#1
kennelijk hebben wij dat dus niet !!
DUS MOET JIJ NODIG KAPPEN MET DE DRUGS ??
of is dit een egoistische opmerking ?
DUS MOET JIJ NODIG KAPPEN MET DE DRUGS ??
of is dit een egoistische opmerking ?
LSDmathXtc zei:jah kan zijn, maar er zijn mense die hier niet te goei kunnen lezen, en mij antwoorde geve op iets wat ik niet gevraagd heb,
3970 zei:LSDmathXtc zei:jah kan zijn, maar er zijn mense die hier niet te goei kunnen lezen, en mij antwoorde geve op iets wat ik niet gevraagd heb,
Misschien moet je je vraag zelf eens goed terug lezen, dan snap je misschien de reacties?![]()
lysergine25 zei:kennelijk hebben wij dat dus niet !!
DUS MOET JIJ NODIG KAPPEN MET DE DRUGS ??
of is dit een egoistische opmerking ?
lysergine25 zei:probeer is een maand niks ....... dan kun je zelf aanvoelen hoe vuistdiep de pep je in de greep heeft.
![]()

lysergine25 zei:hoeveel speed neem je ...
hoe vaak ...
hoe vaak niet ?
Nick de Neger zei:Van speed zelf krijg je juist een hoge bloeddruk. Drink je genoeg tijdens het speed gebruik? Gebruik je vaak speed? Zo ja, rust je ook wel genoeg uit tussen door en eet je genoeg?

3970 zei:Ik denk dat als je jezelf eens wat inleest op de diverse site's met informatie over drugs, dat je dan zelf wel ontdekt waardoor dat gebeurt. Het probleem met veel vraagstellers hier is dat ze wel drugs willen gebruiken, maar niet de moeite nemen om eens op te zoeken waar ze aan beginnen, en wat de risico's en gevolgen kunnen zijn. Heb je ooit van Google gehoord?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."