Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTestuitslag binnen, advies nodig

Testuitslag binnen, advies nodig

32 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
f
freakychakraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal. Ik heb net de uitslag van de test binnen en het resultaat is het volgende:

16% Amphetamine
4-Methylamphetamine (bijproduct volgens Jelinek)
4-Methylphenylaceton (bijproduct volgens Jelinek)
Manitol (veel gebruikt middel om te versnijden)

Natuurlijk baal ik van dit resultaat. Ik heb nog gevraagd of er gevaarlijke stoffen in zaten, maar dit was niet het geval en het risico was niet groter dan gebruik van speed die
zuiver(der )is.

Vinden jullie dat ik dit nog kan gebruiken of moet ik het wegflikkeren. Ik kan niet gemakkelijk aan speed komen, vandaar mijn vraag.

Alvast bedankt.

FreakyChakra
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gooi het maar beter weg joh. Dat is echt rommel. Meer dan 3/4de van wat je zou snuiven is niet eens speed.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kunt het wel snuiven want er zit geen rotzooi in
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom weggooien?

Oke, de kwaliteit is misschien niet top met 16%. Maarja, mijn instelling zou zijn, ik neem wel een lijntje extra :grin:

Dat lijkt me een stuk zinvoller dan weggooien. Bovendien zijn de bijproducten inderdaad niet gevaarlijk. En manitol ook niet.
W
White SmokeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als er een paar gram van hebt gekocht, zou je het nog kunnen wassen met aceton? Misschien houd je dan alleen Amfetamine over, mits Manitol in aceton oplost. Dan heb je iig puurder spul, en hoef je niet zo veel (zooi) te snuiven.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Poeder je neus met dat wit ouwe
f
freakychakraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor de reacties zover. Aangezien er geen gevaarlijke stoffen inzitten en het toch nog wel werkt, denk ik dat ik het gewoon maar opmaak. Ik zit er wel over te denken om inderdaad dat filteren met aceton te proberen als het echt zo simpel is.

Mocht iemand nog tips of advies willen geven is dat van harte welkom natuurlijk :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
freakychakra zei:
Bedankt voor de reacties zover. Aangezien er geen gevaarlijke stoffen inzitten en het toch nog wel werkt, denk ik dat ik het gewoon maar opmaak. Ik zit er wel over te denken om inderdaad dat filteren met aceton te proberen als het echt zo simpel is.

Mocht iemand nog tips of advies willen geven is dat van harte welkom natuurlijk :)
Klik om te vergroten...

Dat filteren geeft veel werk en heeft niet veel zin, je kunt ook gewoon een grotere lijn leggen.
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#9
freakychakra zei:
Bedankt voor de reacties zover. Aangezien er geen gevaarlijke stoffen inzitten en het toch nog wel werkt, denk ik dat ik het gewoon maar opmaak. Ik zit er wel over te denken om inderdaad dat filteren met aceton te proberen als het echt zo simpel is.

Mocht iemand nog tips of advies willen geven is dat van harte welkom natuurlijk :)
Klik om te vergroten...
Dan zou ik eerst even uitzoeken of dat ook wel werkt met mannitol. Die aceton methode is gebaseerd op speed die is versneden met caffeine. Ik geloof dat mannitol niet zo heel denderend oplost in aceton.

Maar ik zou er niet aan beginnen. Mannitol is niet schadelijk ofzo.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
You've got to powder your nose .................
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#11
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
roflmao 4 real
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Veel plezier op het toilet met zulke hoeveelheden manitol :grin:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat doet manitol daaraan dan?
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Kan laxerend werken als je grote hoeveelheden oraal neemt, maar werkt geheid laxerend als je het snuift.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nog nooit manitol ertussen gehad dan, moi :grin: ~ Bedankt voor de snelle reply tho!
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als er cafeine in zit moet je het wel zeker wassen met aceton, cafeine is kutspul als je het snuift.
D
DrugsDealertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zolang je het gebruik goed in de hand kan houden en zeker van jezelf weet dat je niet verslaafd raakt ofzoiets,en niet te vaak natuurlijk, kun je het gerust doen. Wel zou ik tegen je dealer zeggen dat de uitslag niet echt positief is maar ondanks dat wel wilt blijven halen, maar misschien tegen een lagere prijs. Niet geschoten is altijd mis, misschien bespaart het je wel geld :P

:wink:
s
spruitLid
01-01-2024, 00:00
#19
@clockcable... wat is er dan als cafeine in zit? :confused:
W
White SmokeLid
01-01-2024, 00:00
#20
spruit zei:
@clockcable... wat is er dan als cafeine in zit? :confused:
Klik om te vergroten...
Raak je opgefokt en para van..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."