Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn typkwartiertje =) jeejj

Mijn typkwartiertje =) jeejj

55 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bananenbennie zei:
En hoe was je date?
Klik om te vergroten...

Ja het viel dus echt reuze mee :grin:

En de reden waarom ik die vraag stelde over die dinsdag dip was omdat ik de dinsdagdip niet ken! :beer: . Ik maakte mij groooote zorgen dat ik een wrak zou zijn of dat ik niet meer kon praten, of kon lopen... ofzo

Ik was echt super helder en gelukkig haha :tongueout:
Maarja liefde maakt ook wat los in de mens dus misschien was dat het wel.

De dinsdag dip is wat mij betreft no problemo!!

TENZIJ HET OM MDMA GAAT, DAN IS ER WEL DEGELIJK SPRAKE VAN EEN HORRIBLE TUESDAY
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#2
frizzr zei:
Ik was echt super helder en gelukkig haha :tongueout:
Maarja liefde maakt ook wat los in de mens dus misschien was dat het wel.
Klik om te vergroten...


:)
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#3
k00k zei:
Exceptional Insight zei:
darksoul001 zei:
Drugs nemen onder druk van anderen en omdat het je blij maakt is zielig
Klik om te vergroten...
Wacht. Drugs gebruiken omdat het je blij maakt is zielig?
Klik om te vergroten...
Beetjw vreemde uitspraak ja haha
Klik om te vergroten...

Ik bedoel dan als je down bent of depressief om dan toevlucht te nemen naar drugs, alcohol, ...
zo ontstaan er veel verslavingen :tongueout:
zo ben ik beginnen roken btw
s
sjaakdekkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
knolselderij zei:
ik geloof dat jij vriendjes moet worden met sos_90

jullie hebben allebei nog het idee dat drugs stoer is
Klik om te vergroten...
Wijven neuken. Brommers rijden. Of jatten, weet ik veel wat ze ermee doen. Waar is TR als je 'm nodig hebt? Jokkelshizzle, Welhallodaar, kankerzielig21, jillanerd, dat zou een beste vriendengroep zijn!
Klik om te vergroten...

Ik mis atbboy.. :confused:

OT:
Als je iemand echt leuk vind en indruk wil maken, blijf dan gewoon van de pep af? :wave:
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#5
knolselderij zei:
atbboy zei:
frizzr zei:
Het stomme is gewoon dat ik altijd wel een beetje tot het uiterste moet gaan. Dus niet zo van, ik hou het gewoon bij een paar lijntjes maar dan ook meteen doorgaan!

Maarja wat moet je anders haha, ik bedoel ; je hebt niet geslapen, je hebt geen honger en eigenlijk is het een beetje saai en wazig.. Ja dan ben ik wel zo dat ik nog even doorga, Thats me.

Ik gebruik wel heel onregelmatig. En als ik het koop ben ik meestal wel een beetje aangeschoten want daar word ik super impulsief van (nog erger dan wanneer ik nuchterben)
Klik om te vergroten...

Hoe vager hoe beter! Saai?... nog een nakkie dr bij dan.
Klik om te vergroten...

ik geloof dat jij vriendjes moet worden met sos_90

jullie hebben allebei nog het idee dat drugs stoer is
Klik om te vergroten...

Ik heb nooit gezegd dat drugs stoer is.
En ook nooit iets in de richting bedoeld / gezegd. :openmouth:
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#6
sjaakdekker zei:
Exceptional Insight zei:
knolselderij zei:
ik geloof dat jij vriendjes moet worden met sos_90

jullie hebben allebei nog het idee dat drugs stoer is
Klik om te vergroten...
Wijven neuken. Brommers rijden. Of jatten, weet ik veel wat ze ermee doen. Waar is TR als je 'm nodig hebt? Jokkelshizzle, Welhallodaar, kankerzielig21, jillanerd, dat zou een beste vriendengroep zijn!
Klik om te vergroten...

Ik mis atbboy.. :confused:

OT:
Als je iemand echt leuk vind en indruk wil maken, blijf dan gewoon van de pep af? :wave:
Klik om te vergroten...

DAN HEB JE HET ECHT TOTAAL VERKEERD BEGREPEN HAHA!!

Het laatste wat ik wil is indruk maken met drugs,

Sterker nog, ik ben dit topic gestart juist omdat ik BANG WAS dat de pep nog enig effect zou hebben en dat ze het door zou hebben.

