#1
Bijna dagelijks, ik denk rond de 150 mg p/d. Ik sloeg ook wel eens wat dagen over hoor, in het weekend vooral. Dan hoefde ik namelijk niet te werken en me daar dus ook niet op te concentreren en kon ik goed wat uit- en bijslapen...
. Tot grote bezorgdheid en ongenoegen van mijn lief, want wij besloten in diezelfde periode ook dat ik maar eens moest gaan stoppen met de pil, want we zitten er al een hele poos aan te denken om aan ons eerste kindje te gaan beginnen en over een half jaar word ik alweer 30 en dus begint de tijd - qua mijn vruchtbaarheid - wel een heel klein beetje te dringen. Of ik dus ALSJEBLIEEEEEFT even weer een keertje wilde kappen met die kutpep - en terecht ook natuurlijk - maar dat deed ik dus niet...
Ik heb mezelf dus al zwaar trippende even letterlijk een dikke, vette spiegel voorgehouden en dat verlepte, oude wijf wat ik toen zag, WIL IK ZO GRAAG ECHT NIET (MEER) ZIJN!!! In werkelijkheid valt het gelukkig allemaal nog wel mee, maar jullie kennen ook vast allemaal nog wel die antirookcampagne van dat mooie, sprankelende meisje met die peuk in haar mond en die dan plotseling in 1x verandert in een rochelend oud wijf... Toen ik zo trippend en denkend aan mezelf even in de spiegel keek, zag ik dus net zo'n effect bij mezelf en dat was behoorlijk shockerend!
Dit wilde ik even met jullie delen... :PDit vertelt mij dat je er nog lang niet zeker over bent.Ik hoef - geloof ik - niet meer!!
ExceptionalInsight zei:Dit vertelt mij dat je er nog lang niet zeker over bent.Ik hoef - geloof ik - niet meer!!
Ohja, dat noemen ze tegenwoordig zo. Ik noem dat gewoon nog steeds drugsmisbruik. Ik weet van mezelf ook dat ik, voor mn gevoel, beter functioneer met een lichte dosis amfetamine, dat wil nog niet zeggen dat ik het moet doen.Marla Singer zei:Ik zal vast nog wel eens recreatief lekker op een feestje uit mijn dak gaan, maar met dat dagelijkse zelfmediceren ben ik dus wel echt klaar!
Is dat niet de ene gewoonte vervangen door de volgende? Dezelfde of een vergelijkbare in dit geval.Marla Singer zei:Misschien is het voor mijn persoonlijke situatie, in de toekomst, toch beter om iets van ritalin of dexedrine te gaan slikken.
ExceptionalInsight zei:Ohja, dat noemen ze tegenwoordig zo. Ik noem dat gewoon nog steeds drugsmisbruik. Ik weet van mezelf ook dat ik, voor mn gevoel, beter functioneer met een lichte dosis amfetamine, dat wil nog niet zeggen dat ik het moet doen.Marla Singer zei:Ik zal vast nog wel eens recreatief lekker op een feestje uit mijn dak gaan, maar met dat dagelijkse zelfmediceren ben ik dus wel echt klaar!
Is dat niet de ene gewoonte vervangen door de volgende? Dezelfde of een vergelijkbare in dit geval.Marla Singer zei:Misschien is het voor mijn persoonlijke situatie, in de toekomst, toch beter om iets van ritalin of dexedrine te gaan slikken.
Houd vooral niet te veel vast aan die zogenaamde LSD inzichten, af en toe blijft er wel eens eentje hangen, maar voor het grootste deel houd je jezelf ermee voor de gek hoor.

Carlitos zei:Vorige keer had je het ook al verdomd nooit meer te gebruiken na het snuiven van een lijn pep onder lsd.(geheugen van een gebruiker he)
Ik voelde mezelf ook anders na een lsd trip, helemaal klaar om te stoppen echt alsof ik er klaar voor was het ik het weer helemaal voor mekaar ging krijgen.
Maar altijd zakt het gevoel dan weer af,en dat krijg je ook denk ik wel denk ik..
Want het is geen wondermiddel(alhoewel :P.nee ) dat je hele leven veranderd,het helpt echter wel een stap in de goede richting.
Dus ik hoop als je het volhoud en nu heb je ook nog de motivatie van een baby.
Als je die kleine straks in de ogen kijkt,dan wil je toch niet meer gebruiken als mams ?
Suc6![]()
ExceptionalInsight zei:Houd vooral niet te veel vast aan die zogenaamde LSD inzichten, af en toe blijft er wel eens eentje hangen, maar voor het grootste deel houd je jezelf ermee voor de gek hoor.
Petrovic zei:Hehe, dit komt me toch bekend voor. Ik heb zelf ongeveer een half jaar voornamelijk dex en soms normale pep gebruikt om beter te kunnen functioneren, dit was nooit veel meestal zo'n 2x 20mg op een dag.
Ik ben zelf ook gediagnosticeerd met ADD laatst en mijn psychiater wilde mij geen medicatie geven maar wel gedragstherapie. Ik was daar niet echt blij mee want GVD ik functioneer zonder gewoon stukken minder, mijn psychiater vond het ook geen goed plan dat ik door ging met mijn zelfmedicatie en ergens vond ik ook wel dat hij gelijk had, heel mijn leven die troep innemen lijkt me niets, kan nooit goed zijn ook al functioneer je er wel beter op.
Ik ben door een ADD forum op L-tyrosine beland en las er wel goede dingen over. Ik gebruik dit aminozuur nu al een tijdje en ik ben funtioneer hier eigenlijk veel beter door dat pep, en dit ook helemaal niet ongezond! Als ik dit neem voel ik heel de dag meer allert ipv 5 uurtjes bij pep. Hier heb je ook helemaal geen crash bij en dit is ook natuurlijk product wat ook in vlees zit. L-tyrosine heeft invloed op heel wat neurotransmitters, moet je maar even zoeken.
Waar koop je dat spul?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."