Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet delen van de snuifbuis

Het delen van de snuifbuis

26 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
je gebruikt tog ook niet andermans zakdoek
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik gebruikt zelfs nooit meer zelf hetzelfde buisje, ik heb ze gevolgen meegemaakt(bij anderen)

briefgeld is ook nog steeds een beetje een risico, maar trein/buskaartjes, of alles wat ongeveer net uit de papierfabriek komt is wel veilig.

ik heb zelf meestal zo'n heel klein notitieblokje bij.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sisa zei:
Wij delen meestal snuifbuisjes, maar niemand heeft hier echt een kokertje ofzo, we rollen er altijd een van papiergeld, treinkaartjes, buskaartjes, wat er ook voor handen is..
Klik om te vergroten...

Ja en als je die van elkaar gebruikt, loop je dus net zo'n groot risico als met een speciaal kokertje. Het gaat er gewoon om dat men elkaar kan besmetten zodra er gezamenlijk gebruik wordt gemaakt van een en dezelfde snuifattribuut!!
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb mijn eigen snuifkit en die leen ik nooit uit.
Gadver, je snuit je neus toch ook niet in een zakdoek die iemand anders al heeft gebruikt?
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat is er zo moeilijk aan om even een eigen treinkaartje/5eurobiljet uit je beurs te pakken? Vroeger was ik me niet bewust dat je daar ziek van kon worden, gelukkig niks gekregen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad, het hoeft geen grote moeite te zijn om ergens een kokertje van te rollen. Je hebt als het goed is altijd wel iets bij de hand. Niet dat dat altijd even hygienisch is, maar toch meestal wel beter dan een snuifbuis delen met een paar man. Er hoeft maar iemand wat bloed in de neus te hebben, wat bloed wat niet gezond is. Dan heb je de sjores te pakken
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#7
strawberry_colada zei:
Ik heb mijn eigen snuifkit en die leen ik nooit uit.
Gadver, je snuit je neus toch ook niet in een zakdoek die iemand anders al heeft gebruikt?
Klik om te vergroten...

Amen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."