Echt... Waarom wilt iedereen op dit Forum altijd zo graag ''wijze'' raad geven,,, zo van: ''Drugs gebruiken om al je ellende te verbloemen is niet goed hoor!!''. Ik ben echt niet achtelijk ofzo! Gsus..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
frizzr zei:
Echt... Waarom wilt iedereen op dit Forum altijd zo graag ''wijze'' raad geven,,, zo van: ''Drugs gebruiken om al je ellende te verbloemen is niet goed hoor!!''.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp het ook niet hoor. Ik vind drugs een prima middel om ellende te verbloemen.
s
sjaakdekkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zeg ook niet dat je achterlijk bent hoor! Ik weet gewoon dat je je ongemakkelijk gaat voelen als je een tijdje daarvoor pep hebt gebruikt, en je hierdoor ook anders kunt gaan gedragen.. Het was goed bedoelt hoor, en daarbij moet je gewoon de pep kunnen laten staan als je het niet zeker weet. Misschien is dit iets was je nog wel leert.. :wink:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik hoop voor je date dat je niet met haar van bil gaat dan met je speedpikske
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
frizzr zei:
Echt... Waarom wilt iedereen op dit Forum altijd zo graag ''wijze'' raad geven,,, zo van: ''Drugs gebruiken om al je ellende te verbloemen is niet goed hoor!!''.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp het ook niet hoor. Ik vind drugs een prima middel om ellende te verbloemen.
Klik om te vergroten...


hahaha +1
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#11
frizzr zei:
Ik heb een vraag, want ik zit een beetje ergens mee. De vraag kan ik inkorten tot 2 zinnen. Maar ik heb zin om te typen =) . Sterker nog, de vraag is helemaal niet zo dringend.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Ben ik de enige die om deze paar zinnen hard moest lachen?
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#12
sjaakdekker zei:
Ik zeg ook niet dat je achterlijk bent hoor! Ik weet gewoon dat je je ongemakkelijk gaat voelen als je een tijdje daarvoor pep hebt gebruikt, en je hierdoor ook anders kunt gaan gedragen.. Het was goed bedoelt hoor, en daarbij moet je gewoon de pep kunnen laten staan als je het niet zeker weet. Misschien is dit iets was je nog wel leert.. :wink:
Klik om te vergroten...

Oke, vriendjes? :)

Maar je hebt gelijk.. Alleen mensen op dit forum kunnen vaak zo bot en hard uit de hoek komen! En iedereen heeft genoeg hersencapaciteit om te kunnen bedenken wat wel en niet goed is (Oke,,een enkeling kan het inderdaad niet!). En ik voel me dan gewoon een beetje beledigd als iemand even doodleuk de indruk wekt dat hij denkt dat ik heb geprobeerd indruk te maken op haar door middel van speed(deze zin is ABN-niet correct vermoed ik). Vooral omdat je dat totaal niet kunt opmaken uit mijn verhaal !
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
frizzr zei:
Echt... Waarom wilt iedereen op dit Forum altijd zo graag ''wijze'' raad geven,,, zo van: ''Drugs gebruiken om al je ellende te verbloemen is niet goed hoor!!''.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp het ook niet hoor. Ik vind drugs een prima middel om ellende te verbloemen.
Klik om te vergroten...

Kan ik me wat bij voorstellen,
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#14
dollegekske zei:
ik hoop voor je date dat je niet met haar van bil gaat dan met je speedpikske
Klik om te vergroten...

Bij mij gaat het ''speedpikske'' gelukkig weg als het is uitgewerkt...

:wave:


, achteraf gezien had ik dit beter allemaal in 1 post kunnen pleuren...
I know.. sorry
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
frizzr zei:
Exceptional Insight zei:
Ik begrijp het ook niet hoor. Ik vind drugs een prima middel om ellende te verbloemen.
Klik om te vergroten...
Kan ik me wat bij voorstellen,
Klik om te vergroten...
Maar ik zou dat natuurlijk nooit aanraden. Want dan krijg ik het halve forum op m'n nek omdat ik een voorbeeldfunctie zou vervullen.

Dus bij deze: Drugs zijn geen manier om ellende te verbloemen. Het werkt alleen voor mij en voor niemand anders!
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat vind ik een mooie afsluiter!

Ik ga slapen :grin: :flushed:
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Nee
Klik om te vergroten...

Een kort en bondig antwoord.

Dankjewel!
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb een vraag, want ik zit een beetje ergens mee. De vraag kan ik inkorten tot 2 zinnen. Maar ik heb zin om te typen =) . Sterker nog, de vraag is helemaal niet zo dringend.

