Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over problemen met gezondheid(door gebruik)

Vragen over problemen met gezondheid(door gebruik)

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stop zowiezo even met gebruiken! Als je het al zo regelmatig doet lijkt het al op een verslaving.

Het is zowiezo rotzooi en die kleine 3 gram vanaf dinsdag is wel erg veel!
H
HondawolfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey mensen,dit is niet mijn acount maar ben wat ongerust en mocht daarom op dit forum een blog zetten op acount van ne vriend van mij.

Ik heb regelmatig speed gebruikt en soms laat ik er wel paar dagen tussen maar nu ben ik terug bezig vanaf dinsdag en vandaag heb ik opgemerkt dat mijn borstkas iets verder open staat en heb er ook regelmatig pijn aan, en mijn ademhaling is ook niet zoals het moet nu probeer ik rustig diep in en uit te ademen.

Vanaf dinsdag heb ik 2.9 gr gebruikt

Van september heb ik regelmatig gebruikt in de week en soms int weekend als ik uitging
hoop dat jullie me serieus opnemen aub

bedankt voor jullie hulp alvast
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dus je spoot de speed ?
H
HondawolfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snuifde lijntjes maar ik meld ook even dat ik sinds september tot nu van 80 kg naar 59kg ben gegaan en heb me lichaam zonder besef zwaar beschadigt kunnen julllie mij tips geven om zo snel mogelijk te herstellen (geen ziekenhuis).
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
stoppen met drugs
afspraak maken met je huisarts
afspraak maken met de verslavingszorg
een gezond eetpatroon
een normaal dag en nacht ritme

ben je zo weer de oude ***pap van 80 kg ...

succes

bonnie
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ga inderdaad naar de huisarts. Het is een moeilijke stap maar zij maken zulk soort dingen dagelijks mee en willen jou graag helpen. Zij kunnen véél betere tips geven dan wij. Maar stop met pep, eet gezond, sport en zoek afleiding.

Waarom gebruik je speed eigenlijk?
H
HondawolfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik doe het vooral nu voor het effect geef wel eerlijk toe heb het tijdje gedaan om aftevallen maar dat is dus een beetje uit de hand gelopen stoppen doe ik niet minderen dat wel ja
maar de dagen dat ik niet deed at ik ook weinig het is dus ook mijn eigen schuld maar het is niet te laat om dit te veranderen ga mezelf beter verzorgen is ook nodig ik weet ik ga een reactie krijgen van je bent dom bezig maar ben gewoon eerlijk en besef nu ok dat ik echt hellemaal verkeerd bezig was ook door tijdens de dagen dat ik niet deed niet te eten dit ga ik nu wel veranderen ben ook begonnen met vitamienen nemen ik kan ook hier typen dat ik stop maar zo kom ik ook niet verder. ik weet dat ik niet stop minderen wil ik wel maar wil altijd wel veiliger gebruiken dat ik me lichaam niet te veel schade aan breng tips hiervoor zouden altijd nog welkom zijn kan het wel gebruiken.
merci toch al voor de reacties
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je het dagelijks wilt blijven gebruiken, zorg er dan voor:
- Dat goed eet (gewoon tegen wil in).
- Vitamines neemt (C1000mg + Multi).
- Elke dag gewoon nog kan slapen.
- Je niet 7dagen in de week neemt maar dat je ook 2 dagen hersteltijd geeft.
- Je in die rustperiode sport.
- Je niet zo absurd veel gebruikt.

Beter doe je het gewoon niet dagelijks, want een tijdje voelt dit goed aan, maar uiteindelijk wordt dit minder.
H
HondawolfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gebruik niet dagelijks dat vind ik wat te ver voor mij zal zowiezo altijd 2 dagen per week niet gebruiken voor ik opnieuw begin (meestal is dit ook 3 dagen) Maar slaap dan meestal niet,, ben sinds gistere bezig met vitamiene nemen en probeer te eten wat zeer moeilijk gaat maar het moet wel vitamiene neem ik nu elke dag fostprint plus en elk potje bevat daar 300ml van
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
dit zijn dus de mensen die heel vroeg zullen sterven
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stoppen als je jezelf niet nog meer naar de klote wil helpen. :wave:
H
HondawolfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toch bedankt voor de hulp
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Proteine Shakes of Mass Gainer voor weer wat gewicht bij te komen...

