#1
Re: XTC & Speed - Gangbaar & dodelijk
als je wilt weten wat er in je pillen zit, laat ze dan gewoon testen?
als je wilt weten wat er in je pillen zit, laat ze dan gewoon testen?
MADSERP zei:Ok er zit dus bijna nooit speed in pillen. Blij om dat te horen haha. Maar als MDMA poeder eigenlijk beter is, gebruikt de meerderheid dan pillen omdat dat goedkoper/makkelijker te krijgen is? Excuus als ik te ver off topic ga, maar kon hier geen topic over vinden; Wat maakt MDMA poeder dan beter dan pillen? Of is dat meer iets om zelf te ervaren?heb het nog nooit gehad.
Misschien is de combi xtc & speed ook schadelijk omdat er meer "druk" op verschillende gebieden in je hersenen komt te liggen denk ik. Als ik me niet vergis heeft speed vooral invloed op je dopamine huishouding, en xtc op je serotine huishouding.
MADSERP zei:Dag drugsgebruikers,
Even een korte inleiding: Ik zit al een jaar of 6 in het "drugswereldje", dus ben geen volledige leek, maar ben zelf pas sinds een jaartje aan het experimenteren met xtc, speed e.d. Ik weet er dus nog vrij weinig van, en ben op zoek naar wat antwoorden!
Heb de afgelopen tijd als een gek zitten lezen over drugs, en dan met name over XTC en speed (& 2cB, maar das hier niet van toepassing). Tijdens het lezen kwam ik het volgende volgensmij het vaakst tegen (zowel op engelse als nederlandse site, en ook in een wetenschappelijke publicatie): "De combinatie van XTC en Speed is erg slecht en levert aantoonbare hersenschade op". Ik vond dit in principe al vrij verwonderlijk aangezien ik heel vaak mensen om me heen zie die deze combi maar al te graag toepassen, wat blijkbaar vrij dom is. Het vreemde vind ik echter dat op veel sites wordt gedaan alsof XTC 1 soort drugs is, er staat bijvoorbeeld vaak dat je XTC niet moet combineren met speed, waar ik dan maar aanneem dat ze MDMA bedoelen. Hier kom ik eindelijk een beetje bij mijn punt terecht. Volgensmij (please, correct me if Im wrong) zit er in een groot deel van de xtc pillen die tegenwoordig op de markt zijn gewoon speed verwerkt (of in ieder geval een soort amfethamine). Ik dacht in ieder geval dat de "Rush" die je krijgt van een Pil krijgt van amfethaminen kwam en de "Trip" van de MDMA. Of krijg je van MDMA ook een soort energierush? Bijvoorbeeld als je MDMA poeder gebruikt.
En even voor waar aangenomen dat er vaak speed in xtc pillen zit, wat zouden jullie dan aanraden voor houseparty's? De trip van de MDMA is natuurlijk geweldig, maar moet zeggen dat ik die speedrush ook erg lekker vind. Ik had tot voorheen dus altijd het idee dat deze beide in de XTC pillen verwerkt zitten die ik heb gebruikt. Maar hier begin ik wel steeds meer aan te twijfelen gezien de slechte berichten over deze combi.
De hoofdvraag blijft (om het even uit mijn warrige verhaal te halen):
Wordt er over het algemeen speed in xtc pillen gestopt, en zo ja, waarom gebruikt men dan nog zoveel xtc i.p.v. speed en mdma los van elkaar te gebruiken?
Ojah, en bespaar me aub de reacties over dat ik een betere dealer moet vinden of dat mn pillen shit zijn, het is het spul wat op dit moment het meest in trek is in de scene (nee en dat is ook niet altijd het beste, maar ik ben op zoek naar een algemeen beeld).
Hoop dat iemand me meer kan vertellen!
dit mag ook gewone pep zijnBiertje zei:En de kater zal diep en intens zijn... Héél intens. Ik persoonlijk word altijd super lam van mdma, dan kom ik de bank echt niet meer af, dus ik vind t wel lekker om m'n pil goed in laten werken, dan 'n 50 mg dex nasaal en dan écht knallen.
Marla Singer zei:Het is alleen wel - zoals hierboven ook al vermeld is - een combinatie die extra risico's met zich meebrengt...
W.F.L. zei:Marla Singer zei:Het is alleen wel - zoals hierboven ook al vermeld is - een combinatie die extra risico's met zich meebrengt...
Sja het is tenslotte feest he![]()
![]()
Marla Singer zei:W.F.L. zei:Marla Singer zei:Het is alleen wel - zoals hierboven ook al vermeld is - een combinatie die extra risico's met zich meebrengt...
Sja het is tenslotte feest he![]()
![]()
Iedereen moet het zelf weten he...Ik combineer het zelf ook, maar dat er ook weer extra risico's aan vast zitten, moest ik toch even vermelden. Moet toch een beetje het goede voorbeeld hier geven he? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."