Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die er niets van voelen?

Mensen die er niets van voelen?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wel; teveel slapen is ook niet goed, daar wordt je alleen maar lammer van. Probeer eens gemiddeld 8 uur te slapen, dan zul je je waarschijnlijk al wat fitter gaan voelen.
M
Miss_musicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven geprobeerd,maar ik voelde er niets van :confused:
Daarstraks opnieuw getest, met meer nu, ongeveer een halve gram en ik voel er nog steeds niks van.
Zijn er hier mensen die er ook niets van hebben gemerkt?
Mijn motief is vooral omdat ik graag wat gewicht wil verliezen en er altijd zo suffig bijloop , vaak moe etc en ik slaap veel te veel erdoor (13 u per dag ofzo)
Maar vermits ik gn effect heb (heb trouwens nog nooit iets anders getest) zal ik er mss tegen kunnen
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je van 0.5 gram Amfetamine helemaal niets merkt.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Solidius zei:
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je van 0.5 gram Amfetamine helemaal niets merkt.
Klik om te vergroten...

+1. Is het wel amfetamine? Heb je het laten testen bij Jellinek? Als ik het zo hoor hebben ze je gewoon cafeinne of bakpoeder verkocht....

Je zal trouwens niet minder suffig er bij gaan lopen want als jij dagen achter elkaar speed gaat gebruiken dan stort je helemaal in. Je bent dan gewoon kapot. Ook verlies je er geen gewicht mee, misschien de 1e paar dagen maar als je er mee stopt dan komt alles er weer aan. Je krijgt dan zo honger dat je alles er weer aan vreet.

Als je heel de dag zo suffig ben, ga lekker sporten! Krijg je goede conditie van en voelt je lekker in je vel!
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#5
IK moet ook wel zeggen dat ik de eerste keren dat ik speed probeerde ook niet echt veel merkte. Ik vindt speed een gevoel geven dat je eerder moet herkennen en leren waarderen. Net zoals coke (wat je overigens beter niet leert waarderen!)

Het is niet zoals bij MDMA of LSD dat je hyperspace wordt ingekatapulteerd. :tongueout:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Och lief meisje ga toch niet afvallen M.B.V. speed! Het enige wat je er mee bereikt is waarschijnlijk een verslaving en een lelijke speed smoel. Het gewicht wat er het meeste afvliegt is toch allemaal spiermassa, en weinig spiermassa is weinig calorieën tot je kunnen nemen.

En je kunt toch niet voor altijd blijven peppen, dus kap je en word je depri, wat doe je als eerst? Juist! volstouwen dat bekkie van je, en het liefst met veel vettigheid, chocolade ED.

Nu heb je weinig spiermassa over door je pepverslaving, dus je lichaam is niet in staat om optimaal en veel calorieën te verbranden. Als je wil afvallen is er maar 1, maar dan ook echt maar 1 manier, en dat is je levenstijl aanpassen en gezond eten. Geen sonya bakker, geen atkins, geen southbeach, geen weightwatchers maar...

...Mmmaarrrrr sporten (hoeft nog nieteens intens) en gezonde voeding zoals veel granen, eiwitten voor spiermassa, noten en zaden, vitamines & mineralen, fruit, melk noem maar op.

Je wil echt geen pepverslaving en een uitgemergeld lichaam, wees trots op wie je bent, en werk eventueel aan een beter lichaam op een gezonde manier..

Yours Faithfully,
Kees Klapkaak :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Daar heb ik niks aan toe te voegen
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
De eerste keer speed was juist hemels.. :hearteyes:
Was geloof ik rond de 40%..
Heb van een kleine lijn de hele nacht gestuitert..

Je hebt gewoon troep gehad, dus een laag percentage amfetamine en wss veel cafeïne..

Afvallen met speed werkt NIET, geloof me, je vreet daarna alles terug, en je hele leven aan de speed om op gewicht te blijven is ook geen optie hè..

En van sporten word je idd een stuk fitter, als je suf en lam bent is het moeilijk om jezelf tot sporten te zetten, maar als het eenmaal lukt verlies je gewicht en voel je je veel beter door het sporten..

Bovendien slaap ik van mezelf ook veel als ik er niets aan zou doen..
Kan na een avondje stappen (3uur tot 5 uur in de nacht thuis) ook makkelijk 12 of uur of langer blijven liggen, maar ik merk dat als ik meer dan 7-8 uur per dag slaap ik alleen maar luier word..Vandaar dat ik gewoon altijd m'n wekker zet, ff een frisse douche en het is klaar
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#9
3970 zei:
Ik wel; teveel slapen is ook niet goed, daar wordt je alleen maar lammer van. Probeer eens gemiddeld 8 uur te slapen, dan zul je je waarschijnlijk al wat fitter gaan voelen.
Klik om te vergroten...

