Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb melatonine aangeschaft bij de apotheek, sterkere die gebruikt worden door stewardessen met jetlag. kost 20 eurie voor 500 minitabs. gebruik de laatste tijd aardig pep...lees naam ideaalvoorbeeld /geen tijd voor sport/20 uur job/hbo voltijd max dosis 6 , na speed 6 genomen maar heb weinig gemerkt. ik kan zowiezo erg veel hebben voor een meid van 21, 1.63 en 55kg per persoon verschilt zo erg! mijn vriend neemt er 2 en slaapt als een roosje try it! gewoon bij de apotheek vraag er naar en try! succes ps nog tips om goed te slapen als je aan de pep zit?"
"SperSIZEboon zei: W.F.L. zei: Ik heb het hier al gelezen denk ik, misschien erover gekeken, in dat geval mijn excuses.. Kun je dat gewoon bij de apotheker krijgen zonder voorschrift? Lijkt me wel.. Maar goed. Toch even vragen. Klik om te vergroten... kan je gewoon halen bij de kruidvat of de etos ofzo Klik om te vergroten... recatie: je kan bij de apotheek melatonie halen van phital geen etos of kruidvat helaas heb laatst gekeken voor de prijs en is dus nu 12.95 voor 500 minitabs.. ben je moe na het uitgaan neem er dan een stuk of 4"
"je eerste keer gaat of helemaal goed of je gaat zo hard dat je wenste dat je het nooit had geprobeerd! my first hartwarming story mijn 1e x Koninginnedag 4 blauwe mitsu's + 2 flessen bacardi cola... ik was voorheen een aardige drinker dus dacht ben wel wat gewend komt goed.. inslag nummer 1 was top ,nummer 2 was k een beetje de weg kwijt.. bij mijn oom thuis nog maar eentje en toen begon het.. ik ben nog nooit zo ver van de wereld geweest! ik glimlachte naar mijn gezelschap gebruikers maar van binnenin was ik panisch ik kon niks meer, lag op de bank laveloos,kon alleen maar gaat goed uitbrengen foute inschatting en foute vergelijking met alcohol! ik ben een meid ben van 1.63 kort en 4 pillen die tegelijk inslaan is hel vreemd genoeg had ik niet overgegeven , ik wist wel dat de combi heftig kon zijn maar ja je ziet wel. Ik heb het uitgeprobeerd bij mijn oom en tante en ben daar ook zo heftig gegaan. mijn vriendin wilde nog afteren (was pas 9 uur ) cola gedronken om mijn maag wakker t maken.. drank eruit en weer inslag opweg naar de party maar een hele zware 8 uur durende bad trip kortom, doe verstandig de 1e x, zorg dat je bekenden bij je hebt die het wel is hebben geprobeerd. Hierbij mijn visie en ervaring just X 1. je bent mashed en tijdelijk niet aanwezig/aanspreekbaar 2. je vergeet de tijd als je spaced. Als jij je omgeving hebt opgenomen en verwerkt in je eigen wereld, realiseer jij je dat het alweer half 4 is 3. je benen/armen zweven als je een poging waagt richting de dansvloer. De beat is dan lastig te volgen en je vraagt je af of je niet raar aan het doen bent. 4. wat wel grappig is dat je constant gaat vragen aan mensen of je niet raar aan het doen bent 5. mensen die je ontmoet in je X stage kunnen zwaar maar dan ook heel erg zwaar tegenvallen als je in nuchtere staat bent. 6. flyers/smsjes,lezen en foto's kijken/maken wordt een ware kunst. 7. effecten: last van je kaken,knarsen,funny face omdat je spieren in je gezicht samentrekken, misselijk door de inslag,non stop dorst en rookaddiction, niet kunnen plassen. 7. Seks heb je nog nooit zo ervaren. voordelen: mijn favo mix: 1 pil & speed - je bent niet zo mashed - kost minder 1 goede pil wel van 180 mdma 5.- euro (ben je echt zoet mee) speed 1 gram a 10-15 euro. voor ongv 4-8 x uitgaan. - je bent meer aanwezig/alerter - je hebt je tientje aan de deur er wel mooi uit gedanst - de uitsmijter ziet minder snel dat je aan de X zit ... je ogen zijn open ipv dicht... je kan op je pupillen gaan letten(deed ik in angst voor uitsmijters) maar dat is nergens voor nodig. je pupillen worden groter als er weinig ligt is en dus iedereen op het feestje heeft grote pupillen - heb je een feestje buiten, visa versa, de zon maakt je pupillen normaal. - tip: koop flesje water als dat kan en vul hem elke x bij de wc - minder brak!! ook al klinkt het niet geloofwaardig... nu op naar de htp-5 pills voor meer serotine wat heb er veel uitgeXed"
"Naj zei: Ik ben 90kg, wel 2m lang dus grote bloedbaan, maar vorige keer bij ong 160g geen effect, helemaal niks, volgende keer ga ik opbouwend meer proberen, beginnen met ong 150g en later gedoseerd bijsnoepen als het nodig is, maar eerst even tijdje wachten om te recoveren. Klik om te vergroten... recoveren? dus not your first time. het ligt er echt aan wat je lichaam opneemt en trekt. ik ben rond de 1.60 en heb 2 pillen van 180 nodig om goed te spacen . mijn inslag komt pas na een uur! verbazingwekkend dat menselijk lichaam!"