Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPseudo-efedrine

Pseudo-efedrine

17 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kunnen we dan stellen dat efedrine een caffeïne achtig effect heeft? Of is het veel heftiger?
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Om nog eens even de topic te heropenen:

Vandaag de test gedaan, ben naar de apotheek geweest en daar een aantal doosjes Rinomar Pseudo-Ephedrinum 60mg. De apotheker zij er wel bij dat je het best niet savond's neemt want dan kan je er niet van slapen. Ik heb nu rond de 600mg, en ik krijg m'n ogen nog amper open.
kortom ik krijg benzo achting effect van efedrine, mat dat verschil dat hoe moe ik ook ben niet kan stoppen met werken (grafische vormgever)

Kan iemand, of iemand die er ook ervaring mee heeft me wat meer uitleg geven, en misschien ook eens brainstormen waarom ik er zo moe van wordt.

Alvast bedank.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoe reageer je op speed(of ritalin) en xtc?

als 1 van de twee ook een rustgevend effect geeft kan het zo zijn dat je een vorm van adhd hebt :)
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi, ik heb heel lang geleden speed gebruikt, xtc nog nooit en ritaline ook nog niet.
Ik heb hier wel 1 lijn speed liggen, ma die hou ik voor op een beter moment :)
Vroeger ook eens stackers gehad, daar werd ik pas opgefokt van, en van benzo's rustig maar euforisch. dus het kan volgens mij niet zijn dat ik adhd heb, of worden adhders soms wel rustig van benzo's? :wave:

oh ja , en van opiaten word ik echt niet lam, ik kan er niet van slapen omdat ik me zo goed voel op die moment denk ik.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#5
zazzoo zei:
Hoi, ik heb heel lang geleden speed gebruikt, xtc nog nooit en ritaline ook nog niet.
Ik heb hier wel 1 lijn speed liggen, ma die hou ik voor op een beter moment :)
Vroeger ook eens stackers gehad, daar werd ik pas opgefokt van, en van benzo's rustig maar euforisch. dus het kan volgens mij niet zijn dat ik adhd heb, of worden adhders soms wel rustig van benzo's? :wave:

oh ja , en van opiaten word ik echt niet lam, ik kan er niet van slapen omdat ik me zo goed voel op die moment denk ik.
Klik om te vergroten...

adhders kunnen ook opgefokt worden van stackers hoor (volgens mij wordt iedereen opgefokt van dat spul, haha, ik iig wel: rusteloos enzo)

en ja adhders worden ook rustig van benzo's :wink: niet alles is omgedraait bij hun hoor, ze worden alleen rustig van amphetamine varianten (en sommigen ook van xtc).

toen je die ene keer speed deed? werd je toen opgefokt of chill?
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#6
goh, is wel lang geleden, zat toen op school, ik was voor een keer heell erg geïnteresseerd in wat de leerkracht te zeggen had, en ik kon in de praktijklessen maar niets stoppen, had toen beeldhouwen in marmer, zware klus. werd praterig, maar opgefokt niet echt nee. misschien ook te weinig genomen.
Heb nu net 10 min geleden een half lijntje gedaan om is te testen. voel niks eigelijk.
Maar ik denk niet dat ik adhd heb hoor, kben echt een heel rustige jongen.

Ohja klein vraagje, kan ik derest van die speed slikken, ik krijg het amper door m'n neus gejaagd. En wat is een bommetje?

Sorry voor het zo off-topic te gaan he.
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kunt ook ff op bij de zoekfunctie kijken maar een bommetje is dat je de speed
in een vloeitje vouwt en dan doorslikt.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#8
pfff ik ga die speed en efedrine laten voor wat het is, het werkt gewoon niet bij mij, ik weet het vreemd maar toch.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb zeer veel pseudo ephedrine gebruikt en het werkte in het begin een beetje zoals ephedra en speed. (vooral zowals ephedra)

Gek genoeg weerkt het lichamelijker sterker dan dat speed bij mij deed, al was het effect niet altijd even fijn omdat wat ik gebruikte ook eigenlijk geowon tegen de verkoudheid was:P

ach ging er wel altijd lekker van typen:P
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik weet wel wat ik doe met pseudo(efedrine)

dan ga ik nog harder dan van te voren


ff kokkerellen :openmouth: :openmouth: :openmouth:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je gewoon pseudo gebruikt krijg je hartkloppingen en zweten

voelt je gejaagd.

niet tof

:smoke: :smoke:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pseudo-efedrine is dus gewoon artificiele adrenaline. Kijk is naar Crank en dan weet je ineens hoe je het moet gebruiken. :grin:
Ik heb hier nog pilletjes liggen met P-E, zou je het kunnen extracteren? En als het al mogelijk is, is het de moeite?
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heeft iemand hier ervaring mee?
Vriend van me heeft hier een bommetje van 600mg.
Effecten? + / - ?
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je dit erbij doet, dan kan je crystal meth maken;
acetone, drain cleaner, lithium, iodine, paint thinner, kerosene, red phosphorous and muriatic acid
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#15
Werking

Pseudo-efedrine is een afgeleide van adrenaline en een diastereomeer van efedrine. Het is een vasoconstrictor, dit betekent dat het zorgt voor een vernauwing van de bloedvaten.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
als je dat er zo bij doet, kun je een bezoekje brengen aan de hemelpoort... :tearsofjoy:
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoef er geen cristal meth van te maken ik vraag me gewoon af of iemand hier ervaring heeft met alleen pseudo-efedrine en niet gemengeld met dit en dat om dat te maken ofzo :grin:
Z
ZenzieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pseudo-efedrine is een afgeleide van adrenaline en een diastereomeer van efedrine. Het is een vasoconstrictor, dit betekent dat het zorgt voor een vernauwing van de bloedvaten.

Hoewel pseudo-efedrine in vergelijking met soortgelijke stoffen als amfetamine en efedrine een zwakke centraal zenuwstelsel stimulant is, kunnen ernstige ongewenste effecten optreden, zoals cardiovasculaire effecten (hypertensie, aritmieën...) en centrale effecten (hallucinaties, convulsies...). Zeker bij kinderen is dit risico hoog.

Pseudo-efedrine gaat zwak over in de moedermelk.

De gebruikelijke dosis pseudo-efedrinehydrochloride voor volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar is 60mg, 2 tot 4 maal per dag. Langdurig gebruik wordt sterk afgeraden. Pseudo-efedrine staat ook bekend als precursor van het stimulerend middel methylamfetamine.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."