Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb nog maar 1x truffels gedaan, en het was een prachtige ervaring. M'n vriendin is hier echter nog helemaal nieuw in, ik ga het zowieso eerst nog (een paar?) keer met haar nemen, maar seks op paddo's, is dat aan te raden? Welke verschillen zijn er? Waar moet je rekening mee houden? Iemand al ervaringen? ..."
"Zeer mooi! Psychedelics geven je vaak prachtige inzichten, zo zie je maar, 'The Problem Child' van Hofmann begint z'n koosnaampje te paradoxeren! Vreemd als je er bij nadenkt, drugs heeft je geholpen met drugs te stoppen (of het toch te laten), dit klinkt mooi, maar onthou altijd dat voor 75% het zowieso aan jezelf heeft gelegen. Jij wou stoppen, de LSD heeft slechts je ogen geopend. Ook mooi dat je voor je kindje effe alles wil laten, ik kan er niet tegen als toekomstige ouders nog aan de drugs zitten of vlak na de geboorte weer beginnen. Volhouden, en succes met je -miscchien- toekomstig gezinnetje! grtz!"
"Goodnight iedereen! Laatst kwam ik op het internet een drankje tegen met de naam "Magnum Detox", op sommige fora staat dat het geschikt is voor echt alles uit je lijf te halen kwa chemicaliën en toxines etc. Op sommige fora staat zelfs dat je met dit middel doorheen drugstests (bv: urinetest op het werk) kan geraken voor vrijwel elke drug, zelfs wiet. Het zou bij dat laatste wel echter een uur of 5 maar de thc uit je urine kunnen halen. Iemand hier al ervaring mee, of weet iemand nog andere middeltjes, posten maar! link naar de originele site: Magnum Detox"
"Zeer leuke en mooie post! Ik herken mijn ervaringen met meph er ook helemaal in. Niets zo goed als de eerste paar lijntjes aan het begin van een sessie, maar al snel is dat gevoel ver zoek... Ik vind het bingen er echt verschrikkelijk aan, ik kan er meestal niet mee stoppen, tot ik besef dat ik 8uur verder ben en ik nog verplichtingen heb die dag. Gelukkig heb ik de blauwe knieën en ellebogen nog niet echt meegemaakt, hoewel de vasoconstrictie op somme plaatsen wel "merkbaar" waren. Ik heb laatst wel iets anders meegemaakt met dit spulletje, dat heel mn tong en wangen aan gort waren, misschien hierover nog een postje binnekort!"
"Een tijdje geleden werd ik opgebeld door een paniekerige vriend die een zogenaamde "bath salt" had gesnoven, waarvan hij dacht dat ze 4-mmc of 4-mec bevatten. 4-mmc had hij al geprobeert (ikzelf ook trouwens) maar 4-mec niet, toch dacht hij dat er 4-mec in kon zitten omdat dit nog legaal vanuit Groot-Brittannië aan hem geleverd werd (hij is een Belg trouwens). Omdat hij toch wel een extreem hoge hartslag voelde (140-160 in rust, onregelmatig) besloot hij een douche te gaan pakken, maar van zodra het warme water begon te lopen voelde hij zich heel slap en begon hij vlekken te zien, ook werd hij zwak en ongevoelig in zijn ledematen. Toen hij mij opbelde (ongeveer 5-10min na die gebeurtenis) vertelde hij mij dat hij dacht dat hij ging flauwvallen, maar ook dat hij ging sterven aan een hartaanval. Aangezien ik een arts in opleiding ben (helaas nog maar 2de jaar) vroeg hij mij of dit mogelijk was. Het flauwvallen kan ik min of meer wel bevestigen, maar of hij hieraan had kunnen sterven laat ik aan jullie over, aangezien ik de werking van 4-mmc en 4-mec niet zo heel goed ken in het lichaam. Mijn vraag is dus: was dit een levensbedreigende situatie? EDIT: Hij denkt dat hij ongeveer een 350mg nasaal genomen had over een 6-tal uur. Het bedrijf van de "bath-salts" levert verschillende varianten van haar product aan verschillende prijzen, (volgens hen) met 100% legale bestanddelen."
"Re: Mycelium box op of toch niet, pas 2 flushes *foto's insi Toch niet vergeten volledig te soaken?"
"Re: Mycelium box op of toch niet, pas 2 flushes *foto's insi als der na 1 week nog niets opstaat, kan jem weggooie,ik heb ook maar 2 flushes gehad, gelukkig zat er bij m'n eerste flush een exemplaartje van 56g, terwijl een normale portie van mijn soort 35g was, wat meestal overeen komt met 3a4 paddo's, ik hoop dat je ook zo'n geluk hebt gehad"
"Goeienacht! Ik heb jarenlang wiet en hasj gerookt als een ketter, maar nu ben ik daar zo ongeveer een jaartje mee gestopt (hoe en waarom, 't ging makkelijk, ik had er gewoon geen zin meer in!) Binnekort ga ik het echter nog wel doen voor een paar maand. Maar wat ik nog steeds -bijna dagelijks- doe is van de waterpijp roken! Vroeger combineerde ik de 2 soms wel eens door een joint in het terugslagventieltje te steken. Ook hebben we soms de wiet gewoon gestrooid over het kooltje, maar wat is nu eigenlijk de beste manier, of kan je met wiet "speciale" tabak maken ofzo? Let me know! greetz"
"Gewoon zo snel mogelijk uit het zakje halen, op een spiegeltje of dergelijke smeren, en laten "verpoederen" (des te langer ja wacht, des te droger het poeder, logisch)... dan is de geur al een pak minder aangezien de geur vooral in de vloeistof zit, of zit ik nu helemaal fout? Ik bewaar m'n poeder in een papieren zakje, makkelijker om dan het poeder eruit te krijgen, plastic zakjes hebben nogal eens de neiging de pep tegen de randjes vast te houden (statische elektriciteit en adhesie etcetc.) En tenslotte, ben ik een van de weinigen, ik vind de smaak van speed juist lekker als er wat in m'n keel terecht komt"
"*edit:* even de quote weggedaan, was hier niet nodig De andere soorte papaver bevatten ook opiaten, maar in een veel lagere concentratie. Hier zul je dus bijna niets vanwaarnemen moest je het gaan consumeren, daarbij komend dat je ook nog eens plantenmateriaal verbrand etc."