#1
Zou kunnen, adviseren zou ik het je ook niet. Een nachtje is niet gezond maar te doen, als je dan op zondag redeljik op tijd stopt en gewoon gaat pitten/herstellen/relaxen dan begin je de werkweek weer redelijk fris. Hoelanger je door hakt, hoe meer je hersenen onherstelbaar beschadigen .... ZEKER als je het ieder weekend doet
Daar ga je snel genoeg aan ten onder.