Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC & Speed - Goeie combi?

XTC & Speed - Goeie combi?

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
MDMA kristallen zijn gewoon het zout, MDMA-HCl voorzover ik weet bestaat zuivere MDMA dus uit 84% MDMA en 26% HCl. Heb je goede pillen zit er normaal niks anders bij dan kalk en het MDMA zout, maar soms zit er caffeine bij, speed, ketamine, etc.

Gewicht is wel verschillend omdat ze bij het testcentrum enkel testen op MDMA en het zout als een "onzuiverheid" beschouwen. Als je 100mg kristal (84%) hebt is dit dus gelijk aan 84mg pilletje. Tenminste als ik kan rekenen, wat ik betwijfel.

Lijkt me ook wel scenegebonden. Pillen zijn populairder in NL dan in BE bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...

Ja ik weet niet waarom maar ik haal het niet eens in men hoofd om een pilletje te nemen, heb gewoon liever kristalletjes.

Hup droppen in je bekertje water en feesten maar (eyeball die dosis)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beanhead zei:
W.F.L. zei:
MDMA kristallen zijn gewoon het zout, MDMA-HCl voorzover ik weet bestaat zuivere MDMA dus uit 84% MDMA en 26% HCl. Heb je goede pillen zit er normaal niks anders bij dan kalk en het MDMA zout, maar soms zit er caffeine bij, speed, ketamine, etc.

Gewicht is wel verschillend omdat ze bij het testcentrum enkel testen op MDMA en het zout als een "onzuiverheid" beschouwen. Als je 100mg kristal (84%) hebt is dit dus gelijk aan 84mg pilletje. Tenminste als ik kan rekenen, wat ik betwijfel.

Lijkt me ook wel scenegebonden. Pillen zijn populairder in NL dan in BE bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...

Ja ik weet niet waarom maar ik haal het niet eens in men hoofd om een pilletje te nemen, heb gewoon liever kristalletjes.

Hup droppen in je bekertje water en feesten maar (eyeball die dosis)
Klik om te vergroten...

Dat heb ik dus niet. Ik laat m'n pillen testen dus weet zeker dat het goede zijn, en er niks anders bij zit, en weet dan zelfs hoeveel erin zit en hoef dus niet te eyeballen. Bovendien vind ik het vreselijk om mdma te drinken (m'n tanden, aaarrghh) en is het op een feest zeker makkelijker om snel een pilletje te droppen. Geen eyeballen, geen tanderosie en geen gekloot met een sealtje enzo.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is het dan zo tandbederfelijk eigenlijk?

Ik poets nog steeds dagelijks men tandjes hoor, kan toch niet al te erg zijn :grin:
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
MDMA kristallen zijn gewoon het zout, MDMA-HCl voorzover ik weet bestaat zuivere MDMA dus uit 84% MDMA en 26% HCl.
Klik om te vergroten...

Voor de volle 110%, ja?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mind_blowing zei:
W.F.L. zei:
MDMA kristallen zijn gewoon het zout, MDMA-HCl voorzover ik weet bestaat zuivere MDMA dus uit 84% MDMA en 26% HCl.
Klik om te vergroten...

Voor de volle 110%, ja?
Klik om te vergroten...

Ja duh mdma is 110% ALLES GEVEN :hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beanhead zei:
Is het dan zo tandbederfelijk eigenlijk?

Ik poets nog steeds dagelijks men tandjes hoor, kan toch niet al te erg zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, mdma (en speed trouwens ook) is vreselijk slecht voor je tanden. Ik ken best wat mensen wiens tandarts er wat van heeft gezegd. En er was hier ook een vrouw op het forum wiens vriend al jarenlang iedere dag water met speed dronk, en die had nog maar een paar tanden in z'n mond.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rabbithole zei:
Beanhead zei:
Is het dan zo tandbederfelijk eigenlijk?

