#1
W.F.L. zei:Marla Singer zei:Het is alleen wel - zoals hierboven ook al vermeld is - een combinatie die extra risico's met zich meebrengt...
Sja het is tenslotte feest he![]()
![]()
Iedereen moet het zelf weten he...
W.F.L. zei:Marla Singer zei:Het is alleen wel - zoals hierboven ook al vermeld is - een combinatie die extra risico's met zich meebrengt...
Sja het is tenslotte feest he![]()
![]()
Marla Singer zei:W.F.L. zei:Marla Singer zei:Het is alleen wel - zoals hierboven ook al vermeld is - een combinatie die extra risico's met zich meebrengt...
Sja het is tenslotte feest he![]()
![]()
Iedereen moet het zelf weten he...Ik combineer het zelf ook, maar dat er ook weer extra risico's aan vast zitten, moest ik toch even vermelden. Moet toch een beetje het goede voorbeeld hier geven he? :P
W.F.L. zei:MDMA kristallen zijn gewoon het zout, MDMA-HCl voorzover ik weet bestaat zuivere MDMA dus uit 84% MDMA en 26% HCl. Heb je goede pillen zit er normaal niks anders bij dan kalk en het MDMA zout, maar soms zit er caffeine bij, speed, ketamine, etc.
Gewicht is wel verschillend omdat ze bij het testcentrum enkel testen op MDMA en het zout als een "onzuiverheid" beschouwen. Als je 100mg kristal (84%) hebt is dit dus gelijk aan 84mg pilletje. Tenminste als ik kan rekenen, wat ik betwijfel.
Lijkt me ook wel scenegebonden. Pillen zijn populairder in NL dan in BE bijvoorbeeld.
Beanhead zei:W.F.L. zei:MDMA kristallen zijn gewoon het zout, MDMA-HCl voorzover ik weet bestaat zuivere MDMA dus uit 84% MDMA en 26% HCl. Heb je goede pillen zit er normaal niks anders bij dan kalk en het MDMA zout, maar soms zit er caffeine bij, speed, ketamine, etc.
Gewicht is wel verschillend omdat ze bij het testcentrum enkel testen op MDMA en het zout als een "onzuiverheid" beschouwen. Als je 100mg kristal (84%) hebt is dit dus gelijk aan 84mg pilletje. Tenminste als ik kan rekenen, wat ik betwijfel.
Lijkt me ook wel scenegebonden. Pillen zijn populairder in NL dan in BE bijvoorbeeld.
Ja ik weet niet waarom maar ik haal het niet eens in men hoofd om een pilletje te nemen, heb gewoon liever kristalletjes.
Hup droppen in je bekertje water en feesten maar (eyeball die dosis)
W.F.L. zei:MDMA kristallen zijn gewoon het zout, MDMA-HCl voorzover ik weet bestaat zuivere MDMA dus uit 84% MDMA en 26% HCl.
Mind_blowing zei:W.F.L. zei:MDMA kristallen zijn gewoon het zout, MDMA-HCl voorzover ik weet bestaat zuivere MDMA dus uit 84% MDMA en 26% HCl.
Voor de volle 110%, ja?
Beanhead zei:Is het dan zo tandbederfelijk eigenlijk?
Ik poets nog steeds dagelijks men tandjes hoor, kan toch niet al te erg zijn![]()
Rabbithole zei:Beanhead zei:Is het dan zo tandbederfelijk eigenlijk?
Ik poets nog steeds dagelijks men tandjes hoor, kan toch niet al te erg zijn![]()
Ja, mdma (en speed trouwens ook) is vreselijk slecht voor je tanden. Ik ken best wat mensen wiens tandarts er wat van heeft gezegd. En er was hier ook een vrouw op het forum wiens vriend al jarenlang iedere dag water met speed dronk, en die had nog maar een paar tanden in z'n mond.
Mind_blowing zei:W.F.L. zei:MDMA kristallen zijn gewoon het zout, MDMA-HCl voorzover ik weet bestaat zuivere MDMA dus uit 84% MDMA en 26% HCl.
Voor de volle 110%, ja?
Rabbithole zei:Ja, mdma (en speed trouwens ook) is vreselijk slecht voor je tanden. Ik ken best wat mensen wiens tandarts er wat van heeft gezegd. En er was hier ook een vrouw op het forum wiens vriend al jarenlang iedere dag water met speed dronk, en die had nog maar een paar tanden in z'n mond.
W.F.L. zei:Rabbithole zei:Ja, mdma (en speed trouwens ook) is vreselijk slecht voor je tanden. Ik ken best wat mensen wiens tandarts er wat van heeft gezegd. En er was hier ook een vrouw op het forum wiens vriend al jarenlang iedere dag water met speed dronk, en die had nog maar een paar tanden in z'n mond.
Speed is er om te snuiven of anders te bommen, dus met een beetje geluk worden je tanden redelijk gespaard. Naar wat ik begrepen heb is een droge mond en kaakmalen voornamelijk wat een invloed zou kunnen hebben op de tanden. MDMA is zowiezo veel slechter. Maar je moet natuurlijk een randgeval zijn om met enige regelmaat speed in je drankje te gooien.. Waarom zou je dat doen?Dat vind ik ook maar raar aan dat verhaaltje van dat speeddrankje, waarom zou je dat in godsnaam gaan drinken man..
W.F.L. zei:Ik zag het topic, maar ik vroeg me gewoon af wat de beweegredenen zijn om speed door je drank te gooien? Kan er geen enkel zinnig argument voor bedenken, behalve dat het zonder veel moeite binnen komt dan.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."