Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverschil in gedroogde speed =1poedert fijn en ander brokje

verschil in gedroogde speed =1poedert fijn en ander brokje

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
Re: verschil in gedroogde speed =1poedert fijn en ander br

ook ik heb dat SWIM gedoe al meermaals op internet waargenomen, ik snap er ook de ballen van...
wat betekend dat nou concreet?
T

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Tigerwoods
Lid

DIT IS DE C0RRECTE TEKST, DIE TOPICSTARTER TEKST VEEL FOUTEN IN

SWim had natte speed en liet die drogen, het werden dan soort brokjes die middelmatig hard waren en je zelf tijdje moest kappen want het werden toch wel behoorlijke groote sneeuwvloken die swim nog altijd niet tot de 2de speed structuur kon nadoen,

zelfs niet met een zeef, die brand vreselijk in swim zijn neus en krijgt soms ook een soort van tandpijn gevoel in de kiezen. Het is niet echte pijn maar een sooort gezoem pijn v in swim kiezen. EN swim tandenknarst niet, want swim heeft die pijn nooit met andere sooort speed ?

Paar dagen erna kwam er een meisje en die bood swim wat speed aan en voegde erbij dat het top-kwaliteit is, het eerste wat swim op viel is dat die speed juist genoeg nat was en dus geen pattata puree soep was en ten tweede na het drogen wat heel snel gebeurde verandere de speed in mini speedpuntjes, dus zeg maar een poeder die echt fijn gemalen was zonder bijna te kappen.

Swim vond De eerste veel te nat, was echt een soort van ghostbuster slijmbal en de 2de was net nat genoeg en tevreden met wat er uiteindelijk uitkwam,swim moest nauwelijks kappen.

1ste = heel nat, na drogen middelmatige harde sneeuwvlokken + brand heel hard in swim neus + effect op zich is niet al te best vind swim, swim kreeg garantie dat het zeker niet boven de 40% zit dus swim schat 30 % tot 35%

De 2de = juist nat genoeg,swim laten drogen ging op 1 2 3 , paar kapjes op en je had echt mini poeder dus geen brokjes of whatever.

De 2de brannde ook niet in de neus en gaf swim zeker en vast een beter gevoel.

swim wil wat vragen : wat zou die eerste erbij kappen van vloeistof om meer winst te maken en wat zouden de versnijdingsmiddelen kunnen zijn en wat zou die tandpijn veroorzaken door de middelen die zijn gebruikt om dat soort speed te maken voor eindconsument?

Over het 2de hheeft swim eigenlijk niets bij te voegen, het was top !
:woeh:
S
SvaliLid

[Originele bericht verwijderd. Al was er weinig verschil met je tweede bericht.]

Het lijkt erop dat je denkt dat als je speed moet kappen het slechtere kwaliteit is. Goede, verse speed is altijd nat en moet altijd "gekapt" worden. Hetgeen een grote hobby is van vele speedfreaks, en die kunnen er echt uren mee bezig zijn.

Maar als het nat is, is het geen garantie voor kwaliteit. Dat ligt er maar net aan.

De 2de brannde ook niet in de neus en gaf swim zeker en vast een beter gevoel.
Klik om te vergroten...

Dat branden vind ik zelf alleen maar een goed teken, dat hoort erbij. Speed die niet brandt kan je ook een goed gevoel geven, maar in mijn ervaring is branden meestal juist goed.

swim wil wat vragen : wat zou die eerste erbij kappen van vloeistof om meer winst te maken en wat zouden de versnijdingsmiddelen kunnen zijn en wat zou die tandpijn veroorzaken door de middelen die zijn gebruikt om dat soort speed te maken voor eindconsument?
Klik om te vergroten...

Je kan toch ook zeggen: "Ik heb een vraag?" Ik snap dat SWIM gedoe nooit zo goed, iedereen weet wel wat dat betekent. Maar om terug te komen op je vraag, er zijn een hoop versnijdingsmiddelen, maar ik ken niks wat tandpijn zou kunnen veroorzaken. Door speed spannen je spieren zich aan, ook bij je tanden, daar hoef je niet voor te tandenknarsen. Daar kan het (denk ik) ook van komen. Het hoeft niet per se aan de speed te liggen, maar het zou wel kunnen. In principe weet je nooit wat ze er doorheen zouden kunnen gooien.
S
SvaliLid

SWIM= Someone Who Is Me.
m
mandragoraLid

thanx
r
roylidoLid

Hoi,

Ik ken mensen die gooien lidocaine bij de speed, dan brand het
niet in je neus.

