Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoudbaarheid Amfetamine best wel oke

Houdbaarheid Amfetamine best wel oke

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens velen moet je je amfetamine minstens invriezen om de kwaliteit hoog te houden.

Ik heb hier een grip zakje met amfetamine wat in nog een gripzakje zit welke ik naar schatting 5 maanden geleden heb gekocht (pasta). Het zat dus in een dubbel gripzakje en heeft onder in een lade gelegen.

Vandaag na ruim 3 maanden niets gebruikt te hebben eens een klein lijntje genomen en dit werkt nog steeds echt perfecto :)

Wat ik hiermee wil zeggen is dat het kwaliteitsverlies, zolang je het niet in een ponypack of iets soortgelijks waar de lucht makkelijk bij kan bewaard, REUZE mee valt. :wink:

greets
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je het donker, koel en luchtdicht bewaard kan het idd vrij lang blijven (ook al krijgt het bij mij de kans er niet vaak voor:P)

Mja, het echte bewijs is nooit geleverd, wss is ijskoud, luchtdicht en donker het beste..

100% zekerheid heb je wanneer je het van te voren test, en als er een paar maanden verstreken zijn
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
jaa het is het best om idd koud lucht en lichtdicht te verpakken

maar niet genoodzaakt,.. :rock:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij de Xenos ( vast ook wel ergens anders ) verkopen ze kleine gekleurde mini weckpotjes voor 1 euro. Ze lijken er wel voor gemaakt om speed in te bewaren! De speed blijft namelijk maaaaanden goed, zeker als je het potje ergens in een kast oid bewaart.
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#5
zo koud mogelijk maar invriezen niet want vriezen is een chemische reactie en kan de structuur van de moleculen veranderen dus met andere worden de kwaliteit. tip voor alle mensen die in de pepjes wereld rond huppelen. want als bevroren pep weer afkoeld is weer een reactie dus te veel schommeling en pep is gevoelig voor themperatuur schommelingen. En nog een ander ding is als je pep niet goed lucht dicht is en er is ijsvorming{water} is dat ook niet goed want goeie pep is hydroscopisch dat wil zeggen dat het vocht uit de omgeving trek. dus al met al gewoon zo koud mogelijk maar niet vriezen zo dat het stabiel blijf. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#6
in wat voor formule verslechterd speed en in wat voor tijd
bijvoorbeeld je hebt 70% pep en dat bewaar je buiten de koelkast
in wat voor tijd vermindert de kwaliteit :confused:

greetz
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wietpep zei:
in wat voor formule verslechterd speed en in wat voor tijd
bijvoorbeeld je hebt 70% pep en dat bewaar je buiten de koelkast
in wat voor tijd vermindert de kwaliteit :confused:

greetz
Klik om te vergroten...
Koop een gram verse pep en test dit gelijk bij een testcentrum en test het een jaar later nog eens. Ik denk echt dat er veel verschil zal zitten, maar het is wel grappig om eens uit te proberen.

Ik merk zelf helemaal geen verschil in de kwaliteit van mijn dex die ik al een jaar heb. Ik heb het opgebergd in een metalen pepermunt bakje en is dus ook in contact met de lucht. Ik denk dat het nogal overdreven is dat de kwaliteit erg afneemt.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
tipsyflipsy zei:
zo koud mogelijk maar invriezen niet want vriezen is een chemische reactie en kan de structuur van de moleculen veranderen dus met andere worden de kwaliteit. tip voor alle mensen die in de pepjes wereld rond huppelen. want als bevroren pep weer afkoeld is weer een reactie dus te veel schommeling en pep is gevoelig voor themperatuur schommelingen. En nog een ander ding is als je pep niet goed lucht dicht is en er is ijsvorming{water} is dat ook niet goed want goeie pep is hydroscopisch dat wil zeggen dat het vocht uit de omgeving trek. dus al met al gewoon zo koud mogelijk maar niet vriezen zo dat het stabiel blijf. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Klik om te vergroten...

Dit klinkt als onzin.

Wou je zeggen dat amfetamine kapotvriest ofzo? En wat is de chemische reactie van bevriezen? In dit geval koel je de pep tot onder 0 graden en bevriest het water, wat moet er aan de pep veranderen dan?

Voor zover ik weet vermindert de kwaliteit het langzaamst bij een zo laag mogelijke temperatuur; atomen bewegen minder, minder botsingen(reacties) enzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."