Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1st time PEP on a Party

1st time PEP on a Party

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
150mg zou genoeg moeten zijn als de kwaliteit van je speed goed is.
m
moemoeLid
01-01-2024, 00:00
#2
cmplx fwa :sunglasses:
ben der ook al aantal x gewest swel sjiek
NYE was af ginder nert schijnt

ma nu ist reverze aa :d

fiestjn :rock:
Z
ZenzieLid
01-01-2024, 00:00
#3
ComplexPokémon :smilingimp:

1e keer bij mij was gewoon een dikke vette lijn en ik liep daar wat te koeke ...
Je weet zelf ... :openmouth:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
moemoe zei:
cmplx fwa :sunglasses:
ben der ook al aantal x gewest swel sjiek
NYE was af ginder nert schijnt

ma nu ist reverze aa :d

fiestjn :rock:
Klik om te vergroten...


Vertaling:
_______________________________________________
Complex is erg leuk :sunglasses:
Ik ben er al een aantal keer geweest, wat erg leuk was.
^#^&#BJB#@&#HKSss, naar het schijnt

Maar nu is het achterwaarts??

lekker feesten :rock:
_______________________________________________
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
DonnieDark0 zei:
moemoe zei:
cmplx fwa :sunglasses:
ben der ook al aantal x gewest swel sjiek
NYE was af ginder nert schijnt

ma nu ist reverze aa :d

fiestjn :rock:
Klik om te vergroten...


Vertaling:
_______________________________________________
Complex is erg leuk :sunglasses:
Ik ben er al een aantal keer geweest, wat erg leuk was.
^#^&#BJB#@&#HKSss, naar het schijnt

Maar nu is het achterwaarts??

lekker feesten :rock:
_______________________________________________
Klik om te vergroten...

Het taalgebruik van onze zuiderburen is weer lekker duidelijk.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#6
De allereerste keer dat ik pep op had ( lang, lang geleden ) deed ik 1 klein lijntje en ik ben er vervolgens 3 dagen hard op gegaan! Ha ha dat waren nog eens tijden. Maar ik zou beginnen met een klein beetje, je kunt immers altijd nog bij pakken toch!
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Morgen nieuwjaar jaja :hearteyes:
Ga dus naar complex (bekende discotheek in België: jump, tek, hardstyle, alles om te geven)
En ben dus van plan om speed te gebruiken want het gaat een lange avond zijn !
Nu vraag ik mij af hoeveel ik moet nemen en dit wil ik hebben:
Spacen toch wel
Vol energie
7uur
++> is dus 150 mg genoeg voor deze 3bovenstaande dingen ? En is 150mg goed voor een 1e keer?

Thanx
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt aan kwaliteit. Hoort zeker genoeg te zijn. Als het niet genoeg is moet je je dealer ontslaan.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
150 mg is meer dan voldoende als je speed een beetje kwaliteit heeft..

Begin met een klein lijntje de eerste keer..Voor een goede opgepepte nacht is 75-100mg (1 goeie lijn) ruim voldoende de eerste keer
P
PixoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Belgische complex kwaliteit is bagger, geloof me. Al genoeg gezien, zorg toch dat je een gram hebt.. kost niet veel, drop ze in capsules en gooi ze zo binnen. Je zal een hele avond meppen :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je ook wilt spacen, dan is alleen pep niet genoeg. Je zal alleen maar heel helder en actief worden. Je kan het dan het beste combineren met een beetje ghb. Eventueel wat mdma, alleen die combi samen met pep, is wel slechter voor je hersenen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."