#1
Paranoïde worden, verslaafd worden/zijn aan wiet (dagelijks...), verslaafd zijn/worden aan pep.
Meer kan ik niet meteen bedenken.
Meer kan ik niet meteen bedenken.
Dagelijks blowen = geestelijke afhankelijkheid op relatief korte termijn.good friend zei:hoi allemaal,
ik heb een vraagje, wat kunnen de gevolgen zijn van het combineren van dagelijks blowen en in het weekend aan de speed?
en hoeveel gebruik je gemiddeld om een nacht door te komen want soms gaan hier na 1 nacht een stuk of 8 lijntjes weg...
wanneer ben je verslaafd? ik gebruik het nu 1 maand en bijna elk weekend, is dat dan verslaafd?
73%, niet meer dan 150mg.lampo zei:en hoeveel gebruik je gemiddeld om een nacht door te komen want soms gaan hier na 1 nacht een stuk of 8 lijntjes weg...
Waarom voelen mensen toch altijd die behoefte om aan anderen te vragen of ze verslaafd zijn? Dat weet je toch zeker zelf wel? Zijn jullie echt zo onzeker?lampo zei:wanneer ben je verslaafd? ik gebruik het nu 1 maand en bijna elk weekend, is dat dan verslaafd?
Eerste vraag heb ik geen antwoord op. Drugs are bad, mmkay?lampo zei:eerste vraag nog steeds niet beantwoord![]()
Dat zitten de meeste mensen (:lampo zei:150 mg? uhhh ik heb nooit een weegschaal bij me als ik het gebruik ... maar dan denk ik dat we dr overheen zitte hmmz
Dat weet je zelf het best, maar ik zal je helpen:wanneer ben je verslaafd? ik gebruik het nu 1 maand en bijna elk weekend, is dat dan verslaafd?
lampo zei:wanneer ben je verslaafd? ik gebruik het nu 1 maand en bijna elk weekend, is dat dan verslaafd?
150 mg x 6,6666 = 1grlampo zei:eerste vraag nog steeds niet beantwoord![]()
150 mg? uhhh ik heb nooit een weegschaal bij me als ik het gebruik ... maar dan denk ik dat we dr overheen zitte hmmz
Goede pep doet wel iets meer dan je zomaar alleen wakker houden ^^geekos zei:heb zelf wel bijna geen ervaring met speed (3 bommetjes en 1 lijn in mijn hele leven, ben niet zo voor snuiven) maar denk dat die informatie van exceptional wel klopt naar wat ik al gezien heb, 1 lijn goeie speed houdt je wel een nachtje wakker
Oom Klaas zei:Die druk had ik af en toe wel bij m'n ogen als ik bagger pep had met veel caffeine.
En als je een pakje van een gram met z'n 2en hebt (of wat voor vorm je ook hebt waar het in zit) hoeveel schat je ongeveer dat je neemt?
Want 1/10 gram zou voldoende moeten zijn om van 12 tot 6 door te gaan.
lampo zei:Oom Klaas zei:Die druk had ik af en toe wel bij m'n ogen als ik bagger pep had met veel caffeine.
En als je een pakje van een gram met z'n 2en hebt (of wat voor vorm je ook hebt waar het in zit) hoeveel schat je ongeveer dat je neemt?
Want 1/10 gram zou voldoende moeten zijn om van 12 tot 6 door te gaan.
1 pakje = 2 gram en daar doen we ongeveer 13 uur mee want we willen niet alleen wakker zijn maar we willen ook die space![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."