#1
Haha, dan begin ik meestal pas net. Toch vreemd dat er zijn die maar 8 uur ofzo van tevoren hoeven te stoppen met snuiven. Ik moet zelfs eerder stoppen als ik al 2 nachten door ben..
Wackie zei:elke 2 uur een lijn, dan word het bij mij ook wel moeilijker. Dat het weinig is en je praat over NOG minder is een beetje subjectief misschien.
Ik neem gewoonlijk om like 0100 en 0700 een bommetje met een sleutelpuntje daarin verwerkt, en dan kan ik net slapen zondagavond als die 2e niet te laat is.
Wackie zei:Verder is het een zaak van ervaring denk ik. Mensen die nog maar kort en/of af en toe speed gebruiken, die kunnen niet slapen. Mensen die het al lang en vaak gebruiken eten en slapen vaak alsof er niets aan de hand is.
Dreuge zei:Het heeft ook echt wel te maken met de gedachtengang waar mee je naar bed gaat. Als je de hele tijd denkt "ik moet slapen" lukt het sowieso niet. Ik heb meerdere keren gehad dat ik meer heb gebruikt dan een andere dag en toch in slaap val, terwijl ik die andere keer wakker lag. Het is belangrijk dat je in bed gaat liggen en denk "ik zie wel of ik in slaap val, maar ik ga vooral ff liggen uitrusten".
Winehouse zei:hoevaak moet ik nog benzo's posten?

Maar ik wel + zeg niet dat het niet goed werktMarla Singer zei:Winehouse zei:hoevaak moet ik nog benzo's posten?
benzo's zijn daar officieel helemaal niet voor bedoeld, dus ik denk ook niet dat het trimbos daar als advies mee komt....![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."