Gr. Roy
S
SvaliLid

Doet me denken aan een oud-lid van dit forum die speed vermengde met rennies. Dat scheen ook het branden tegen te gaan.
P
PepTalkLid

Wellicht is dat zoemende pijn gevoel bij de tanden dan ook wel een kleine dosis van lidocaine in de speed. Hoewel ik het meer gewoon vind voor coke, bij speed nooit gezien.
C
Chica42Lid

Ik heb ook vrij "natte" pep maar als je het klein maakt is het binnen no time een mooie droge korrel.(anders blijft het zo lekker in je neusholtes hangen :rolleyes: )
Naar mijn mening is deze wel heeeel erg sterk, en dat vind ik nadelig voor als je moet slapen....(wat dus ook NOOIT lukt.... :grin: )
Heb net lekker mn hele huis opgeruimd en gesopt!! Daar heb ik echt een oppeppertje bij nodig anders heb ik er geen zin in..... :grin: . Dus er zit ook een hele positieve kant aan....(yeah right)

Maar vooral om wat af te vallen werkt dit prima!! :wink:
S
SvaliLid

Klik om te vergroten...

Ja ja, maar dan niet stoppen anders komt het er weer bij... :wink:
C
Chica42Lid

Ja das waar, maar als je een klein beetje oplet met wat je doordeweeks eet en het weekend een "Colombiaans dieet" volgt dan blijft het er hopelijk vanaf!! :rolleyes:
Nou lukt dat me aardig alleen elke weekend aan de pep .....heb ik niet echt zin in want ik merk het wel hoor na het weekend die ellendige terugslag.....dat klote gevoel!!
En ik word er ook niet jonger op hehehe :wink:

Dus doe ik het maar om de week!!! :grin: :grin:

Het is ook zo verrekte goedkoop.... :wink:
p
peppieLid

Klik om te vergroten...

Beetje vreemd want ik heb meer het gevoel dat ik er zo'n opgeblazen buik van krijg, krijg ook altijd last van lucht in de darmen ofzo.
En hongergevoel neemt speed ook niet weg, integendeel ik krijg altijd enorme honger van dat spul :)
S
SvaliLid

peppie zei:
Klik om te vergroten...

Beetje vreemd want ik heb meer het gevoel dat ik er zo'n opgeblazen buik van krijg, krijg ook altijd last van lucht in de darmen ofzo.
En hongergevoel neemt speed ook niet weg, integendeel ik krijg altijd enorme honger van dat spul :)
Klik om te vergroten...

Nee, dat afvallen is niet vreemd hoor, dat is zo voor bijna iedereen, uitzonderingen daargelaten. En dat bij jou het hongergevoel niet verdwijnt is ook apart, tenzij je net als ik al een aantal jaren gebruikt en er gewenning optreedt.
p
peppieLid

Gewenning ja dat zal het zijn, maar dan aan het spul wat er tegenwoordig inzit.
Met de pep van "vroeger" gebruikte ik alleen maar op de vrijdag of zaterdag avond.
Want het spul was altijd zo heftig dat je er de volgende dag niets meer van moest weten, zo verrot was je dan.(bijna de hele week) Dus daar kon je geen gewenning van krijgen.
Tegenwoordig kan je er gewoon op slapen
P
PepTalkLid

Als je er op kunt slapen en eten heb je gewoon rommel.

Laat het testen, koop goeie shit of was het uit.
p
peppieLid

Ben inmiddels al vele dealers gepasseerd evenals vele testen, welke begonnen met jawel 3% amf. en iets in de 78% caff.
Toen ging het nar 15% 21% 25% weer een paar keer rond de 15%.
Voor het testen iedere keer naar Arnhem heen en terug samen een uur rijden.
Dus dat doe ik niet meer, wat ik tegenwoordig heb is qua gevoel redelijk, ik denk rond de 40-50%
Maar tegen elke dealer zei ik waarnaar ik op zoek was, en er ook voor wou betalen (liever 10 euro voor een gram spul waar ik 2 weekenden mee kan doen, dan 5 euro voor spul wat je in een keer door je neus kan gooien)
Blijkbaar kunnen de dealers ook niet beter krijgen of ze zijn te blind en te dom.
En het ligt niet aan de streek, want ik heb alle delen van Nederland wel gehad. :)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."