Ik poets nog steeds dagelijks men tandjes hoor, kan toch niet al te erg zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, mdma (en speed trouwens ook) is vreselijk slecht voor je tanden. Ik ken best wat mensen wiens tandarts er wat van heeft gezegd. En er was hier ook een vrouw op het forum wiens vriend al jarenlang iedere dag water met speed dronk, en die had nog maar een paar tanden in z'n mond.
Klik om te vergroten...

Nou... Ik denk dat ik toch voortaan toch maar men mdma in capsules stop en ze dan inslik.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mind_blowing zei:
W.F.L. zei:
MDMA kristallen zijn gewoon het zout, MDMA-HCl voorzover ik weet bestaat zuivere MDMA dus uit 84% MDMA en 26% HCl.
Klik om te vergroten...

Voor de volle 110%, ja?
Klik om te vergroten...

Ja man, 110% zuiverheid!! Haha, nee, ik ben gewoon slecht in hoofdrekenen dus. Bah. :P

Rabbithole zei:
Ja, mdma (en speed trouwens ook) is vreselijk slecht voor je tanden. Ik ken best wat mensen wiens tandarts er wat van heeft gezegd. En er was hier ook een vrouw op het forum wiens vriend al jarenlang iedere dag water met speed dronk, en die had nog maar een paar tanden in z'n mond.
Klik om te vergroten...

Speed is er om te snuiven of anders te bommen, dus met een beetje geluk worden je tanden redelijk gespaard. Naar wat ik begrepen heb is een droge mond en kaakmalen voornamelijk wat een invloed zou kunnen hebben op de tanden. MDMA is zowiezo veel slechter. Maar je moet natuurlijk een randgeval zijn om met enige regelmaat speed in je drankje te gooien.. Waarom zou je dat doen? :confused: Dat vind ik ook maar raar aan dat verhaaltje van dat speeddrankje, waarom zou je dat in godsnaam gaan drinken man..
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
Ja, mdma (en speed trouwens ook) is vreselijk slecht voor je tanden. Ik ken best wat mensen wiens tandarts er wat van heeft gezegd. En er was hier ook een vrouw op het forum wiens vriend al jarenlang iedere dag water met speed dronk, en die had nog maar een paar tanden in z'n mond.
Klik om te vergroten...

Speed is er om te snuiven of anders te bommen, dus met een beetje geluk worden je tanden redelijk gespaard. Naar wat ik begrepen heb is een droge mond en kaakmalen voornamelijk wat een invloed zou kunnen hebben op de tanden. MDMA is zowiezo veel slechter. Maar je moet natuurlijk een randgeval zijn om met enige regelmaat speed in je drankje te gooien.. Waarom zou je dat doen? :confused: Dat vind ik ook maar raar aan dat verhaaltje van dat speeddrankje, waarom zou je dat in godsnaam gaan drinken man..
Klik om te vergroten...

Nee het komt niet door het tandenknarsen en gebrek aan speeksel, ja ook misschien, maar het is vóóral slecht als je het door je drankje gooit en het dus langs je tanden komt. Hier is dat topic over die vrouw met die vriend die speed door z'n water gooit en daar iedere dag van drinkt, ergens staat dat ie nog maar een paar tanden heeft:
viewtopic.php?f=4&t=22989

Neemt trouwens dus niet weg dat ik speed ook om te snuiven vind. :wink: En bommetjes zijn sowieso altijd nog beter dan het door je drankje te gooien.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zag het topic, maar ik vroeg me gewoon af wat de beweegredenen zijn om speed door je drank te gooien? Kan er geen enkel zinnig argument voor bedenken, behalve dat het zonder veel moeite binnen komt dan. :confused:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Ik zag het topic, maar ik vroeg me gewoon af wat de beweegredenen zijn om speed door je drank te gooien? Kan er geen enkel zinnig argument voor bedenken, behalve dat het zonder veel moeite binnen komt dan. :confused:
Klik om te vergroten...

Nee inderdaad, ik ook niet. :confused: Zou er op z'n minst nog een bommetje van maken dan. Het lijkt me ook nog eens ongelooflijk smerig om dat op te moeten drinken. :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."