(let op als je niet sport hierbij word je gewoon DIK)


Maar goed iedereen in dit topic en ook jij weet dat het niet een oplossing is die je zoekt, maar dat het bij de oorzaak zal liggen :wave:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hello,
Wat je beschrijft doet mij denken aan een beginnende hyperventilatie.
Je spieren trekken samen waardoor je geen "buik" ademhaling kan toepassen.
De pijn in je borst zijn waarschijnlijk je borstspieren die van ontspannen naar normale staat terugkeren. Door alle aanspanningen in je lichaam kan je een heel benauwd gevoel krijgen.
Je longen zijn niet meer in staat om een "normale"' hoeveelheid lucht te inhaleren.
Het is vaak ook een lekkere mind-game! Je voelt je benauwd, en je gaat daardoor dieper en zwaarder ademen. Hierdoor krijg je teveel lucht binnen. Door te veel lucht, en niet te weinig lucht ga je hyperventileren.
De hyperventilatie lijdt vaak tot paniekaanvallen e.d waardoor je in een vicieuze cirkel raakt.
Voor mij een aantal technieken die werken: me hand op me buik leggen en op die manier bewuster gaan ademen. Door me neus in- en door me mond uitademen. (3 sec in, 3 sec uit. Ongeveer) Of natuurlijk het zakje!
Speed is als eerste instantie op de markt geïntroduceerd als medicijn tegen astma. Het verwijdt de luchtwegen. Maar in de mate dat jij of ik het gebruik is het teveel van het goede. En werkt het in sommige gevallen zelfs tegenovergesteld.
Probeer de volgende keer als je er weer last van hebt eens die hand op je buik te leggen. En gewoon te relaxen!!! Vooral dat :wink:
Wil je deze bijeffecten absoluut niet meer, dan zal ik zeggen: Minder snuiven, en minder lang doorgaan.

Enne om je lichaam te herstellen moet je eerst een tijdje niks gebruiken. Je lichaam heeft veel meer tijd nodig om te herstellen dan af te takelen. Gun je lichaam de tijd.
Ga lekker op een dieet die bestaat uit vitamines, antioxidanten, vetten, zuren en suikers e.d. Dit komt je lichaam namelijk echt te kort! En ik dacht dat ik schrikbarend veel was afgevallen!
Heb je tot nu toe je lichaam wel eens ECHT de tijd gegeven om te revalideren??
Aankomen is wel heel belangrijk!! Probeer weer op je normale gewicht te komen voordat je op je zelf gaat teren.. (Die ervaring was alles behalve prettig)

Good luck! :wave:
H
HondawolfLid
01-01-2024, 00:00
#15
JunkXL bedankt voor je post je nee heb mijn lichaam nooit echt de tijd gegeven om te herstellen heb trouwens vraag voor die dit weten na gebruik nam ik gistere (2x 10mg zolpidem)
kan dit kwaad? heb wel zalig geslapen nu
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja slecht is het voor je, want het is drugs.
Je hebt eerst flink aan de uppers gezeten, wat je probeert af te bouwen met een downer.
Hiervan kan je lichaam ontregeld raken door de combinatie van uppers en downers.
Hier zou je hart het weleens niet mee eens kunnen zijn...
Als je met mate gebruikt kan je lichaam het over het algemeen wel aan. Maar het is wel iets om rekening mee te houden in het vervolg!!
H
HondawolfLid
01-01-2024, 00:00
#17
ok ik wil wel stopppen zeg tege iedereen dak ga stoppe maar lukt me niet ik heb vandaag niks kvoel me zoo kut ik zit al de hele dag te huilen gewoon ik voel mij zoo ongelukkig zit te denken dat ik echt dood wil,, ik smeek om te krijge :( woon nog bij ouders en die maken me et nog moelijker voor me ik kan me gevoelens ni meer te baas ik weet het niet meer ik weet het gewoon niet meer eige schuld ik weet het khaat mezelf zoo hard
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er is geen probleem met het niet meer weten. Misschien moet je gewoon eens iemand in de arm nemen die je kan helpen. De negatieve gedachtes van zelfhaat moet je om zien te zetten in zelfrespect!! Boeiend dat je het niet snapt!
Hou van jezelf!
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan je inderdaad echt aanraden een vriend(in) die van je gebruik af weet in te lichten en te vragen of je tegenover hem/haar mag 'klagen'.
Vertel die vriend gewoon alle dingen waar je je kut over voelt en van wie je allemaal het gevoel hebt dat ze je haten (dat krijg je vanzelf wel). Zolang je niet wegzakt in eenzaamheid en het gevoel dat niemand je nog mag ben je al een heel end.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Verman jezelf, hergroepeer en als je familie van je houdt kun je alle ellende gewoon delen.
Zonder hen maak je nog minder kans, open kaart spelen en toegeven dat je zwaar hulp nodig hebt zijn de eerste stappen !!

kom op man, amfetamines craven bijna niet.
Heroine, nicotine en basecoke zijn pas een echt probleem !!

Red jezelf nu .... voor het te laat is.

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."