Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn typkwartiertje =) jeejj

Mijn typkwartiertje =) jeejj

55 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het inderdaad over nu.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is heel gek, maar eigenljk heel logisch..

dat komt waarschijnlijk omdat ik bang ben dat ik iets mis als ik ga slapen. Of ik ben een beetje bang dat ik niet meer in slaap val als ik ''nu al'' ga slapen, dat heb ik namelijk wel eens...

Of gewoon omdat ik nog niet echt moe ben. haha


Nouja, ik vind de laptop gewoon zo fijn :grin:
Dat is het denk ik =)

.. nee slapen ga ik echt nog niet doen. Dat gaat zo tegen mijn gevoel in nu
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Of minder lang doorgaan, of jezelf eens wat benzo's regelen. :)
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
Of minder lang doorgaan, of jezelf eens wat benzo's regelen. :)
Klik om te vergroten...

Nou weetje, dat benzo's lijkt me dus echt een wondermiddel na zo'n weekend. Ik heb een keer een inslaap benzo gepakt van mijn moeder, en dat was echt heerlijk haha. Alleen toen deed ik het voor de lol haha, recreatief. En niet omdat ik niet kon slapen. Brengt het geen vervelende risico's met zich mee? Het verlaagd je hartslag ook he? Dat zou wel ideaal zijn nu :flushed:

Maar ik ga het niet allemaal pakken want ze krijgt er echt maar heel af en toe 1 van de huisarts. En illigaal zou het me echt niet lukken om het te vinden.

Maar je brengt me nu wel op het slechte idee om er weer 1 te pakken. Alleen ze heeft er maar 2 :tongueout: Maaaar..... het is zeker een nood oplossing voor als ik echt NIET kan slapen :grin:
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#5
pff, echt zo'n douche is een drug op zich!

Als herboren :beer:
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ken het probleem maar al te goed en meestal kies je voor de stomme optie
blijven snuiven
kruip gewoon in je bed kom er maandag niet uit voor je er zin in hebt
probeer te eten, wassen kijk tv, film
en kruip er daarna weer in :)
doe het zoveel gewoon 4uurtjes wakker en dan terug slapen
en nu gaat het omgekeerd zijn 4 uurtjes slaap en terug wakker --'
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou helaas liep het allemaal anders dan gehoop vannacht :tongueout:

Ik heb tot 6 uur vannochtend liggen draaien en piekeren en toen viel ik in slaap tot 9 uur :openmouth:
En ik heb een hongerig kut gevoel haha. Dus zo maar even wat eten. Ik ga wel lekker deze kamer opruimen en het zonnetje schijnt prachtig door mijn raam heen :sunglasses:

Dat is dan wel weer chill... :grin:
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#8
frizzr zei:
Nou helaas liep het allemaal anders dan gehoop vannacht :tongueout:

Ik heb tot 6 uur vannochtend liggen draaien en piekeren en toen viel ik in slaap tot 9 uur :openmouth:
En ik heb een hongerig kut gevoel haha. Dus zo maar even wat eten. Ik ga wel lekker deze kamer opruimen en het zonnetje schijnt prachtig door mijn raam heen :sunglasses:

Dat is dan wel weer chill... :grin:
Klik om te vergroten...

Inderdaad :)
ik moet zeggen dat de manier hoe je je post hebt geschreven me enorm doet denken aan mezelf op pep xD
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#9
én toen was het dinsdag..

haha! Ik heb mezelf een temazepam bemachtigd en heb dat ding om 24:00 uur ingenomen. En vanaf 00:30 weet ik niks meer. En ik werd om 15:00 uur wakker :grin: 14,5 uur slapen ...

LEKKER HOOR!!!

En ik voel me gewoon redelijk heerlijk, geen pijn in spieren ofzo. Geen maag die verkrampt van al dat NIET eten. En ik heb net een heeeeerlijk grote beker met koffie gezet,, nou mensen....

HET IS EEN AANRADER! , en ik neem er zo nog en . en dan ga ik een lekker eitje bakken met grillworst hmmm :grin: offf... uhh 2 eittjes :beer:

jammie jammie.

Nee ik denk persoonlijk dat de dinsdagdip voor mij niet van toepassing is omdat ik zondag om 19 uur zelfs nog bij had genomen..

