Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJa-nee gevoel

Ja-nee gevoel

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het blijft me verbazen wat een rare drug speed ook eigenlijk is. Tijdens de rush merk je eigenlijk niet echt dat je in een rush zit (ik althans) , maar als het is uitgewerkt besef je je wel dat je de vorige nacht keihard hebt gespaced. Even voor de duidelijkheid. Ik ben vanaf maandagnacht bezig. En heb alleen afgelopen nacht goed geslapen. En dat kwam ook echt alleen omdat ik al 2 nachten wakker was en omdat ik 10 uur voor het slapen gaan m''n laatste lijntje had genomen.

Ik werd vanmorgen om 9 uur wakker. Had ondanks mijn goede nachtrust niet het idee dat ik goed geslapen had. Maar dat gevoel zul je wel kennen denk ik. Het verbaasd me trouwens hoe goed ik eruit zie. Alleen tril ik wel een beetje, dat vind ik wel jammer. Maar dat gaat gelukkig na wat inhaal slaapjes weer over. Ik heb goed gegeten. Vanmorgen 2 wit broodjes, nu 1 bruin broodje. Meer hoef ik ook echt niet!! En ik heb nu het gevoel dat ik iets wil doen. Ik zou kunnen gaan patiencen maar mijn vingers doen gewoon pijn van het uren lang kaarten schudden. Dus dat ga ik maar even niet meer doen haha. Ik heb nog wat pep liggen. Ik neem straks m''n laatste lijntje en dan gooi ik de rest weg!
Ik doe dit alleen om mezelf te behoeden voor een grote misstap.

Ik zit me nu echt te bedenken wat ik nog meer kan gaan typen. Ik verveel me nogal zie je. Wie weet heeft iemand een leuke tip. Ik heb een beetje een ja nee gevoel op dit moment. Ik wil muziek luisteren, maar als de ik muziek hoor wil ik dat het weer uitgaat. Ik wil opruimen maar ik zie er het nut niet echt van in. Toen kwam ik op het idee om hier maar even te gaan vervelen. Hope you don''t mind. Nu gaat het verhaal helemaal nergens meer naar toe merk ik al. Sterker nog, volgens mij heeft het geen einde.

O en ik begin mij kapot te irriteren aan mijn kleine neefjes. Altijd als ik brak ben is er onaangenaam bezoek thuis. Ze zijn zelfs zo brutaal om naar boven te komen om mij te irriteren. Ze bedoelen het lief hoor! Dat dan weer wel.

Ik ga maar is online pokeren denk ik.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meer snuiven helpt niet meer als je je zo voelt.

Je lichaam is gewoon vermoeid :wink:

Ik dacht eerder dat dit topic ging gaan over de gedachte om nog een lijntje te nemen en dan ben je twee uur aan een stuk aan het spacen/twijfelen of je hem nu wel of niet gaat nemen :tearsofjoy:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon je verstand gebruiken en laten zien dat je ballen hebt. Speed opbergen en lekker slapen. Vanavond goed eten en nogmaals goed gaan slapen.

Je zit nu nog in een soort van speed roes, morgen ben je blij dat je dat lijntje niet genomen hebt en dat je nog wat speed overhebt voor de volgende keer.

Gegarandeerd als je nu weer een lijntje neemt, dat je er vanavond ook weer eentje pakt (ach die ene...) en dan ga je heel hard af op een heel vervelende verslaving...

Een gewaarschuwd mens telt voor twee! :wink: (en nee, dat betekent niet dat je nu dus twee lijntjes mag nemen!)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speed moet je gebruiken met verstand, de vraag is of dat bij iedereen kan.
Maar als je inderdaad de kracht hebt om de speed op te bergen en te laten liggen tot een volgend feestje oid. Niet tevaak alleen gebruiken zou ik je adviseren, maar gebruiken voor speciale gelegenheden. Als je er moeite mee hebt ... dan weg doen!
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#5
pbwebmaster zei:
Het blijft me verbazen wat een rare drug speed ook eigenlijk is. Tijdens de rush merk je eigenlijk niet echt dat je in een rush zit (ik althans) , maar als het is uitgewerkt besef je je wel dat je de vorige nacht keihard hebt gespaced. Even voor de duidelijkheid. Ik ben vanaf maandagnacht bezig. En heb alleen afgelopen nacht goed geslapen. En dat kwam ook echt alleen omdat ik al 2 nachten wakker was en omdat ik 10 uur voor het slapen gaan m''n laatste lijntje had genomen.

Ik werd vanmorgen om 9 uur wakker. Had ondanks mijn goede nachtrust niet het idee dat ik goed geslapen had. Maar dat gevoel zul je wel kennen denk ik. Het verbaasd me trouwens hoe goed ik eruit zie. Alleen tril ik wel een beetje, dat vind ik wel jammer. Maar dat gaat gelukkig na wat inhaal slaapjes weer over. Ik heb goed gegeten. Vanmorgen 2 wit broodjes, nu 1 bruin broodje. Meer hoef ik ook echt niet!! En ik heb nu het gevoel dat ik iets wil doen. Ik zou kunnen gaan patiencen maar mijn vingers doen gewoon pijn van het uren lang kaarten schudden. Dus dat ga ik maar even niet meer doen haha. Ik heb nog wat pep liggen. Ik neem straks m''n laatste lijntje en dan gooi ik de rest weg!
Ik doe dit alleen om mezelf te behoeden voor een grote misstap.

Ik zit me nu echt te bedenken wat ik nog meer kan gaan typen. Ik verveel me nogal zie je. Wie weet heeft iemand een leuke tip. Ik heb een beetje een ja nee gevoel op dit moment. Ik wil muziek luisteren, maar als de ik muziek hoor wil ik dat het weer uitgaat. Ik wil opruimen maar ik zie er het nut niet echt van in. Toen kwam ik op het idee om hier maar even te gaan vervelen. Hope you don''t mind. Nu gaat het verhaal helemaal nergens meer naar toe merk ik al. Sterker nog, volgens mij heeft het geen einde.

O en ik begin mij kapot te irriteren aan mijn kleine neefjes. Altijd als ik brak ben is er onaangenaam bezoek thuis. Ze zijn zelfs zo brutaal om naar boven te komen om mij te irriteren. Ze bedoelen het lief hoor! Dat dan weer wel.

Ik ga maar is online pokeren denk ik.
Klik om te vergroten...

Het lijkt zowaar of je mijn gedachten bent.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beanhead zei:
Meer snuiven helpt niet meer als je je zo voelt.

Je lichaam is gewoon vermoeid :wink:

Ik dacht eerder dat dit topic ging gaan over de gedachte om nog een lijntje te nemen en dan ben je twee uur aan een stuk aan het spacen/twijfelen of je hem nu wel of niet gaat nemen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

of dat je wil nemen omdat t gewoon lekker is maar dat je bang bent dat je anders niet kan slapen
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heel herkenbaar dat gevoel ja..
Komt ook alleen voor als je echt ff moet kappen met snuiven..
Wil dan niemand om me heen hebben want ik word dan chagrijnig om niks en heb de hele tijd dat twijfel gevoel..Zeer klote altijd
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inderdaad heel herkenbaar dat gevoel, krijg ik alleen als ik een paar nachtjes teveel heb doorgehaald.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."