Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn typkwartiertje =) jeejj

Mijn typkwartiertje =) jeejj

55 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
sjaakdekkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Exceptional Insight zei:
knolselderij zei:
ik geloof dat jij vriendjes moet worden met sos_90

jullie hebben allebei nog het idee dat drugs stoer is
Klik om te vergroten...
Wijven neuken. Brommers rijden. Of jatten, weet ik veel wat ze ermee doen. Waar is TR als je 'm nodig hebt? Jokkelshizzle, Welhallodaar, kankerzielig21, jillanerd, dat zou een beste vriendengroep zijn!
Klik om te vergroten...

Ik mis atbboy.. :confused:

OT:
Als je iemand echt leuk vind en indruk wil maken, blijf dan gewoon van de pep af? :wave:
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
knolselderij zei:
atbboy zei:
frizzr zei:
Het stomme is gewoon dat ik altijd wel een beetje tot het uiterste moet gaan. Dus niet zo van, ik hou het gewoon bij een paar lijntjes maar dan ook meteen doorgaan!

Maarja wat moet je anders haha, ik bedoel ; je hebt niet geslapen, je hebt geen honger en eigenlijk is het een beetje saai en wazig.. Ja dan ben ik wel zo dat ik nog even doorga, Thats me.

Ik gebruik wel heel onregelmatig. En als ik het koop ben ik meestal wel een beetje aangeschoten want daar word ik super impulsief van (nog erger dan wanneer ik nuchterben)
Klik om te vergroten...

Hoe vager hoe beter! Saai?... nog een nakkie dr bij dan.
Klik om te vergroten...

ik geloof dat jij vriendjes moet worden met sos_90

jullie hebben allebei nog het idee dat drugs stoer is
Klik om te vergroten...

Ik heb nooit gezegd dat drugs stoer is.
En ook nooit iets in de richting bedoeld / gezegd. :openmouth:
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#3
sjaakdekker zei:
Exceptional Insight zei:
knolselderij zei:
ik geloof dat jij vriendjes moet worden met sos_90

jullie hebben allebei nog het idee dat drugs stoer is
Klik om te vergroten...
Wijven neuken. Brommers rijden. Of jatten, weet ik veel wat ze ermee doen. Waar is TR als je 'm nodig hebt? Jokkelshizzle, Welhallodaar, kankerzielig21, jillanerd, dat zou een beste vriendengroep zijn!
Klik om te vergroten...

Ik mis atbboy.. :confused:

OT:
Als je iemand echt leuk vind en indruk wil maken, blijf dan gewoon van de pep af? :wave:
Klik om te vergroten...

DAN HEB JE HET ECHT TOTAAL VERKEERD BEGREPEN HAHA!!

Het laatste wat ik wil is indruk maken met drugs,

Sterker nog, ik ben dit topic gestart juist omdat ik BANG WAS dat de pep nog enig effect zou hebben en dat ze het door zou hebben.

Echt... Waarom wilt iedereen op dit Forum altijd zo graag ''wijze'' raad geven,,, zo van: ''Drugs gebruiken om al je ellende te verbloemen is niet goed hoor!!''. Ik ben echt niet achtelijk ofzo! Gsus..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
frizzr zei:
Echt... Waarom wilt iedereen op dit Forum altijd zo graag ''wijze'' raad geven,,, zo van: ''Drugs gebruiken om al je ellende te verbloemen is niet goed hoor!!''.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp het ook niet hoor. Ik vind drugs een prima middel om ellende te verbloemen.
s
sjaakdekkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zeg ook niet dat je achterlijk bent hoor! Ik weet gewoon dat je je ongemakkelijk gaat voelen als je een tijdje daarvoor pep hebt gebruikt, en je hierdoor ook anders kunt gaan gedragen.. Het was goed bedoelt hoor, en daarbij moet je gewoon de pep kunnen laten staan als je het niet zeker weet. Misschien is dit iets was je nog wel leert.. :wink:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik hoop voor je date dat je niet met haar van bil gaat dan met je speedpikske
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
frizzr zei:
Echt... Waarom wilt iedereen op dit Forum altijd zo graag ''wijze'' raad geven,,, zo van: ''Drugs gebruiken om al je ellende te verbloemen is niet goed hoor!!''.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp het ook niet hoor. Ik vind drugs een prima middel om ellende te verbloemen.
Klik om te vergroten...


hahaha +1
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#8
frizzr zei:
Ik heb een vraag, want ik zit een beetje ergens mee. De vraag kan ik inkorten tot 2 zinnen. Maar ik heb zin om te typen =) . Sterker nog, de vraag is helemaal niet zo dringend.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Ben ik de enige die om deze paar zinnen hard moest lachen?
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#9
sjaakdekker zei:
Ik zeg ook niet dat je achterlijk bent hoor! Ik weet gewoon dat je je ongemakkelijk gaat voelen als je een tijdje daarvoor pep hebt gebruikt, en je hierdoor ook anders kunt gaan gedragen.. Het was goed bedoelt hoor, en daarbij moet je gewoon de pep kunnen laten staan als je het niet zeker weet. Misschien is dit iets was je nog wel leert.. :wink:
Klik om te vergroten...

