#1
Dreuge zei:Het heeft ook echt wel te maken met de gedachtengang waar mee je naar bed gaat. Als je de hele tijd denkt "ik moet slapen" lukt het sowieso niet. Ik heb meerdere keren gehad dat ik meer heb gebruikt dan een andere dag en toch in slaap val, terwijl ik die andere keer wakker lag. Het is belangrijk dat je in bed gaat liggen en denk "ik zie wel of ik in slaap val, maar ik ga vooral ff liggen uitrusten".
Ik denk dat je hier een heel goed punt hebt! Ik herken het probleem van rabbithole heel goed. Toen ik net begon met speed, heb ik soms wel drie nachten wakker gelegen van relatief weinig speed. Ik lag dan continue in bed te malen en te piekeren over het feit dat ik niet kon slapen, met als gevolg dat ik mezelf op die manier para maakte en wakker hield.
Later, toen ik veel meer ervaring met deze drug kreeg, was ik gestopt met die gedachtegang van het niet kunnen slapen en toen ging het automatisch veel beter...