Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De allerbeste combi is magere of volle kaasyoghurt in zo een pot van 500g, lekker koud, romig en vooral lekker hoe die in je mond en keel smelt-glijd zeker eens proberen, ik raad de kaasyoghurt van lidl aan, goedkoop-kwaliteit en vooral heel lekker."
"Re: verschil in gedroogde speed =1poedert fijn en ander br DIT IS DE C0RRECTE TEKST, DIE TOPICSTARTER TEKST VEEL FOUTEN IN SWim had natte speed en liet die drogen, het werden dan soort brokjes die middelmatig hard waren en je zelf tijdje moest kappen want het werden toch wel behoorlijke groote sneeuwvloken die swim nog altijd niet tot de 2de speed structuur kon nadoen, zelfs niet met een zeef, die brand vreselijk in swim zijn neus en krijgt soms ook een soort van tandpijn gevoel in de kiezen. Het is niet echte pijn maar een sooort gezoem pijn v in swim kiezen. EN swim tandenknarst niet, want swim heeft die pijn nooit met andere sooort speed ? Paar dagen erna kwam er een meisje en die bood swim wat speed aan en voegde erbij dat het top-kwaliteit is, het eerste wat swim op viel is dat die speed juist genoeg nat was en dus geen pattata puree soep was en ten tweede na het drogen wat heel snel gebeurde verandere de speed in mini speedpuntjes, dus zeg maar een poeder die echt fijn gemalen was zonder bijna te kappen. Swim vond De eerste veel te nat, was echt een soort van ghostbuster slijmbal en de 2de was net nat genoeg en tevreden met wat er uiteindelijk uitkwam,swim moest nauwelijks kappen. 1ste = heel nat, na drogen middelmatige harde sneeuwvlokken + brand heel hard in swim neus + effect op zich is niet al te best vind swim, swim kreeg garantie dat het zeker niet boven de 40% zit dus swim schat 30 % tot 35% De 2de = juist nat genoeg,swim laten drogen ging op 1 2 3 , paar kapjes op en je had echt mini poeder dus geen brokjes of whatever. De 2de brannde ook niet in de neus en gaf swim zeker en vast een beter gevoel. swim wil wat vragen : wat zou die eerste erbij kappen van vloeistof om meer winst te maken en wat zouden de versnijdingsmiddelen kunnen zijn en wat zou die tandpijn veroorzaken door de middelen die zijn gebruikt om dat soort speed te maken voor eindconsument? Over het 2de hheeft swim eigenlijk niets bij te voegen, het was top ! :woeh:"
"Nou zit er steeds meer en meer aan te denken, veel zeggen dat als je caffeine bij speed toevoegt ,de speed harder brand. Nou ik zelf heb caffeine gehad zonder speed en het brande totaal niet. Ligt het nu aan soort van caffeine of is dit een sprookje?"
"Re: Heb gehoort dat speed toegevoegt met caffeine harder br Ja heb al eens watervrije caffeine ingesnove, van de apotheek, als je er 2 lepels van inneemt in een glas sinaasappel begin je te flippen en ijlen, ik denk dat die caffeine super geconcentreerd is en de mevrouw achter de balie zij me nog max. 1 thee lepel per dag anders kun je een overdosis krijgen. Dus ik ga ervan uit dat caffeine die ze in smartshops verkopen veel anders is dan die van de apotheek. Vanwaar halen ze dan die caffeine die in je neus brand, wil het wel eens testen om is te kijken of ik het kan herkennen als ik iets zou kopen en uitproberen. Dan weet ik dat het rommel is."
"Ik leef in omgeving antwerpen, zoeken naar die speedy gonzales is een hel, enkel wat je tegenkomt op elk cafeetje, hoek van de straat of uit riool is dure 50euro per stuk stuff. Tegenover die andere betere goedkopere lekkere stuff is het bijna onvindbaar. Ik vind het onbegrijpelijk. Normaal zou het omgekeerd moeten zijn, het duurdere is eigenlijk te duur dus beter zoeken en het goedkopere zou overal moeten zijn wegens het grote prijsverschil. En als swim iemand leer kennen op de 1 of andere manier is die zijn stuff oftewel een soep, denk 60%verlies door de vocht oftwel mix met veel caffeine etc... Wereld staat op zijn kop."
"Re: Is het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gi NocturnalJohnny zei: Ik ben van Antwerpen en ik betaal gewoon 10 euro per gram en het is echt goede pep hoor. Weet niet vanwaar je die 50 euro verhalen van haalt maar dat is dan waarschijnlijk gewoon slechte coke die je krijgt aangeboden.... Je moet al dement zijn om niet te weten dat 50 euro voor een gram pep lachwekkend duur is. Tenzij het van die zeer uitzonderlijke van meer dan 90 % Amfetamines is.... Klik om te vergroten... Heb me mss slecht uitgesproken, ik bedoel dat zuid amerikaanse stuff dat ze per 50 euro het stuk verkopen dat vind je onmiddelijk, je hoeft je ogen maar 1x te pinken en staat voor je en snelle is echt hard te vinden, heel moeilijk als je niet in een vriendenkring zit die daar niet aan meedoet. 50 euro bedoel ik dus dat zuid amerikaans stuff. snelle is veel goedkoper en beter."