Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerbrandde slijmvliezen en hooikoorts ?

Verbrandde slijmvliezen en hooikoorts ?

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste die hards,

Ik rook net in me zakkie medicijnentjhusss, me hooikoorts heeft me hoofd geheel verstopt.
Toch verbrandde me slijmvliezen van de dampen, en lost me hooikoorts in 1 x op.

Als ik pep neem werkt dat ook veel beter dan de doosjes en sprays van de dokter, hebben jullie dat ook ?

Tambonnie

:hearteyes:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#2
pep was in de jaren 40/50 een middel wat je gewoon zonder recept bij de apotheker kon halen, werd ook op de markt gebracht als hooikoortsmedicijn
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja heb ik ook, ook met coke.
Als ik coke of pep gebruik dan gebruik ik geen hooikoorts pillen en toch heb ik geen last van m`n hooikoorts.

Wondermiddel :hearteyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het enige probleem is dat de hooikoorts het er niet makkelijker op maakt om te snuiven :openmouth: Mijn neus is tijdens een hooikoorts-aanval niet echt geschikt om te snuiven, eigenlijk is het continue snuiten....
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb ik ook idd. t snuiven is iets lastiger maar als t er eenmaal in zit heb ik snel daarna no worries.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Herkenbaar...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ff voor de duidelijkheid, ik heb niets gesnoven maar er aan geroken ..

als ik een bommetje neem heb ik geen hooikoorts meer.

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb overigens sinds lange tijd echte harde cravende mega trek, ik twijfel nu al vanaf 6.00 am deze ochtend of ik zal zondigen.

:wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat klinkt niet verkeerd hihihi .... ik heb ontzettend last van hooikoorts en niks lijkt te werken :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
me kop zit nu al vol met snot, ik ben over vermoeit aan het raken ..
me neus vleugels worden langzaam schraal, en ik voel me uit gedroogd.
De zakdoeken kan ik niet meer aanslepen en ik loop nu rond met de theedoeken.

Ieder jaar 2 x dezelfde hel, de dokter geeft me dan weer pillen dan weer neusspray, niets lijkt te helpen behalve die vervloekte pep ...

Drama dus ... nu de hond uitlaten en wandelen door de graspollen velden.

HHaaattsiieeee :kots:

o ja heb nog niet gezondigd, ik ben nog sterk.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zit met hetzelfde probleem,
ik ben ff gaan zoeken op dit forum en kwam bij dit topic uit.

ik ben nu 17 en het lijkt elk jaar wel erger te worden, vorig jaar was medicatie nog niet nodig maar m'n vader heeft me nu toch maar een stripje aerius gegeven want het is moeilijk vol te houden af en toe. Ook al heb ik niet echt een idee dat die pillen werken.

's ochtends heb ik er nooit zo heel veel last van maar ergens in de middag begint het al. Als ik in bed lig kom ik moeilijk in slaap omdat ik niet door m'n neus kan ademen. Als ik wakker wordt heb ik een vreselijke droge mond en schrale neus en lippen, ik krijg zelfs wondjes binnen m'n neus.

Snuiven lijkt me idd geen optie, een bommetje klinkt wel verleidelijk maar het zal maar een tijdelijke oplossing zijn. Ik heb trouwens onder xtc ook helemaal geen last meer.
Toch maar ff doorbijten zonder (hard)drugs,

echt waah als ik m'n neus snuit dan voelt het alsof ik hem eraf snuit, zo verstopt zit ie. Koppijn, en m'n oren gaan dicht :cry:

wordt het eindelijk zomer... zucht
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik neem zo wie zo kinderneus druppels voor het slapen gaan en de neusspray gebruik ik niet meer Cortison troep krijg ik bloedneus van.
Toen ik gestopt ben met het roken van nicotine is het verergert, kennelijk onderdrukt die nicotine allergieën.

Douchen voor het slapen is ook goed, uiteraard de ramen zoveel mogelijk sluiten, bed verschonen alle pollen moet weg weg weg ....

