#1
ik denk dat ze gewone speed laten reageren, tot die extra methyl groep erbij is
Nee, dat is behoorlijk lastig heb ik me laten vertellen.gNuxx zei:ik denk dat ze gewone speed laten reageren, tot die extra methyl groep erbij is

CHEMIST zei:BWAHAHHAHA lolz jullie hebben echt geen verstand in jullie kop he ik zal me ff nader verklaren crystal meth is de vrije base van methyl amfetamine gevangen in een base zoals natrium bi carbonaat decahydraat oftwel soda zodat ze t kunnen roken want de zout vorm oftewel hcl vorm verbrand gewoon en uit benzyl methyl ketone maken net als gewoon 1-phenyl-2-propanolamine???? waar zit jij met je verstand gewone amfetamine word gemaakt uit phenyl methyl ketone of beter gezegt pmk met bmk maak je de carbonyl groep en zijn de stoffen voor meth hier niet te krijg bwahahah nu nog mooier heeft 1 van jullie wel verstand waar t over gaat dan dwing je je phenylpropanolamine toch gewoon uit zn zouten tot vrije base los je t op in een apolaire laag ff een fractie destillatie erover onder vacuum dus en dan doe je een lithium -ammonia reductie oftewel de nazi methode simpel kind kan de was doen
CHEMIST zei:BWAHAHHAHA lolz jullie hebben echt geen verstand in jullie kop he ik zal me ff nader verklaren crystal meth is de vrije base van methyl amfetamine gevangen in een base zoals natrium bi carbonaat decahydraat oftwel soda zodat ze t kunnen roken want de zout vorm oftewel hcl vorm verbrand gewoon en uit benzyl methyl ketone maken net als gewoon 1-phenyl-2-propanolamine???? waar zit jij met je verstand gewone amfetamine word gemaakt uit phenyl methyl ketone of beter gezegt pmk met bmk maak je de carbonyl groep en zijn de stoffen voor meth hier niet te krijg bwahahah nu nog mooier heeft 1 van jullie wel verstand waar t over gaat dan dwing je je phenylpropanolamine toch gewoon uit zn zouten tot vrije base los je t op in een apolaire laag ff een fractie destillatie erover onder vacuum dus en dan doe je een lithium -ammonia reductie oftewel de nazi methode simpel kind kan de was doen


Angramar Temenos zei:Crystal meth, lekker doen, je houdt het vast bij een keertje! Je kunt het ook samen met heroïne spuiten, ga je lekker hard van! Je wordt vast niet verslaafd, je hoort wel bij die 0,3% die niet verslaafd wordt, je bent stoer joh! Gewoon doen!

Angramar Temenos zei:Crystal meth, lekker doen, je houdt het vast bij een keertje! Je kunt het ook samen met heroïne spuiten, ga je lekker hard van! Je wordt vast niet verslaafd, je hoort wel bij die 0,3% die niet verslaafd wordt, je bent stoer joh! Gewoon doen!

DAVID0FF zei:Iemand ervaring met chrystal meth? Zou het eens willen proberen.
Er is geen apart meth-forum dus plaats ik het even bij de speed.
Vind het trouwens raar dat Amerika er zowat onderdoor gaat van de meth, en in onze drugslandjes het niet echt lijkt te exploderen.
en laat de "doe het niet het is verslavend" opmerkingen.
Groetjes
Meth geeft idd een hele krachtige en vooral mega lekkere rush, die met niets is te vergelijken.tipsyflipsy zei:Maar kwa gevoel komt er niets ook maar in de buurt van de Methrush.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."