Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik heb gele speed gekocht maar, ...

ik heb gele speed gekocht maar, ...

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AbdullLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey iedereen,

heb gele speed gekocht en
vraag mij af hoe jij zelf testen
kunt doen of hij deftig en oké
is. Hij is niet zo duur vandaar.
Ik heb wat gesurft maar sommige
zeggen dat gele speed oude is en
sommige zeggen dat gele de beste
is en zelf het gevoel kunt hebben
als je een bol geslikt hebt.
Vandaar wie kn mij helpen.
En geen mensen die zeggen van die testen
dat ik kan aankopen in een growshop.
Of een staal binnengeven, wil iets dat ik
zelf thuis kan testen.
groetjes
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sorry mate, ik volg er geen hout van.
Wat is je vraag?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
1. uiterlek zegt niets.
2.De enige betrouwbare meting is om je drugs te laten testen in het lab. Hier moet je meestal een week op wachten en dan kan je bellen en hoor je wat er in zit met de percentages.
3. Oké vooruit, thuis kan je het beste testen met je neus.
A
AbdullLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok,

merci voor het antwoorden maar denk dat ik dat van dat
lap niet ga doen.
Ga verder zoeken naar een andere dealer.
Het zal toch niet zo goed zijn mits ik bij hem 1 killo koop is
het maar 3200 euro.
Dat is toch echt weinig en niet pluis.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Abdull zei:
Ok,

merci voor het antwoorden maar denk dat ik dat van dat
lap niet ga doen.
Ga verder zoeken naar een andere dealer.
Het zal toch niet zo goed zijn mits ik bij hem 1 killo koop is
het maar 3200 euro.
Dat is toch echt weinig en niet pluis.
Klik om te vergroten...

3200 voor een kilo is ziek duur man :tearsofjoy:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Arthur King zei:
Sorry mate, ik volg er geen hout van.
Klik om te vergroten...

Abdulla :hearteyes: :tearsofjoy:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat er over heen is gezeken en dat voor 3200 euries.. :tearsofjoy:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha, ik haal hier voor 250 euro 100 gram, dat doe je in ieder geval niet goed.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
SperSIZEboon zei:
een kilo voor 3200 is echt duur gast tering
Klik om te vergroten...
En dit.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Petrovic zei:
Haha, ik haal hier voor 250 euro 100 gram, dat doe je in ieder geval niet goed.
Klik om te vergroten...
Zo.. jij hebt dus altijd 100 gram thuis liggen? Wat sympathiek van je dat je dat zo blootgeeft!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Abdull zei:
Ok,

merci voor het antwoorden maar denk dat ik dat van dat
lap niet ga doen.
Ga verder zoeken naar een andere dealer.
Het zal toch niet zo goed zijn mits ik bij hem 1 killo koop is
het maar 3200 euro.
Dat is toch echt weinig en niet pluis.
Klik om te vergroten...
een kilo voor 3200 is echt duur gast tering
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Petrovic zei:
Haha, ik kan haal hier voor 250 euro 100 gram, dat doe je in ieder geval niet goed.
Klik om te vergroten...
Zo.. jij hebt dus altijd 100 gram thuis liggen? Wat sympathiek van je dat je dat zo blootgeeft!
Klik om te vergroten...
Ik wacht tot het dobbertje onder water raakt zodat ik de vis aan die ene persoon met dat groene shirt kan geven.

C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Petrovic zei:
Haha, ik haal hier voor 250 euro 100 gram, dat doe je in ieder geval niet goed.
Klik om te vergroten...

Ja vraag me af welk percentage je geleverd krijgt voor dat geld.
Tussen de 32% en 70% gaf je aan in een ander topic volgens mij.
Neem niet aan dat de prijs altijd zo is,en de speling tussen de kwaliteit in de onsjes zo groot ?
A
AbdullLid
01-01-2024, 00:00
#14
SperSIZEboon zei:
Abdull zei:
Ok,

merci voor het antwoorden maar denk dat ik dat van dat
lap niet ga doen.
Ga verder zoeken naar een andere dealer.
Het zal toch niet zo goed zijn mits ik bij hem 1 killo koop is
het maar 3200 euro.
Dat is toch echt weinig en niet pluis.
Klik om te vergroten...
een kilo voor 3200 is echt duur gast tering
Klik om te vergroten...