+1
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van 0,5 gram pep niets voelen :rolleyes: . Als ik 0,03 gram op heb voel ik dat al behoorlijk.. Waarschijnlijk zat er geen eens pep in.

Je geeft aan dat je pep wilt gebruiken om af te vallen en fitter te voelen. Er is al genoeg gezegd over waarom dit geen zin heeft, maar ik heb nog wel wat tips voor je.

- Duursport: Ga 2 a 3 keer in de week hardlopen/ fietsen/ Wandelen en doe dit dan minimaal 30min, want vanaf 30min is je vetverbrandingsproces op volle touren en verbrand je dus veel meer vet dan wanneer je nog maar 10min aan het fietsen bent. Je valt hier redelijk snel vanaf, en je voelt je gewoon veel fitter.

Krachtsport: Veel mensen zouden hier niet opkomen maar je kan hier toch behoorlijk van afvallen als je ermee doorzet. Want met krachtsport kan je vet omzetten tot spierweefsel, en van elke kg extra spierweefsel verbrand je 60 extra caloriën op een dag zonder iets speciaals te hoeven doen. In een jaartje krachttraining kan je zo 5 kilo spierweefsel aanmaakt waardoor je dus 300 extra calorien verbruikt op een dag. En je krijgt hierdoor ook nog eens een veel mooier figuur :wink: . Het beste train je dan grote spiergroepen zoals je benen en je rug, en licht je buik waardoor je op een vrouw met perfect rondingen wordt ipv een vrouwlijke boddybuilder, wat natuurlijk niet de bedoeling is :P .

Voedsel: Blijf gewoon goed eten, eet veel pasta's en groente. Probeer voedsel met veel vet en suiker te vermijden, en het belangrijkste verander je tussendoorstjes. Eet bijvoorbeeld een bannaan ipv een patatje. Ik ben zelf door gezonde tussendoortjes een stuk fitter geworden.

Vitamines: Neem elke dag een vitamine C tablet en een multivitamine.

L-Tyrosine! Door dit in te nemen zul je meer allert zijn, meer energie hebben, en meer ontspannen zijn in stress-periodes. Dit spul werkt echt, Ltyrosine is namelijk de voorloper van dopamine, adrenaline en noradrenaline net als 5-htp dat voor serotonine is. Probeer dit eens uit je zult je een stuk fitter voelen en schadelijk is het niet (als je aan de dosering houd). Je kunt dit gewoon bij de smartshop halen, Hier kan je er nog wat meer over lezen: http://magazine.vannature.nl/downloads/20071/artikel_l_tyrosine.pdf . L-tyrosine helpt trouwens ook goed bij speed katers (coke waarschijnlijk ook).

Hopelijk heb je er iets aan :wink: .
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
^ +1, speed gebruiken om af te vallen is geen goed idee. Het meeste gewicht wat je verliest door speed is alleen maar water / vocht.
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sommige mensen denken werkelijk dat drugs DE oplossing is !!

HALLO DENK NA MAN !
Ü
ÜbergekmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een van de 1e keren dat ik speed gebruikte DACHT ik dat ik het niet werkte..
Maar ik had alcohol gedronken.. had het sowieso prima naar me zin en van me zelf ben ik wel druk en vrolijk en ik wist ook niet wat ik moest voelen en verder ook niet aangedacht.

Zoals hier al wordt gezegd Vetten verlies je hier echt niet mee.. hoog uit wat vocht en miss. wat reserves..
Vroeger dacht ik ook miss als ik wat extra gebruik val ik af.. Maar daar ben ik snel van trg gekomen.. alleen rond mn gewrichten (bij mn vingers, enkels knieen) en mijn kaak lijn was erg zichtbaar. Nou dat ziet uit.. helemaal niet in verhouding met de rest.

Beter om het op een natuurlijke wijze het te doen.. en je hebt langer plezier van je lichaam :wink:
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#14
speed iets wat weinig effect geeft en je moet leren waarderen?
nou egt niet...

als ik speed neem neem ik kwaliteit.

en dan krijg ik een super gelukkig gevoel, alles is relax en mooi en iedereen is aardig
een lekker gevoel in je buik (kriebels)

kaken gaan enorm op en neer :P

ik vind persoonlijk speed -> xtc

maar dit krijg ik alleen met goede knal speed.
zodra er caffeine ofzo bij zit krijg je dat love gevoel niet en word je alleen maar fit, onrustig en je kunt niet slapen enz...

pure speed is the shit :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."