Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrillen na nachtjes door op pep?

Trillen na nachtjes door op pep?

17 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hello ladies and gents,

ik heb even een snelle korte vraag; ik had laatst na een dubbele nacht verstandig doortrekken voor de studie dat ik behoorlijk trillerig begon te worden. Eerst dacht ik dat dat zou komen door te weinig pep; opvoeren de dosis, en toen bedacht ik me dat het ook juist daardóór gekomen kon zijn.

Wat denken jullie: komt het van teveel of te weinig pep? Of Echt van allebei en is er wat dat betreft dus geen oplossing?

----------------------------------------------------------------------

Overigens wil ik van deze eerste post natuurlijk goed gebruik maken! Ik zie hier een open deur, dus ik ga em gewoon alvast intrappen :wink:.
Voor volgende keren nachten doortrekken zou ik graag het volgende advies mee willen geven (aan mezelf of wie zich aangesproken wil voelen): Ga slapen! Sukkel! Vooruit, in tijden van nood kan een mens denken aan een enkele nacht doortrekken, maar daarna begint de hele grap langzamerhand jou uit te lachen in plaats van omgekeerd :mrgreen:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
viewtopic.php?f=43&t=27968
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vooral teveel pep. Meer pep= meer dopamine en adrenaline = meer trillen, strakkere spieren.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Luid en duidelijk; Thnx allebei! Stukje info staat opgeslagen, volgende keer weet ik de alarmbelletjes beter te interpreteren!
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Krijg ik vooral als ik te weinig eet.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die had ik me nog wel gedacht, maar erbij eten hielp toen helaas niet. Het was niet dat ik erdoor gehinderd werd ofzo hoor, maar het staat zo.... tjah...... verslaafderig... Terwijl als je 2 nachtjes hebt doorgetrokken en je bent daarna teveel speed naar binnen aan het werken, dan is dat best begrijpelijk en dan valt dat toch gewoon onder het kopje 'leuk speels recreatief drugsgebruik', toch :flushed: ?!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
mischien zit er wat doorheen heb je het laten testen? klote dealertjes van tegenwoordig niet normaal, had gister en eergister een peppie sow de tering ey, daar gaan mijn pepbelletjes van rinkelen ho :rock: or wat een zure zooi was dat! heerlijk
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
psychopsychedelic zei:
mischien zit er wat doorheen heb je het laten testen? klote dealertjes van tegenwoordig niet normaal, had gister en eergister een peppie sow de tering ey, daar gaan mijn pepbelletjes van rinkelen ho :rock: or wat een zure zooi was dat! heerlijk
Klik om te vergroten...

Snap niet dat mensen pep lekker vinden smaken... na 2 jaar vindt ik het nog steeds vies chemisch zuur smaken. Ik heb liever pep met een coke smaak :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
psychopsychedelic zei:
mischien zit er wat doorheen heb je het laten testen? klote dealertjes van tegenwoordig niet normaal, had gister en eergister een peppie sow de tering ey, daar gaan mijn pepbelletjes van rinkelen ho :rock: or wat een zure zooi was dat! heerlijk
Klik om te vergroten...

Trillen na pep gebruik is normaal en heeft niets met slechte pep te maken; zie eerdere reacties.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#10
:) gheghe, nee slechte pep is het sowieso niet, ik steek mijn hand in het vuur voor m'n leverancier. En bovendien; met caffeine kan ik redelijk tot in extremen gaan zonder side effects. Op zich is het natuurlijk niet heel erg vreemd dat mn lichaam na een tijdje gaat klagen right? <maar; testuitslag krijg ik vrijdag>

En over smaak... Dacht ik eerst dat ik het met je eens was atbboy (hoewel coke eigenlijk stiekem ook niet lékker is, als ik nu een smaak beschrijving probeer te vinden kom ik niet verder dan een fris/muffe sensatie). Anyhow, met je eens tot ik laatst wat nieuws tegen kwam; Roze pep. Ik had gewoon wit besteld, maar kreeg een beetje roze pep erbij, "want die moest ik maar eens proberen". Een avondje later, nadat ik 2 lijntjes had genomen, heb ik dit berichtje aan hem gestuurd:

En nu moet ik je toch wel gewoon heel groot gelijk geven toen je wit en roze aankondigde. Die roze donder, die is gewoon sexy (y)! Ander spul noem ik pep of dex, haar noem ik de pink lady en die glijdt toch net even wat soepeler naar binnen... Verleidelijk lekker...
Maar de rest van die details worden een beetje intiem, dat snap je natuurlijk :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dus: geef de hoop niet op. Ongetwijfeld is niet alle roze pep lekkerder, maar ik weet wel dat ik komende tijd trouw blijf aan m'n pink lady :wink:.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Telpeva zei:
hoewel coke eigenlijk stiekem ook niet lékker is, als ik nu een smaak beschrijving probeer te vinden kom ik niet verder dan een fris/muffe sensatie
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Kreeg laatst ook wat pep die rozig was (nat). Bij het opdrogen werd ie gewoon wit.. Smaakte nog steeds even kut, gewoon naar pep dus :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alsof je gaat trillen van te weinig pep :confused:
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmmmm.... Hoe rook die nat?
Ik neem kleinere lijntjes, met een dikke lijn krijg je altijd meer van die nasmaak achter in je keel, die is inderdaad nog steeds "minder plezierig" (kut? ja hee komop, beetje aardig zijn voor je drugs hè :tongueout:)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Telpeva zei:
Hmmmm.... Hoe rook die nat?
Klik om te vergroten...

Naar pep :grin:

En voor er iemand zegt dat amfetamine geen geur heeft: Weet ik! Nu goed, alle solventen/overige troep waaruit de speedpasta bestaat.. Daar rook het naar :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je parkinson hebt wel :)
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#16
(y) Inderdaad Oom Klaas, dat wilde ik dus checken. Is dat echt zo'n absurde gedachte? Mijn redenatie was: doordat je nachten overslaat geef je je spieren geen kans om te herstellen, er vindt dan dus alleen maar afbraak van spieren plaats. Zelfs als je niet al te veel doet gaat dat na wat nachten overslaan wel bij elkaar optellen. Dus ik dacht dat deze lichamelijke uitputting ook best zou kunnen resulteren in trillen van ledematen, en dat die uitputting te hanteren had kunnen zijn met pep. En ik vind dit eigenlijk nog steeds wel logisch klinken.
En btw; ik heb het over een heel licht trillen hè, je vingers een pietsje als je je hand uitstrekt, niet het enorme shaken van een junk zonder z'n fix :sunglasses:.

(ow, en de roze pep die ik had rook wel duidelijk anders, zeker als pasta, gedroogd nog steeds een beetje).
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Alsof je gaat trillen van te weinig pep :confused:
Klik om te vergroten...
Hahahaha. :grin:
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#18
nouja dit weekend heb ik vrijdag avond icm flink zuipe klein beetje pep genomen (puntjes denk stuk of 5) daarna gewoon geslape en heb me zaterdag en zondag bestwel vercrackt gevoelt en moe enz.

terwijl als ik flink wat snuif en minder slaap voel ik me vaak stukke beter (is de kater ook minder) om een of andere reden...

maar uiteraard altijd blijven eten, van niet eten voel ik me nog het meest verkracht van alles.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."