#1
Ik heb het inderdaad over nu.
Sublimo zei:Of minder lang doorgaan, of jezelf eens wat benzo's regelen.![]()

frizzr zei:Nou helaas liep het allemaal anders dan gehoop vannacht
Ik heb tot 6 uur vannochtend liggen draaien en piekeren en toen viel ik in slaap tot 9 uur![]()
En ik heb een hongerig kut gevoel haha. Dus zo maar even wat eten. Ik ga wel lekker deze kamer opruimen en het zonnetje schijnt prachtig door mijn raam heen![]()
Dat is dan wel weer chill...![]()

pinoblowtsoms zei:ik ben nu wel gestopt met het gebruiken aangezien ik geen rush kreeg ook niet als ik bijv. 2x een 500mg bommetje in nam, de 1ste om 9u en de 2e precies om 9:30u wat toch wel een heavy dosis is ( lijkt mij ! )
frizzr zei:Het stomme is gewoon dat ik altijd wel een beetje tot het uiterste moet gaan. Dus niet zo van, ik hou het gewoon bij een paar lijntjes maar dan ook meteen doorgaan!
Maarja wat moet je anders haha, ik bedoel ; je hebt niet geslapen, je hebt geen honger en eigenlijk is het een beetje saai en wazig.. Ja dan ben ik wel zo dat ik nog even doorga, Thats me.
Ik gebruik wel heel onregelmatig. En als ik het koop ben ik meestal wel een beetje aangeschoten want daar word ik super impulsief van (nog erger dan wanneer ik nuchterben)
atbboy zei:frizzr zei:Het stomme is gewoon dat ik altijd wel een beetje tot het uiterste moet gaan. Dus niet zo van, ik hou het gewoon bij een paar lijntjes maar dan ook meteen doorgaan!
Maarja wat moet je anders haha, ik bedoel ; je hebt niet geslapen, je hebt geen honger en eigenlijk is het een beetje saai en wazig.. Ja dan ben ik wel zo dat ik nog even doorga, Thats me.
Ik gebruik wel heel onregelmatig. En als ik het koop ben ik meestal wel een beetje aangeschoten want daar word ik super impulsief van (nog erger dan wanneer ik nuchterben)
Hoe vager hoe beter! Saai?... nog een nakkie dr bij dan.
Wijven neuken. Brommers rijden. Of jatten, weet ik veel wat ze ermee doen. Waar is t*** r******[Op verzoek naam verwijderd] als je 'm nodig hebt? Jokkelshizzle, Welhallodaar, kankerzielig21, jillanerd, dat zou een beste vriendengroep zijn!knolselderij zei:ik geloof dat jij vriendjes moet worden met sos_90
jullie hebben allebei nog het idee dat drugs stoer is
Wacht. Drugs gebruiken omdat het je blij maakt is zielig?darksoul001 zei:Drugs nemen onder druk van anderen en omdat het je blij maakt is zielig
Beetjw vreemde uitspraak ja hahaExceptional Insight zei:Wacht. Drugs gebruiken omdat het je blij maakt is zielig?darksoul001 zei:Drugs nemen onder druk van anderen en omdat het je blij maakt is zielig
Bananenbennie zei:En hoe was je date?
. Ik maakte mij groooote zorgen dat ik een wrak zou zijn of dat ik niet meer kon praten, of kon lopen... ofzo"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."