Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsneveneffect van speed

neveneffect van speed

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hertz zei:
komt omdat jou spieren onnatuurlijk hard zijn aangespannen hierdoor gaan ze in normale situatie zonder drugs soms schokken dit gaat vanzelf weg als je stopt met gebruiken.
Klik om te vergroten...

bedankt voor de info maar dat wist ik al.
mijn vraag is niet hoe dat het komt maar :
''nu is mijn vraag,
wie van jullie heeft dit ook al zo gehad? en beschrijf even hoe dat ging, ik zou graag willen weten wat het bij mensen doet als dit nog erger is dan ik hierboven heb beschijven.''


het staat zelfs in het rood.
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#2
LSDmathXtc zei:
Hertz zei:
komt omdat jou spieren onnatuurlijk hard zijn aangespannen hierdoor gaan ze in normale situatie zonder drugs soms schokken dit gaat vanzelf weg als je stopt met gebruiken.
Klik om te vergroten...

bedankt voor de info maar dat wist ik al.
mijn vraag is niet hoe dat het komt maar :
''nu is mijn vraag,
wie van jullie heeft dit ook al zo gehad? en beschrijf even hoe dat ging, ik zou graag willen weten wat het bij mensen doet als dit nog erger is dan ik hierboven heb beschijven.''


het staat zelfs in het rood.
Klik om te vergroten...

dat rode maakt het voor mij niet leesbaarder hoor:P leest fockin irritant :confused:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laat ik het zo zeggen... ik heb het dan wel in iets minder erge vorm gehad, maar ehhh dat kwam omdat ik toen ongeveer 3 maanden lang elke dag snoof en gemiddeld 3 uur doordeweeks sliep en in het weekend tussen het stappen door. :flushed: Ik ad nog wel vrij gezond omdat de speed me honger niet meer onderdrukte :beer: Ik heb wel een keer liggen stuiptrekken heeft een vriend me verteld (ik weet het zelf niet meer) toen ik een oververhitting / uitdroging te pakken had :beer: (wat inprinciepe wel vrij hetzelfde klinkt nu ik er over na denk, maar het hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn :mrgreen:)

Als ik jou was zou ik maar is beginnen met gezond te eten (groenten, koolhydraten en shit) veel uit te rust, slapen en kappen met drugs. En misschien maar is een afspraak met de huisarts maken voor een kleine controle, en dan natuurlijk wel eerlijk alles op biegten anders kan de huisarts er alsnog niks mee :wink:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
CHIASME zei:
LSDmathXtc zei:
Hertz zei:
komt omdat jou spieren onnatuurlijk hard zijn aangespannen hierdoor gaan ze in normale situatie zonder drugs soms schokken dit gaat vanzelf weg als je stopt met gebruiken.
Klik om te vergroten...

bedankt voor de info maar dat wist ik al.
mijn vraag is niet hoe dat het komt maar :
''nu is mijn vraag,
wie van jullie heeft dit ook al zo gehad? en beschrijf even hoe dat ging, ik zou graag willen weten wat het bij mensen doet als dit nog erger is dan ik hierboven heb beschijven.''


het staat zelfs in het rood.
Klik om te vergroten...

dat rode maakt het voor mij niet leesbaarder hoor:P leest fockin irritant :confused:
Klik om te vergroten...

jah kan zijn, maar er zijn mense die hier niet te goei kunnen lezen, en mij antwoorde geve op iets wat ik niet gevraagd heb,
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
kennelijk hebben wij dat dus niet !!

DUS MOET JIJ NODIG KAPPEN MET DE DRUGS ??

of is dit een egoistische opmerking ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."