Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsprobleem over gebruik

probleem over gebruik

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik zonder tolerantie 200 mg (70%) bom kan ik ook nog maar net op mn benen staan :grin:
z
zotpepperkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo ik zit met een vraag mijn vriendin had laatst eens speed geprobeerd van mij
maar zit dus met pure en zij is normaal gewoon van echt rommel te pakken (af en toe) maandelijks 1x en toen maar ze begon dus hevig te trillen maar het zit dus had haar afkick
pilletje van vloeibare gegeven toen , en ze viel toen in slaap maar
mijne is niet anders dan andere maar had haar echt weinig gegeven, zou het nog teveel zijn ?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je nou eens duidelijk verteld wat er gebeurd is kunnen we misschien helpen.
z
zotpepperkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Als je nou eens duidelijk verteld wat er gebeurd is kunnen we misschien helpen.
Klik om te vergroten...
ze had gebruikt denk 0.2 daarna begon ze hevig te trillen (benen vooral)
maar ze ligde wel in mijn bed heb haar toen tranxene 50 mg gegeven
waarbij het minderde en overging had ik haar teveel gegven?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
0.2 gram (puur, nasaal) is wel veel voor een meid die normaal alleen tyfus zooi gewend is
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
zotpepperke zei:
Drientje zei:
Als je nou eens duidelijk verteld wat er gebeurd is kunnen we misschien helpen.
Klik om te vergroten...
ze had gebruikt denk 0.2 daarna begon ze hevig te trillen (benen vooral)
maar ze ligde wel in mijn bed heb haar toen tranxene 50 mg gegeven
waarbij het minderde en overging had ik haar teveel gegven?
Klik om te vergroten...
Een mensen lichaam kan heel veel hebben en ik denk dat er niet zo veel aan de hand is. Hou haar in de gaten. Check af en toe ademhaling of maak haar wakker als je bedenkingen hebt.

Zo OD je dus. Altijd testen!!!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Denk dat je iets teveel hebt gegeven ja ... zeker als het puur is en iemand dat niet gewend is.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vrouwen kunnen sowieso minder goed tegen speed. Dit komt door hormonen en omdat ze over het algemeen kleiner zijn dan mannen dus "minder lichaam" hebben om de werkzame stof in te verdelen
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Moet wel, ze leert er in ieder geval iets van moet je maar denken.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#10
beat up my heartbeat untill it snapps ... pump it up to maximum to0 get the most out of it.
o my dearest amfetamines spare my heart ...
and destroy my future !!

:sunglasses:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
pilletje van vloeibare gegeven toen
Klik om te vergroten...
zotpepperke zei:
heb haar toen tranxene 50 mg gegeven
Klik om te vergroten...

Pilletje van vloeibare ? Wat bedoel je daarmee ? Tranxene is geen GHB, dat is een benzodiazepine.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik snap het niet, maar dat meisje mag geen speed meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."