Durf het niet met zekerheid te zeggen maar speed zorgt voor oxidatiefe stress en dan werken anti-oxidanten daar positief op. Bij vitamine C is bewezen dat het goed is bij gebruik van amfetaminen. Melatonine lijkt me dus ook waarschijnlijk.
GHB/ GBL of benzo's. Maar beter wacht je gewoon tot je kunt slapen.nog tips om goed te slapen als je aan de pep zit?
IDEAALvoorbeeld zei:ik heb melatonine aangeschaft bij de apotheek, sterkere die gebruikt worden door stewardessen met jetlag. kost 20 eurie voor 500 minitabs.
gebruik de laatste tijd aardig pep...lees naam ideaalvoorbeeld /geen tijd voor sport/20 uur job/hbo voltijd
max dosis 6 , na speed 6 genomen maar heb weinig gemerkt.
ik kan zowiezo erg veel hebben voor een meid van 21, 1.63 en 55kg
per persoon verschilt zo erg!
mijn vriend neemt er 2 en slaapt als een roosje
try it! gewoon bij de apotheek vraag er naar en try!
succesps nog tips om goed te slapen als je aan de pep zit?
kan je gewoon halen bij de kruidvat of de etos ofzoW.F.L. zei:Ik heb het hier al gelezen denk ik, misschien erover gekeken, in dat geval mijn excuses.. Kun je dat gewoon bij de apotheker krijgen zonder voorschrift? Lijkt me wel.. Maar goed. Toch even vragen.![]()
SperSIZEboon zei:kan je gewoon halen bij de kruidvat of de etos ofzoW.F.L. zei:Ik heb het hier al gelezen denk ik, misschien erover gekeken, in dat geval mijn excuses.. Kun je dat gewoon bij de apotheker krijgen zonder voorschrift? Lijkt me wel.. Maar goed. Toch even vragen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."