Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagjes :)

vraagjes :)

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er zijn hier, als je even zoekt, meer dan genoeg topics over broer/vriend/zoon/dochter/zus en dergelijke met verslavingen.
l
lampoLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey ik heb een paar kleine vraagjes :)

k gebruik met n vriend sinds kort pep maar na een tijdje voel ik een soort druk op mn ogen/neus komt dit iemand bekent voor???

en hoeveel gebruik je gemiddeld om een nacht door te komen want soms gaan hier na 1 nacht een stuk of 8 lijntjes weg...

wanneer ben je verslaafd? ik gebruik het nu 1 maand en bijna elk weekend, is dat dan verslaafd?

grts lampO
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
lampo zei:
en hoeveel gebruik je gemiddeld om een nacht door te komen want soms gaan hier na 1 nacht een stuk of 8 lijntjes weg...
Klik om te vergroten...
73%, niet meer dan 150mg.

lampo zei:
wanneer ben je verslaafd? ik gebruik het nu 1 maand en bijna elk weekend, is dat dan verslaafd?
Klik om te vergroten...
Waarom voelen mensen toch altijd die behoefte om aan anderen te vragen of ze verslaafd zijn? Dat weet je toch zeker zelf wel? Zijn jullie echt zo onzeker?
l
lampoLid
01-01-2024, 00:00
#4
eerste vraag nog steeds niet beantwoord :(

150 mg? uhhh ik heb nooit een weegschaal bij me als ik het gebruik ... maar dan denk ik dat we dr overheen zitte hmmz
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
lampo zei:
eerste vraag nog steeds niet beantwoord :(
Klik om te vergroten...
Eerste vraag heb ik geen antwoord op. Drugs are bad, mmkay?

lampo zei:
150 mg? uhhh ik heb nooit een weegschaal bij me als ik het gebruik ... maar dan denk ik dat we dr overheen zitte hmmz
Klik om te vergroten...
Dat zitten de meeste mensen (:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laat je spul testen en kom met percentages, anders kunnen we niet veel zeggen. Zelf gebruik nooit echt veel pep, meestal max 100mg als ik doorhaal, deze is getest op 69%.

wanneer ben je verslaafd? ik gebruik het nu 1 maand en bijna elk weekend, is dat dan verslaafd?
Klik om te vergroten...
Dat weet je zelf het best, maar ik zal je helpen:
Kan je zonder moeite een aantal weekeinden overslaan?
Houd je het bij de weekeinden?
Hoe vaak denk je aan speed?
Vind je een weekend zonder speed nog wel leuk?
etc.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#7
lampo zei:
wanneer ben je verslaafd? ik gebruik het nu 1 maand en bijna elk weekend, is dat dan verslaafd?
Klik om te vergroten...

Probeer eens te stoppen, dan weet je gelijk of je verslaafd bent (:
l
lampoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zal het binnenkort laten testen :) maar nu nog w88 op mn eerste vraag :tongueout:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die druk had ik af en toe wel bij m'n ogen als ik bagger pep had met veel caffeine.

En als je een pakje van een gram met z'n 2en hebt (of wat voor vorm je ook hebt waar het in zit) hoeveel schat je ongeveer dat je neemt?
Want 1/10 gram zou voldoende moeten zijn om van 12 tot 6 door te gaan.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
wat is druk op je ogen ?
branderige uitgedroogde ogen ?
Heb je nooit hoofdpijn, hartklopppingen ?
Je bent eerder verslaafd dan je het zelf kan raden, amfetamine is geen speelgoed.


bonnie
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#11
lampo zei:
eerste vraag nog steeds niet beantwoord :(

150 mg? uhhh ik heb nooit een weegschaal bij me als ik het gebruik ... maar dan denk ik dat we dr overheen zitte hmmz
Klik om te vergroten...
150 mg x 6,6666 = 1gr

dus als je uit 1gr (normale koophoeveelheid) speed (73% zuiver) ongeveer 7 lijntjes haalt is 1 lijn genoeg om het nachtje door te komen

heb zelf wel bijna geen ervaring met speed (3 bommetjes en 1 lijn in mijn hele leven, ben niet zo voor snuiven) maar denk dat die informatie van exceptional wel klopt naar wat ik al gezien heb, 1 lijn goeie speed houdt je wel een nachtje wakker
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
geekos zei:
heb zelf wel bijna geen ervaring met speed (3 bommetjes en 1 lijn in mijn hele leven, ben niet zo voor snuiven) maar denk dat die informatie van exceptional wel klopt naar wat ik al gezien heb, 1 lijn goeie speed houdt je wel een nachtje wakker
Klik om te vergroten...
Goede pep doet wel iets meer dan je zomaar alleen wakker houden ^^
l
lampoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Die druk had ik af en toe wel bij m'n ogen als ik bagger pep had met veel caffeine.

