#1
Volgens velen moet je je amfetamine minstens invriezen om de kwaliteit hoog te houden.
Ik heb hier een grip zakje met amfetamine wat in nog een gripzakje zit welke ik naar schatting 5 maanden geleden heb gekocht (pasta). Het zat dus in een dubbel gripzakje en heeft onder in een lade gelegen.
Vandaag na ruim 3 maanden niets gebruikt te hebben eens een klein lijntje genomen en dit werkt nog steeds echt perfecto
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het kwaliteitsverlies, zolang je het niet in een ponypack of iets soortgelijks waar de lucht makkelijk bij kan bewaard, REUZE mee valt.
greets
Ik heb hier een grip zakje met amfetamine wat in nog een gripzakje zit welke ik naar schatting 5 maanden geleden heb gekocht (pasta). Het zat dus in een dubbel gripzakje en heeft onder in een lade gelegen.
Vandaag na ruim 3 maanden niets gebruikt te hebben eens een klein lijntje genomen en dit werkt nog steeds echt perfecto
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het kwaliteitsverlies, zolang je het niet in een ponypack of iets soortgelijks waar de lucht makkelijk bij kan bewaard, REUZE mee valt.
greets
