Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst Time Speed - Help pl0x

First Time Speed - Help pl0x

63 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Carlitos zei:
clockcable zei:
. Het maakt de speed ook plakkerig.
Klik om te vergroten...

Vandaar dat er zoveel partyflockers aan vast zitten :)
Klik om te vergroten...

:grin:
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kak, jongens, het licht nu te drogen, maar hoe weet ik wanneer het droog is? >_>
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als het poeder is dat niet plakt. Als het echt pasta is spreid je het uit totdat je het meer en meer tot stukjes kan hakken en uiteindelijk hak je het dan tot poeder.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wanneer ie grap maakt waar je dubbel om ligt..

Nee je ziet het vanzelf toch poederachtig worden na het drogen en kan toch enigsinds inzien dit is te snuiven of in een cappie te proppen.
Je bent geen 13 meer,dus af en tie omspitten die hap en je ziet vanzelf het vochtige verdwijnen.
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo, het bouwde zich heel erg op, voelde me heel chill, ging werken, ik had echt geweldige conversaties met mijn medevakkevullers. Vond mezelf echt 500% meer socialer zijn. Toen was het 2 uur en ging ik naar huis

En nu sta ik focking strak en heb echt allemaal tics. =/
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blazing Banana zei:
Oke, snuifje genomen. Ik ben benieuwd :rock:
Klik om te vergroten...

Have fun man :).
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha, netjes. qua tics, stel je is voor hoe dat is als je een paar dagen daar op 'leeft', dan word dat stukken erger. :P
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Halp, nja, heb een nieuwe snuif genomen omdat ik me ook best kut voelde. En nu is het op.

Met kut bedoel ik: het geestelijke effect van de speed ging weer omlaag, maar dat voelde best meh.
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sorry voor dubbelpost.


Nja, nu zit ik er eigenlijk best op te chillen. Mijn hele lichaam tintelt alleen, echt raar, het is van die tinteling van een slapend lichaamsdeel.
Nu zit ik (verbaas je of niet) mijn kamer op te ruimen. Holy shit dat is echt chill met deze shit.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Welkom thuis :)
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kamer opruimen :grin: zo herkenbaar.
En die tintelingen zijn ook zo lekker, vooral op je hoofd.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Speed heeft een apart tintje ja.
Lijkt wel is op kouwrilling/kippevel wat ik van me meds krijg die ik ook bloedvaatvernauwend zijn en wat een opvallen speedrushje probeerde te imiteren.

Of een strak pillegevoel zonder vaagheid,zo omschrijving vind ik ook wel in de buurt komen.
Maar de headrush is erg aangenaam,zeker als je snuift maar de rush via cap bevalt ook wel vooral omdat als je gewoon verder gaat met je dingen en vergeet zowat dat je wat genomen hebt het in een keer op komt.
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oké, day after. Heb vannacht maar van 6-8 kunnen slapen, mijn pupillen hebben nog steeds de straal van de aarde en daaronder is ie nog steeds in coma. Kortom: ik voel me fucked up.

Heeft iemand tips hoe ik deze dag fatsoenlijk doorkom, of beter, normaal kan slapen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doorsnuiven en op tijd naar bed. Maar dat is misschien meer iets voor de volgende keer.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beetje bijnemen dat je 'normaal' de dag door komt en dan zo tegen 8 a 9 uur slapen. Neem ook een douche en eet wat (fruit)
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jongens, big problems.

Het is inmiddels 30 uur sinds mijn laatste snuif, maar ogen zijn nog steeds maat xxxl, het musje wil zelfs na wat intensief Tori Black niet uit coma raken en ik stink naar pep.

Heb ik iets verneukt?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je stinkt niet naar pep maar naar uitputting :grin:
Ik denk dat je gewoon moet wachten tot de effecten afnemen.
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jamaar hoe lang dan? Ik moet nog scholen enzo, en geloof me, die zien pupilmaat xxxl en maken daar een probleem van..

en ik wil rukken :(
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ga in iedergeval rustig op bed liggen en probeer in iedergeval wat te rusten. Morgen gezond ontbijt en dan zul je je hopelijk de schooldag door komen.
En aan je regenpijp trekken doe je maar een andere keer :P
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een leuk topic om te volgen. Jammer voor je dat je niet kunt slapen en die ogen trekken wel weer bij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."