Oke, vriendjes? :)

Maar je hebt gelijk.. Alleen mensen op dit forum kunnen vaak zo bot en hard uit de hoek komen! En iedereen heeft genoeg hersencapaciteit om te kunnen bedenken wat wel en niet goed is (Oke,,een enkeling kan het inderdaad niet!). En ik voel me dan gewoon een beetje beledigd als iemand even doodleuk de indruk wekt dat hij denkt dat ik heb geprobeerd indruk te maken op haar door middel van speed(deze zin is ABN-niet correct vermoed ik). Vooral omdat je dat totaal niet kunt opmaken uit mijn verhaal !
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
frizzr zei:
Echt... Waarom wilt iedereen op dit Forum altijd zo graag ''wijze'' raad geven,,, zo van: ''Drugs gebruiken om al je ellende te verbloemen is niet goed hoor!!''.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp het ook niet hoor. Ik vind drugs een prima middel om ellende te verbloemen.
Klik om te vergroten...

Kan ik me wat bij voorstellen,
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#11
dollegekske zei:
ik hoop voor je date dat je niet met haar van bil gaat dan met je speedpikske
Klik om te vergroten...

Bij mij gaat het ''speedpikske'' gelukkig weg als het is uitgewerkt...

:wave:


, achteraf gezien had ik dit beter allemaal in 1 post kunnen pleuren...
I know.. sorry
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
frizzr zei:
Exceptional Insight zei:
Ik begrijp het ook niet hoor. Ik vind drugs een prima middel om ellende te verbloemen.
Klik om te vergroten...
Kan ik me wat bij voorstellen,
Klik om te vergroten...
Maar ik zou dat natuurlijk nooit aanraden. Want dan krijg ik het halve forum op m'n nek omdat ik een voorbeeldfunctie zou vervullen.

Dus bij deze: Drugs zijn geen manier om ellende te verbloemen. Het werkt alleen voor mij en voor niemand anders!
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat vind ik een mooie afsluiter!

Ik ga slapen :grin: :flushed:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
frizzr zei:
Het belangrijkste doel van dit topic was om een discussie te starten. Zegmaar een conversatie :beer:
Klik om te vergroten...

Maar eigenlijk moeten wij je gewoon gerust stellen, die onzekerheid over dinsdag wegnemen. :)
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zit echt alleen op dit forum als ik gebruikt heb. Is dat normaal? Hebben meer mensen dit.. :xtc:

@ E.I.
Daarom heet het ook SPEED .. haha.. OF NIEJ? :confused: :grin: :rock:

@ Sublimo.
Haha, kijk jij snapt het wel! Dat is inderdaad een beetje de bedoeling :) , maar honesty waardeer ik ook heel erg hoor! Ik doe het zelf natuurlijk. Maar eigenlijk hebben jullie reacties een beetje invloed op mijn humeur (op dit moment dan)
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#16
frizzr zei:
Ik zit echt alleen op dit forum als ik gebruikt heb. Is dat normaal? Hebben meer mensen dit.. :xtc:
Klik om te vergroten...
Ik ken het gevoel :tearsofjoy: Als ik speed gebruik zit ik ook als een bezetene te f5en tot er iemand iets gezegd heeft :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zit echt alleen op dit forum als ik gebruikt heb. Is dat normaal? Hebben meer mensen dit.. :xtc:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

@ Sublimo.
Haha, kijk jij snapt het wel! Dat is inderdaad een beetje de bedoeling :) , maar honesty waardeer ik ook heel erg hoor! Ik doe het zelf natuurlijk. Maar eigenlijk hebben jullie reacties een beetje invloed op mijn humeur (op dit moment dan)
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf genoeg ervaring met amfetamine, waardoor ik jou dan ook begrijp. :)
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het stomme is gewoon dat ik altijd wel een beetje tot het uiterste moet gaan. Dus niet zo van, ik hou het gewoon bij een paar lijntjes maar dan ook meteen doorgaan!

Maarja wat moet je anders haha, ik bedoel ; je hebt niet geslapen, je hebt geen honger en eigenlijk is het een beetje saai en wazig.. Ja dan ben ik wel zo dat ik nog even doorga, Thats me.

Ik gebruik wel heel onregelmatig. En als ik het koop ben ik meestal wel een beetje aangeschoten want daar word ik super impulsief van (nog erger dan wanneer ik nuchterben)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als het toch saai en wazig is, waarom ga je dan gewoon niet slapen ?
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sublimo zei:
Als het toch saai en wazig is, waarom ga je dan gewoon niet slapen ?
Klik om te vergroten...

Ja misschien is dat niet de juiste benoeming van hoe ik me voel. Maar slapen als het buiten licht is dat lukt mij dus niet. Ook niet als ik niet gebruikt heb :tongueout: zit echt tussen de oren.

Of bedoel je waarom ik nu niet gewoon ga slapen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."