Maar... Niet te vroeg gejuicht,

The day has just begun :rolleyes:
p
pinoblowtsomsLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben nu wel gestopt met het gebruiken aangezien ik geen rush kreeg ook niet als ik bijv. 2x een 500mg bommetje in nam, de 1ste om 9u en de 2e precies om 9:30u wat toch wel een heavy dosis is ( lijkt mij ! )

maar ik heb nooit een dip of inzinking gehad, sterker nog ik voelde me gewoon op de lichamelyke uitputting na. Ik was niet prikkelbaar of gestresst, had zin in alles, stond goed op etc. Terwijl ik niks at, alleen maar een boel af rookte en dronk en ik bleef vaker 2-4 nachten gewoon op ( bespaar me de verhalen over verslaving en dat t slecht is aub ). Hoe kan dit dan? je merkt op een pepzweetluchtje na niet eens dat ik gebruikt zou kunnen hebben de dagen erna ?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
pinoblowtsoms zei:
ik ben nu wel gestopt met het gebruiken aangezien ik geen rush kreeg ook niet als ik bijv. 2x een 500mg bommetje in nam, de 1ste om 9u en de 2e precies om 9:30u wat toch wel een heavy dosis is ( lijkt mij ! )
Klik om te vergroten...
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
frizzr zei:
Het stomme is gewoon dat ik altijd wel een beetje tot het uiterste moet gaan. Dus niet zo van, ik hou het gewoon bij een paar lijntjes maar dan ook meteen doorgaan!

Maarja wat moet je anders haha, ik bedoel ; je hebt niet geslapen, je hebt geen honger en eigenlijk is het een beetje saai en wazig.. Ja dan ben ik wel zo dat ik nog even doorga, Thats me.

Ik gebruik wel heel onregelmatig. En als ik het koop ben ik meestal wel een beetje aangeschoten want daar word ik super impulsief van (nog erger dan wanneer ik nuchterben)
Klik om te vergroten...

Hoe vager hoe beter! Saai?... nog een nakkie dr bij dan.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
atbboy zei:
frizzr zei:
Het stomme is gewoon dat ik altijd wel een beetje tot het uiterste moet gaan. Dus niet zo van, ik hou het gewoon bij een paar lijntjes maar dan ook meteen doorgaan!

Maarja wat moet je anders haha, ik bedoel ; je hebt niet geslapen, je hebt geen honger en eigenlijk is het een beetje saai en wazig.. Ja dan ben ik wel zo dat ik nog even doorga, Thats me.

Ik gebruik wel heel onregelmatig. En als ik het koop ben ik meestal wel een beetje aangeschoten want daar word ik super impulsief van (nog erger dan wanneer ik nuchterben)
Klik om te vergroten...

Hoe vager hoe beter! Saai?... nog een nakkie dr bij dan.
Klik om te vergroten...

ik geloof dat jij vriendjes moet worden met sos_90

jullie hebben allebei nog het idee dat drugs stoer is
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
knolselderij zei:
ik geloof dat jij vriendjes moet worden met sos_90

jullie hebben allebei nog het idee dat drugs stoer is
Klik om te vergroten...
Wijven neuken. Brommers rijden. Of jatten, weet ik veel wat ze ermee doen. Waar is t*** r******[Op verzoek naam verwijderd] als je 'm nodig hebt? Jokkelshizzle, Welhallodaar, kankerzielig21, jillanerd, dat zou een beste vriendengroep zijn!
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik volg het hele topic niet meer..

maar dat was ook een beetje de bedoeling denk ik..
denk ik...

En ik vind drugs gebruiken niet stoer. Ik vertel gewoon mijn manier van denken. :grin:
Ik ben nog altijd een gelukkig wezen, ook zonder drugs :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
darksoul001 zei:
Drugs nemen onder druk van anderen en omdat het je blij maakt is zielig
Klik om te vergroten...
Wacht. Drugs gebruiken omdat het je blij maakt is zielig?
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Drugs nemen onder druk van anderen en omdat het je blij maakt is zielig

Drugs nemen en steeds jezelf blijven en genieten van het effect zonder het aan de grote klok te hangen, dat is pas stoer! :)

spijtig dat ik altijd de waarheid zit te vertellen als ik erop zit dus voor mezelf houden is al iets dat ik niet kan :tongueout:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
darksoul001 zei:
Drugs nemen onder druk van anderen en omdat het je blij maakt is zielig
Klik om te vergroten...
Wacht. Drugs gebruiken omdat het je blij maakt is zielig?
Klik om te vergroten...
Beetjw vreemde uitspraak ja haha
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#19
En hoe was je date?
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bananenbennie zei:
En hoe was je date?
Klik om te vergroten...

Ja het viel dus echt reuze mee :grin:

En de reden waarom ik die vraag stelde over die dinsdag dip was omdat ik de dinsdagdip niet ken! :beer: . Ik maakte mij groooote zorgen dat ik een wrak zou zijn of dat ik niet meer kon praten, of kon lopen... ofzo

Ik was echt super helder en gelukkig haha :tongueout:
Maarja liefde maakt ook wat los in de mens dus misschien was dat het wel.

De dinsdag dip is wat mij betreft no problemo!!

TENZIJ HET OM MDMA GAAT, DAN IS ER WEL DEGELIJK SPRAKE VAN EEN HORRIBLE TUESDAY

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."