Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey iedereen, heb gele speed gekocht en vraag mij af hoe jij zelf testen kunt doen of hij deftig en oké is. Hij is niet zo duur vandaar. Ik heb wat gesurft maar sommige zeggen dat gele speed oude is en sommige zeggen dat gele de beste is en zelf het gevoel kunt hebben als je een bol geslikt hebt. Vandaar wie kn mij helpen. En geen mensen die zeggen van die testen dat ik kan aankopen in een growshop. Of een staal binnengeven, wil iets dat ik zelf thuis kan testen. groetjes"
"Ok, merci voor het antwoorden maar denk dat ik dat van dat lap niet ga doen. Ga verder zoeken naar een andere dealer. Het zal toch niet zo goed zijn mits ik bij hem 1 killo koop is het maar 3200 euro. Dat is toch echt weinig en niet pluis."
"SperSIZEboon zei: Abdull zei: Ok, merci voor het antwoorden maar denk dat ik dat van dat lap niet ga doen. Ga verder zoeken naar een andere dealer. Het zal toch niet zo goed zijn mits ik bij hem 1 killo koop is het maar 3200 euro. Dat is toch echt weinig en niet pluis. Klik om te vergroten... een kilo voor 3200 is echt duur gast tering Klik om te vergroten... Kerel voor 84 procent doe ik dit wel !"