Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverpakking

verpakking

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
Gewoon een vierkant stuk plastic oid, pep erop en dan toedraaien in een bal. Dat is niet heel moeilijk en dan is het luchtdicht en droogt het niet uit. In sealtjes en zeker van papier droogt je speed keihard uit en gaat de sterkte achteruit. Wel handig als je pasta snel droog wilt op een feestje, maar om te bewaren snijd je best gewoon een vierkant stuk van een plastic zak, dichtvouwen en de vriezer in.

lysergine25 zei:
Klik om te vergroten...

Zoiets.
Klik om te vergroten...

Zoooo,.....daar kun je wel ff goed van knalle :openmouth: :grin: :hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is show opgesteld,zou niet het beste zijn.
Dat soort ballen horen in boterhamzakje+ luchtdichte zak + strijkzak en dan je eigen dosis even er vanaf nemen.
Gram of 15 deed ik vroeger,nu sluit ik ze alleen in 2 luchtdichte zakken af.

Ballen geleverd in een grote luchtdichte zak is niet netjes,zeker als het nat is met aanpakken.
Doe er dan nog ff 1 om heen oid.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
A4'tje

papiertje afscheuren van 10 bij 10.
En een sealtje vouwen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
drogen, vouwen en klaar ja. Liefste met karton
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#5
heey,

heb net 2gr speed gaan halen voor morgen .kwam net thuis en zie....

heb TOTAAL niets voor het in te verpakken zelfs geen plastiek folie

iemand mishien nog ideetjes?
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#6
das is tog zoals een pony pakje he?

weet wel niet hoe dat moet :grin:

kan zijn dat ik er totaal naast zit maar heb me ooit is laaten wijsmaken dat je speed nooit in papier mag houden
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb mijn pep vaak genoeg bewaard in papier, moet je het wel eerst even droogmaken.

Hier nog even een copy:

neem een vierkant blaadje

vouw m diagonaal dubbel (dat t een dubbele driehoek word)

Leg m met de vouw naar je toe en vouw de punten (met de vouw) naar binnen.. moet je m dus denkbeeldig in 3en delen. Eerst de 1e hoek, dan de andere hoek. Dan is het papier op dat moment dus 6 dubbel. Nu vouw je 1 van die punten tussen de andere.

Daarna vouw je m horizontaal dubbel zeg maar (dat alleen het 'flapje' van de envelop nog over blijft. De rest lijkt me duidelijk.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#8
pascal828 zei:
Ik heb mijn pep vaak genoeg bewaard in papier, moet je het wel eerst even droogmaken.

Hier nog even een copy:

neem een vierkant blaadje

vouw m diagonaal dubbel (dat t een dubbele driehoek word)

Leg m met de vouw naar je toe en vouw de punten (met de vouw) naar binnen.. moet je m dus denkbeeldig in 3en delen. Eerst de 1e hoek, dan de andere hoek. Dan is het papier op dat moment dus 6 dubbel. Nu vouw je 1 van die punten tussen de andere.

Daarna vouw je m horizontaal dubbel zeg maar (dat alleen het 'flapje' van de envelop nog over blijft. De rest lijkt me duidelijk.
Klik om te vergroten...

poging mislukt :grin:

dit snap ik net niet :grin:an is het papier op dat moment dus 6 dubbel. Nu vouw je 1 van die punten tussen de andere
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Professorisch ding:

vouw een papier dubbel. Plak de zijkanten af en de bovenstande rand dubbel vouwen met paperclip erop
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#10
http://www.obeone.info/Seal-pack-vouwen.html


heb het gevonden maar snap het niet echt... je speed valt er tog gewoon uit?..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
hoe heb je de speed gekregen? anders maak je morgenvroeg ofzo je sealtje klaar als je zakjes hebt geregeld ergens
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb hem net gedroogt maar ik heb dus het resultaat van stap 3
http://www.obeone.info/Seal-pack-vouwen.html

maar dan is de onderste zijde tog nog open?
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#13
DDeeJay zei:
ik heb hem net gedroogt maar ik heb dus het resultaat van stap 3
http://www.obeone.info/Seal-pack-vouwen.html

maar dan is de onderste zijde tog nog open?
Klik om te vergroten...


ok ik voel me heel erg dom nu ^^ ik snap het al
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Gewoon een vierkant stuk plastic oid, pep erop en dan toedraaien in een bal. Dat is niet heel moeilijk en dan is het luchtdicht en droogt het niet uit. In sealtjes en zeker van papier droogt je speed keihard uit en gaat de sterkte achteruit. Wel handig als je pasta snel droog wilt op een feestje, maar om te bewaren snijd je best gewoon een vierkant stuk van een plastic zak, dichtvouwen en de vriezer in.

lysergine25 zei:
Klik om te vergroten...

Zoiets.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je een sealtje vouwt, kun je wel het beste wat dikker, glanzend papier pakken, ik heb deze week een boekje van een gebrande cd gebruikt, of anders de kaft van een tijdschrift of zo...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."