#1
Hello ladies and gents,
ik heb even een snelle korte vraag; ik had laatst na een dubbele nacht verstandig doortrekken voor de studie dat ik behoorlijk trillerig begon te worden. Eerst dacht ik dat dat zou komen door te weinig pep; opvoeren de dosis, en toen bedacht ik me dat het ook juist daardóór gekomen kon zijn.
Wat denken jullie: komt het van teveel of te weinig pep? Of Echt van allebei en is er wat dat betreft dus geen oplossing?
----------------------------------------------------------------------
Overigens wil ik van deze eerste post natuurlijk goed gebruik maken! Ik zie hier een open deur, dus ik ga em gewoon alvast intrappen
.
Voor volgende keren nachten doortrekken zou ik graag het volgende advies mee willen geven (aan mezelf of wie zich aangesproken wil voelen): Ga slapen! Sukkel! Vooruit, in tijden van nood kan een mens denken aan een enkele nacht doortrekken, maar daarna begint de hele grap langzamerhand jou uit te lachen in plaats van omgekeerd
ik heb even een snelle korte vraag; ik had laatst na een dubbele nacht verstandig doortrekken voor de studie dat ik behoorlijk trillerig begon te worden. Eerst dacht ik dat dat zou komen door te weinig pep; opvoeren de dosis, en toen bedacht ik me dat het ook juist daardóór gekomen kon zijn.
Wat denken jullie: komt het van teveel of te weinig pep? Of Echt van allebei en is er wat dat betreft dus geen oplossing?
----------------------------------------------------------------------
Overigens wil ik van deze eerste post natuurlijk goed gebruik maken! Ik zie hier een open deur, dus ik ga em gewoon alvast intrappen
Voor volgende keren nachten doortrekken zou ik graag het volgende advies mee willen geven (aan mezelf of wie zich aangesproken wil voelen): Ga slapen! Sukkel! Vooruit, in tijden van nood kan een mens denken aan een enkele nacht doortrekken, maar daarna begint de hele grap langzamerhand jou uit te lachen in plaats van omgekeerd

or wat een zure zooi was dat! heerlijk