebruikt tog ook niet andermans zakdoek
Sisa zei:Wij delen meestal snuifbuisjes, maar niemand heeft hier echt een kokertje ofzo, we rollen er altijd een van papiergeld, treinkaartjes, buskaartjes, wat er ook voor handen is..
strawberry_colada zei:Ik heb mijn eigen snuifkit en die leen ik nooit uit.
Gadver, je snuit je neus toch ook niet in een zakdoek die iemand anders al heeft gebruikt?
strawberry_colada zei:Ik heb mijn eigen snuifkit en die leen ik nooit uit.
Gadver, je snuit je neus toch ook niet in een zakdoek die iemand anders al heeft gebruikt?
Tja er zijn nou eenmaal mensen die geen bommetjes durven/willen nemen. Speed neem ik zelf door middel van bommetjes. Maar keta snuif ik bijvoorbeeld wel.Angramar Temenos zei:Bommetje droppen?
Coke?Angramar Temenos zei:Bommetje droppen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."