Kerel voor 84 procent doe ik dit wel !
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
En hoe weet je dat zonder te testen?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Abdull zei:
SperSIZEboon zei:
Abdull zei:
Ok,

merci voor het antwoorden maar denk dat ik dat van dat
lap niet ga doen.
Ga verder zoeken naar een andere dealer.
Het zal toch niet zo goed zijn mits ik bij hem 1 killo koop is
het maar 3200 euro.
Dat is toch echt weinig en niet pluis.
Klik om te vergroten...
een kilo voor 3200 is echt duur gast tering
Klik om te vergroten...

Kerel voor 84 procent doe ik dit wel !
Klik om te vergroten...
84%, heerlijk, je valt hier zwaar door de mand. De max is 73% :)
b
blackviewLid
01-01-2024, 00:00
#17
meschien een verstampt pilletje? :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Gele speed zit doorgaans zwavel in, dat is niet goed. Zal ook wel lekker branden.. Ik heb weleens gelige pasta gehad maar die werd bij het opdrogen gewoon knalwit, zoals het hoort.

En inderdaad, 84% kan niet (tenzij er nog freebase in zit maar die kans is bijna niet-bestaande), en je bent een Belg, dus over percentages moet er doorgaans niet echt geluld worden tenzij je bij een Nederlandse dealer koopt die laat testen of je het zelf laat testen in NL. 3200 euro, je bent gek als je dat gaat betalen. Dus 3200 euro is veel te duur, zelfs voor zuivere speed. Als je dealer je ook nog eens verteld heeft dat het 84% is (wat niet kan) dan zou ik het al helemaal niet vertrouwen..

Als je echt thuis wil gaan "testen" moet je droge (volledig WATERVRIJE) aceton kopen, je speed afwegen en die daar in oplossen. De meeste versnijdingsmiddelen en onzuiverheden zullen dan oplossen in de aceton maar de amfetamine niet. Ik heb ook weleens gele speed laten oplossen in aceton en het gele ging gewoon weg. :tearsofjoy: Niet goed dus. Je kan de aceton ook verwarmen om meer versnijdingsmiddelen op te lossen maar doe dat niet met een gasvuur, enkel een elektrisch vuur (aceton is licht ontvlambaar) en daarna laat je de aceton + speed door een koffiefilter lopen. Zorg ervoor dat de ruimte goed verlucht is als je dit doet want dadelijk ga je nog draaien van de aceton ook. Haal de speed uit de filter en laat hem opdrogen, zou niet lang mogen duren omdat aceton vrij snel vervliegt. Weeg dan maar eens hoeveel je overhoudt. Het is geen erg precieze methode, maar het is de enigste die je bij mijn weten thuis kunt uitvoeren. Naar een testcentrum brengen in NL is nog altijd het beste.
g
gieteLid
01-01-2024, 00:00
#19
[
Dat is toch echt weinig en niet pluis.[/quote]
een kilo voor 3200 is echt duur gast tering[/quote]

Kerel voor 84 procent doe ik dit wel ![/quote]
84%, heerlijk, je valt hier zwaar door de mand. De max is 73% :)[/quote]


hahahaha wat een geld zeg 3200 :wave: ik ben overal heen geweest het land door en werd me zelfs paar keer beloofd dat ze appeltjesspeed hadden hehehe wat ik trouwens al jaren niet meer ben tegen gekomen!! jmmr!!!! er is veel rotzooi op de markt nu en heel veel versneden zooi maar waar ik eigenlijk nog weinig klachten over heb gehad nou dat is wel pep wat bij krakers vandaan komt en dan praat ik over een prijs van 1400 tot 1800 kilo hoeveel % weet ik jmmr genoeg niet heb het niet laten testen want was er tervreden over greetz mzzl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."