Mijn neus is er nu slecht aan toe, ik ben kapot van de vermoeidheid.
Hard drugs is niet de oplossing ik weet het, maar als ik straks via me recept dextrine krijg en me hooikoorts is dan weg dan ben ik heel heel erg blij ...

:wave:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij mij is het per jaar nogal verschillend; het ene jaar merk ik er bijna niets van, het andere jaar is het vanaf april een hel...loopneus, jeukende ogen, een jeukende huig...ik woon nu lekker achteraf, in het groen, en ik laat me door de hooikoorts niet wegjagen, maar af en toe :rolleyes:

Cetirizine gebruik ik op dit moment, en dat werkt meestal redelijk goed, i.c.m. neusspray. En als ik heel erg last van mijn neus heb, dus continu niesen en een loopneus, dan draai ik twee propjes van een papieren zakdoekje en prop er één in elk neusgat. Het ziet er niet uit, zeker niet als ik auto rijd, maar het helpt geweldig goed!! Hooikoorts sucks...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kijk net ff op het doosje:

10 mg Cetrizine, heb er meteen 1 genomen, werd al wakker van de verstopte neus.
4 uurtjes geslapen, drama dus. In de stad wonen moet volgens mij wel veel schelen, hierachter me huis zijn uitgestrekte grasvelden, parken en bomen.

Iemand zij laatst: Als de wind draait gaat het wel weg, was een alcoholist, geloof er geen reet van.
Als het gras is uit gebloeid komt er een korte pauze dan gaan de rest van alle bomen en planten uitbloeien, de weed bv. De enige plek waar ik geen last heb is op de noord pool, op de witte vlaktes.

Misschien is al die thinner, schuur stof, en spuitlak ook wel niet zo gezond !!??
Rondlopen rijden of motorrijden met 2 tampons heb ik nog niet geprobeerd, ademen door de mond is al bijna normaal.

Ok ik ga gras pollen snuiven ....

doei doei

:wave:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#15
timmaniac zei:
pep was in de jaren 40/50 een middel wat je gewoon zonder recept bij de apotheker kon halen, werd ook op de markt gebracht als hooikoortsmedicijn
Klik om te vergroten...

Als de pep echt helpt eis je toch gewoon pep als medicijn :grin:

Maar misschien komt het juist wel door de pep dat de neus gevoeliger is, aangezien er nogal gebruikers hier zijn die er last van hebben :wink:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#16
nah :P op mijn 9e zat ik nog niet aan de pep hoor....

wel aan de pezzzz :hearteyes:
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#17


De eerste amfetamine ooit op de markt :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Doe mij 1 pallet Benzedrine Amfetamine inhalers aub ?

Hopelijk heeft de regen nu werl effect, of de gras halmen zullen nu nog harder groeien en bloeien.
Als ik me hond uitlaat passer ik een veld met grashalmen van 1.00 cm of meer.
Ondertussen heb ik er gewoon een soort griep van, warme kop, zware schrale bloedende slijmvliezen. Me pillen zijn zo goed als op.

Het is echt tijd voor wat maatregelen, dit is niet meer te doen ! Huisarts bellen is stap 1.

La Mahoney
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ephedra moet je hebben..

Ephedra sinica wordt in de traditionele Chinese geneeskunde al meer dan vijf duizend jaar gebruikt. "De wortels van de Chinese geneeskunde zijn verloren in legendes, maar authoriteiten zijn het erover eens dat de artsen minstens rond 3000 v. Chr. ephedrathee begonnen voor te schrijven voor astma, verkoudheden en hooikoorts." (Castleman, 1995).
Klik om te vergroten...

Een maat van mij had ook altijd ernstige last van hooikorts, die heeft toen gedurende een tijdlang telkens injecties met een bepaald goedje gekregen, sindsdien heeft ie nooit meer last gehad. Vraag je doc eens naar 'immunotherapie'.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ok morgen bellen muchas gracias !!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."