#1
Hallo,
Dit weekend heb ik speed gebruikt en erg weinig geslapen. Nu heb ik eigenlijk altijd wel wondjes in mijn mond, de dag nadat ik speed of mdma heb gebruikt. Maar nietin deze mate! De eerste dag na speed werd ik wakker met alleen wat wondjes in mijn wangslijmvlies en mn tong had aan de zijkant allemaal sneetjes. Dit was misschien wel vervelend, maar geen ramp aangezien je mond altijd wel vrij snel geneesd. Nu heb ik die avond weer pep gebruikt en weer nauwelijks geslapen. Toen waren de klachten enkel iets erger geworden maar alsnog geen ramp ofzo. Alleen soms pijnlijk met eten enzo
Nu werd ik vanmiddag dus weer wakker (de avond/nacht ervoor geen pep gebruikt), maar deze keer voelde mn tong nog iets anders aan. Ik liep naar de spiegel en stak m'n tong uit. Er zit nu dus een soort grauwe/ gelige aanslag op. Ik denk dat het komt door de verlaagde weerstand door pep en slaaptekort. En misschien dat door die wondjes m'n tong makkelijker vatbaar was voor bacteriën en infecties ofzo? Ik had gegoogled maar kwam niet echt tegen wat ik echt bedoelde. Las wel iets over spoelen met een zoutoplossing. Dat heb heb ik net dus gedaan, maar dat is denk ik om het te ontsmetten en dus eerder effectief op langere termijn en om t niet erger te maken.
Toen ik spoelde leek het ook wel over er stukjes los zaten ofzo ( of er velletjes heen en weer gingen van mn tong ofzo?)
Naar mn gevoel is mn tong ook iets dikker dan normaal, maar dat weet ik niet zeker. Kan komen dat ik dat denk omdat ik me nu meer bewust ben van mn tong door dat gevoelll.
Ik vind het er echt heel vies en ongezond uitzien, en het is ook nog eens best wel pijnlijk.
Heb ik nu een ontstoken tong ofzo? Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad? En wat helpt er tegen? Ging het vanzelf weg?
Nou, ik hoop op antwoord van jullie. Want ik irriteer me nu echt vreselijk aan mn tong

Dit weekend heb ik speed gebruikt en erg weinig geslapen. Nu heb ik eigenlijk altijd wel wondjes in mijn mond, de dag nadat ik speed of mdma heb gebruikt. Maar nietin deze mate! De eerste dag na speed werd ik wakker met alleen wat wondjes in mijn wangslijmvlies en mn tong had aan de zijkant allemaal sneetjes. Dit was misschien wel vervelend, maar geen ramp aangezien je mond altijd wel vrij snel geneesd. Nu heb ik die avond weer pep gebruikt en weer nauwelijks geslapen. Toen waren de klachten enkel iets erger geworden maar alsnog geen ramp ofzo. Alleen soms pijnlijk met eten enzo
Nu werd ik vanmiddag dus weer wakker (de avond/nacht ervoor geen pep gebruikt), maar deze keer voelde mn tong nog iets anders aan. Ik liep naar de spiegel en stak m'n tong uit. Er zit nu dus een soort grauwe/ gelige aanslag op. Ik denk dat het komt door de verlaagde weerstand door pep en slaaptekort. En misschien dat door die wondjes m'n tong makkelijker vatbaar was voor bacteriën en infecties ofzo? Ik had gegoogled maar kwam niet echt tegen wat ik echt bedoelde. Las wel iets over spoelen met een zoutoplossing. Dat heb heb ik net dus gedaan, maar dat is denk ik om het te ontsmetten en dus eerder effectief op langere termijn en om t niet erger te maken.
Toen ik spoelde leek het ook wel over er stukjes los zaten ofzo ( of er velletjes heen en weer gingen van mn tong ofzo?)
Naar mn gevoel is mn tong ook iets dikker dan normaal, maar dat weet ik niet zeker. Kan komen dat ik dat denk omdat ik me nu meer bewust ben van mn tong door dat gevoelll.
Ik vind het er echt heel vies en ongezond uitzien, en het is ook nog eens best wel pijnlijk.
Heb ik nu een ontstoken tong ofzo? Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad? En wat helpt er tegen? Ging het vanzelf weg?
Nou, ik hoop op antwoord van jullie. Want ik irriteer me nu echt vreselijk aan mn tong
