Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPauze

Pauze

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou kunnen, adviseren zou ik het je ook niet. Een nachtje is niet gezond maar te doen, als je dan op zondag redeljik op tijd stopt en gewoon gaat pitten/herstellen/relaxen dan begin je de werkweek weer redelijk fris. Hoelanger je door hakt, hoe meer je hersenen onherstelbaar beschadigen .... ZEKER als je het ieder weekend doet
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo Df'ers,

Een vriend van me vroeg zich iets af.
Hij haalt in het weekend altijd 2 nachtjes door.
Hij neemt snachts 2-3 lijntjes het laatste lijntje neemt die als hij aan de dag begint rond 11 uur 's middags (hij heeft vrij die dagen)
Dan gedurende de hele dag neemt hij niets en dan eet hij voldoende en houd hij zich gewoon rustig bezig zonder fysieke inspanningen te doen (om de zoveel tijd gaat hij rustig wandelen om toch wat beweging te hebben)
Nu zegt hij dat hij rond 7 uur 's avonds duf en wazig word, hij spendeerd zijn avond in die staat tot 11 uur 's avonds zoiets en dan begint hij aan de 2de nacht met ook 2-3 lijntjes.

De vraag is ; de hele dag niets nemen veranderd dat iets aan hoe hij z'n 2de nacht doorkomt? of kan maakt dit niet zoveel uit omdat hij goed eet enz.?

Alvast bedankt :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Door te eten zal het de volgende nacht lekkerder gaan en in die paar uur tijd kunnen de hersenen ook wat herstellen waardoor het beter gaat.

Maar of het slim is om elk weekend door te halen? :rolleyes: Daar ga je snel genoeg aan ten onder.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik stop altijd aan het eind van de ochtend of aan 't begin van de middag met snuiven als ik een avondje door heb gehaald. Opzich moet ik zeggen dat ik 't niet erg vind, de eerste paar uurtjes van de comedown die dag is echt frut, maar daarna is het gewoon lam en lui uitrusten. En dan op bed tijd naar bed gaan :).

De dag daarna heb ik bijna geen kater. Gewoon goed en gezond eten, voldoende drinken en je lichaam rust schenken.

Dus als antwoord op je vraag: Ja het zal wel uitmaken, hoe minder je snuift hoe beter 't is voor je lichaam. Natuurlijk blijft speed ongezond (doh) maar zoals Petrovic al zegt:
Petrovic zei:
of het slim is om elk weekend door te halen? :rolleyes: Daar ga je snel genoeg aan ten onder.
Klik om te vergroten...
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij haalt niet elk weekend doet hij 1 weekend doorhalen en dan gebruikt hij het volgende weekend enkel door de dag en slaapt hij gewoon elke nacht.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toch ben ik er vrij zeker van dat het hem op den duur gaat opbreken. Je lichaam heeft gewoon meer tijd nodig om te herstellen. Ik denk dat de nadelen vanzelf de voordelen gaan overheersen. En zo niet; lekker doorknallen. :tearsofjoy:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
Toch ben ik er vrij zeker van dat het hem op den duur gaat opbreken. Je lichaam heeft gewoon meer tijd nodig om te herstellen. Ik denk dat de nadelen vanzelf de voordelen gaan overheersen. En zo niet; lekker doorknallen. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat heeft hij al ondervonden, daarom neemt hij na een tijdje gebruiken altijd 2 maanden pauze :tongueout:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb altijd de slechte gewoonte gehad om te gaan tot t op is endan zelfs ng nieuwe halen, ik gebruik gemiddeld 5 gr per week en heb er helemaal geen problemen mee en weinig tot geen negatieve bijwerkingen, de speed is dan ook rond de 60 70 procent, maar ik doe ook vaak lange pauzes over de dag en nacht versprijd int begin neem ik meestal veel bommetje van kwart gram ongeveer dan ben ik even zoet voor 6 tot 8 uur
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ervaarde het precies hetzelfde als jou.
Ik snoof op het begin altijd 1 lijntje meer en dan was ik weg voor de hele nacht. :rock:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
De 2e nacht voelt zowiezo anders omdat je dan al 30 uur wakker bent...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."