En als je een pakje van een gram met z'n 2en hebt (of wat voor vorm je ook hebt waar het in zit) hoeveel schat je ongeveer dat je neemt?
Want 1/10 gram zou voldoende moeten zijn om van 12 tot 6 door te gaan.
Klik om te vergroten...


1 pakje = 2 gram en daar doen we ongeveer 13 uur mee want we willen niet alleen wakker zijn maar we willen ook die space :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
lampo zei:
Oom Klaas zei:
Die druk had ik af en toe wel bij m'n ogen als ik bagger pep had met veel caffeine.

En als je een pakje van een gram met z'n 2en hebt (of wat voor vorm je ook hebt waar het in zit) hoeveel schat je ongeveer dat je neemt?
Want 1/10 gram zou voldoende moeten zijn om van 12 tot 6 door te gaan.
Klik om te vergroten...


1 pakje = 2 gram en daar doen we ongeveer 13 uur mee want we willen niet alleen wakker zijn maar we willen ook die space :)
Klik om te vergroten...

JEZUS CHRISTUS

1 gram per persoon in 13 uur...

Dat is overdoseren, jezelf kapot maken, junk gedrag, alleen voor mongolen.

Dat is echt zo verschrikkelijk dom,
en wat bedoel je met space?
Dat je beeld af en toe wazig word,
teken van overdosering.

Je sloopt jezelf, echt, kap met die idiote hoeveelheden.


Jullie zijn onderdeel van de groep dat drugsgebruik een slechte naam geeft.


Of je hebt 1% amfetamine en de rest caffeine,
maar zoveel caffeine wil je ook niet in je lichaam.

Hoelang blijf je wakker na die gram op 13 uur tijd?
l
lampoLid
01-01-2024, 00:00
#15
2 nachte leg je wel wakker maar wat adviseer je mij dan want ik ga geen weegschaal in me broekzak stoppe om te kijke of ik over de 150mg zit...

die space daar bedoel ik mee dat ik me helemaal top voel / kake heen en weer

ja sorry ik ben een beginnende gebruiker dus ik wil dan wel zo veel mogelijk info :)

hoelang doe je normaal gesproke met 1 gram?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
1 gram van boven de 50% puurheid doe ik 2 weken mee, als ik het 2 weekenden achter elkaar zou gebruiken, wat ik niet doe.
Halve gram per weekend als ik pep gebruik. omgerekend 180mg per nacht.
1 zo'n bommetje laat me wel goed strak staan.

Top voelen zou je van 1 bommetje al moeten doen,
1 lijntje van 100mg laat mij al glimlachen als de eerste lentedag,
en hersenspinsels die echt nergens over gaan maar dan logisch klinken.

Hoe vaak gebruik je pep?
Weet je hoe puur je pep is, nee niet dat het je verteld is dat 't "pure shit" is maar heb je cijfers van een testbureau?

Trouwens, kaken heen en weer heb ik nou niet op pep,
alleen bizarre aanspanning en kauwen maar niet van links naar rechts...klinkt meer mdma.

Oh en ik zou zeggen, split je 2 gram eerst.
Nu heeft ieder 1 gram, doe dan ieder hoopje weer door de helft, nu heb je 4 hoopjes van 0.5.
Doe die hoopjes (of 1 van die hoopjes) door de helft, nu heb je 0.25.
Doe dat door de helft en dan heb je 0.125, doe een sleutelpuntje van een ander hoopje erbij en je hebt een mooie hoeveelheid voor 1 nacht.
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#17
Wss heeftie gwn 10%-20% kwaliteit... niet raar dat je dan een gram wegsnift :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet niet veel van pep maar dat lijkt me toch een redelijk extreme hoeveelheid. Laat je pep testen, waarschijnlijk heb je extreem onzuivere amfetamine als je zonder tollerantie een gram wegsnuift.
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#19
sorry om je topic te verstoren maar ga er geen nieuwe om maken,

heb vandeweek voor de 2de x een gr speed gekocht, ik weet dus nog niet veel van kwaliteit van speed..
om 13u nam ik me eerste lijn van 110 mg, had wel niet zo'n rush als mijn eerste keer maar alles ging nog goed, dan rond kwart 2 nam ik een 2de lijn van 90 mg waarop ik daarna een joint rookte

na 3 trekken begon ik me heel slecht te voelen, harde pijnlijke bonken in me hoofd, veel te warm hebben, beetje wazig zien, trage hartslag... dit allemaal duurde ongeveer 3 uur

weet iemand aan de dingen die ik zei of het brol is wat ik heb of juist goeie zuivere speed wat me daarna pas verteld is..
nee, ik kan ze niet laten testen

grtz
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Joint roken en speed samen kan voor sommige mensen af en toe zeer slecht vallen.
Het bonken klinkt als caffeine (dus versneden) maar hoeft natuurlijk niet.

Tsja over de kwaliteit kan je zo niet veel zeggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."