Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed basse (ofzoiets)

speed basse (ofzoiets)

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
b
brainfuckLid
01-01-2024, 00:00
#1
halo :wave: had even een vraagje tussendoor :grin:

kun je speed ook basse (of hoe je het ook zegt)
niet dat ik de master junk zonder geld ben ofzo

greetz michiel
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor zover ik weet kun je van speed geen base variant maken. Het gewoon roken van speed is echter wel extreem slecht voor je longen en ook qua effect af te raden.

Maar ik heb wel interesse, waarom zou je speed willen roken?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Speed is niet basisch en daarom niet te roken. Het is een sulfaat/ zout. Het is in ieder geval niet te roken. Meth is ook een amfetamine en dit is wel te roken, maar de vraag is dan wel of je dit wilt nemen.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat zijn eigenlijk de negatieve side effects van speed basen tov coke? heb hier echt totaal geen ervaring mee (heb ooit een lijn coke tussen men shag gedaan maar toen had ik al aardig wat binnen en heb ik er niets van gevoeld eig..maar dat is wss ook niet de manier..)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed en coke zijn zouten en geven daarom met roken geen/ nauwelijks effect. Van coke kan je crack maken en dan is het basisch en dus ook te roken. Alleen Meth van de amfetamines is rookbaar.

Ik zou het gewoon bij snuiven/ bommen houden. Crack en meth roken geeft een veel zwaarder en verslavender effect.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb een keer in een dronken bui speed met shag gedraaid..
Was het laatste uit het sealtje, een redelijk lijntje nog (40% amfetamine was het geloof ik, iig niet veel minder uiteraard)
Het smaakte goor en we hebben het (2 man) met tegenzin toch maar opgerookt..
Had die avond nog geen speed gebruikt, ben toen naar huis gefietst en ben meteen als een blok in slaap gevallen..En hoor van meerdere mensen dat speed gewoon niet te roken is, het effect blijft dan uit
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgens mij kan je amfetamine wel roken als vrije base. Volgens mij verneuk je er alleen echt je longen mee. Ik zou het gewoon bij snuiven houden. Daar vind ik de crash al verschrikkelijk...
L
Labrat88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
als je het zou roken zouden er gaten in je longen komen en wie weet ga je dan ook schuimbekken netals dat je MDMA-cristallen gaat roken ik heb een gezien dat iemand dat deed en hij begon te trillen en te schuimbekken
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed roken heeft geen effect en is slecht voor je,
maar gaten in de longen is nogal overdreven.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#10
heb weleens gehad dat er wat pep op mn folietje met hero terechtkwam....gadverdamme zeg!!!

niet doen!!!
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Speed/Amfetamine is niet rookbaar.
MethAmfetamine is de rookbare variant van speed. En is ook een stuk intenser dan Amfetamine.
Heeft een gelijkaardig effect maar niet 'tzelfde effect. 't Is een andere chemische samenstelling, dat heeft ook een ander effect. 't Is dus niet hetzelfde.
Crystal methamfetamine is de nog véél intensere (kristallen) vorm van Methamfetamine, en kun je roken.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
dat verhaal over gaten in je longen hebben we inderdaad wel gehoord inmiddels :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."