Ik zit dus al vanaf vrijdag nacht (zaterdag dus) aan de pep. Vraag me niet hoeveel ik genomen heb want dat doet eigenlijk totaal niet ter zake :$ haha...

Nou is het dus zo dat ik dinsdag het einde van de middag bij iemand blijf slapen waar ik een beetje gek op ben (niet voor het eerst overigens, ik heb er vaker geslapen). Nou ben ik dus een beetje nerveus omdat ik 44 uur aan de speed heb gezeten (heb een half uur geleden de laatste genomen) en bang ben dat ik in een soort depressie achtige mood kom.

Een dinsdagdipje zegmaar, en dat uitgerekend op deze dinsdag haha, isnt it hilarious! Gelukkig kan ik altijd de humor van bepaalde dingen inzien...

Ik zal even uitleggen wat ik de afgelopen 44 uur heb gedaan (wel in het kort :wink:)

Het begon bij de eerste snuif, ging allemaal lekker. Uiteraard niet geslapen maar daar hield ik al rekening mee (hoewel ik wel altijd tegen mezelf zeg dat ik ''vast wel even in bed ga liggen'',ook al is het alleen maar omdat het zo lekker relaxt is. Maar nee! tuurlijk niet ..)

Dus vrijdag op zaterdag heb ik niet geslapen, de eetlust ging natuurlijk ook rap omlaag en de behoefte aan nicotine ging omhoog =)
Het eerste wat ik naar binnen heb gewerkt was op zaterdag ochtend, denk een uurtje of 8. En dat was een half sla'tje.. Zeg maar een klein bakje met een klein beetje mayonaise en een stukje ei, tomaatje enzo. Je kent het wel.. Het was dus niet echt veel..
Ergens in de middag nog een broodje, met een stukje.. moeite.
En verder niks die dag.

Slapen is wel gelukt! Ik heb afgelopen nacht denk ik amper 5 uur geslapen. Ik werd ook wel een beetje vaagjes wakker natuurlijk. Gewoon brak! Maar dat is logisch. Toen wat melk gedronken en 's middags wel wat dingentjes gegeten maar niet idioot veel.

Dus op het speedgebruik na, heb ik aardig goed om mezelf gedacht. Ik heb gegeten en geslapen. Alleen heb ik doordat ik door ben gaan snuiven mijn trip als het ware verlengt. En dus het dipje uitgesteld ( jaja, de basis voor een verslaving I know. Spaar mij de ellende). Ik vraag me ten eerste af, of ik vannacht kan slapen. Ik denk het wel, omdat de speed natuurlijk ook niet meer zo goed werkt en omdat ik al aardig uitgeput ben.
Dus ervan uitgaande dat ik gewoon slaap straks en weer lekker gezond eet en veel vitamin water drink (If it's not easy, it's CRAP), zal het dan zo zijn dat ik mij dinsdag niet al te belabberd voel? Anders wordt de date zo'n domper, haha.

Ik ga er sowieso van uit dat ik mij morgen wel vaag ga voelen omdat ik ben doorgegaan met bijnemen. Maar als ik morgen nou gewoon mezelf vol eet (ik eet er ook echt 3 kilo bij, het is bizar) , dan is er toch wel een mogelijkheid dat ik dinsdag wakker word met een inigzins vrolijk-achtig gevoel?

.. Oke ik denk het dus ook niet, maar.. Mijn ervaring is wel dat het opstaan ook altijd het vervelendste is van alles. Als ik dan eenmaal wakker ben en even eet een rook enzo, dan is mijn dipje ook weg. En dan komt hij weer even terug, en dan is hij weer weg, en dan...
Ach, het zal ook allemaal wel meevallen. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie mening.

... En ik heb een soort typ drang =)

Ow, en de uiteindelijke vraag is:

Zal zij denk je iets merken van mijn dipje, of gebruik? En ook al kun je zoiets nooit voorspellen oid. Want je kent mij niet! Het is evengoed leuk om de reacties op mijn topic te lezen :grin:. De nare reacties, de lieve reacties, de leuke reacties, de serieuse reacties en de meest hersenloze reacties =)

en volgens mij wilde ik nog veel meer typen, maar dat komt straks wel weer bovendrijven :grin:

hoop ik...

Oh, en iedereen nog een gelukkig nieuwjaar gewenst BTW =)
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik betrap mezelf erop dat ik gewoon al starend zit te wachten op een reactie..

wat erg!

:flushed:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stop met gebruiken, zorg dat je kunt slapen en eet fatsoenlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."