Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswakker blijven

wakker blijven

11 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je stopt met gebruiken nemen meestal de effect na 6 tot 12 uur. Soms kan het wat langer duren maar uiteindelijk val je vanzelf een keer in slaap. Ben zelf een keer 4 dagen wakker misschien zelfs nog wel langer weet het niet precies meer was zo vaag toen.
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mij kan een blowtje voor het slapen gaan de uitkomst bieden (als dat je ligt) . Maar de een is de ander niet en natuurlijk ligt het ook aan de hoeveelheid en de sterkte van het spul.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben de afgelopen 3 dagen wakker geweest, en heb vannacht 3 uurtjes geslapen.
Beetje leeg gevoel nu, ik erger me sneller aan iets maar dat moet je er voor over hebben.
Gewoon goed eten en drinken erna, en slaap kan ook geen kwaad. :rock:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat wou ik maar net zeggen als ik pep heb gesnoven kan ik blowen wat ik wil maar het tikt maar niet aan. Wel als het uitwerkt dan vangt het de pep lekker op en dan is slapen heerlijk.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij mij helpt het wel, maar het verlamd me mentaal gewoon een beetje,
Dan denk ik altijd dat ik kan slapen maar dan lukt het toch weer net niet.
Daarom probeer ik nu ook niet meer te slapen als ik weet dat het niet gaat lukken,
Ik haal de laatste nacht altijd door en dan de dag erna niets meer en zo rond 12 uur slaap ik dan ALTIJD. :rock:

Gewoon een beetje slim zijn met het doseren.
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
willemvaag zei:
Dat wou ik maar net zeggen als ik pep heb gesnoven kan ik blowen wat ik wil maar het tikt maar niet aan. Wel als het uitwerkt dan vangt het de pep lekker op en dan is slapen heerlijk.
Klik om te vergroten...

Dat bedoelde ik ook eigenlijk :wink:
d
drugsvrijLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een vriend had 3 nachten niet geslapen, ik ben toen naar hem toe gegaan om nog een leuke avond te hebben. Hij werd een beetje vaag dit denk ik omdat hij gewoon te weinig had geslapen. Normaal lastige slaper maar nu hadden we nog een lijn pep op en een uur later was hij zo moe en vaag dat ik hem heb gezegd dat hij maar beter naar bed kon en hij sliep binnen 10 minuten. Toen heeft hij wel de dag erna zijn bed niet meer uitgekomen.
d
dionysus123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb dat slaapprobleem nog maar het duurt bij mij wat lang vooraleer hij uitgewerkt is dat was het probleem. maar nu heb ik iets anders aan de hand : mijne lul ziet er nie uit, zo'n klein stompke precies.gaat dit vanzelf weg of zou ik een soort medicatie nemen om dit tegen te gaan ? :confused:
plus ik bibber als een rietje...
nja is niet echt fijn hoor :kots:
en dan heb ik morgen ook nog een date met een schoon meisje :(
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je piemel krimpt dat is volkomen normaal,
Als het uitgewerkt is groeit alles weer terug normaal.

Het bibberen lijkt me ook normaal, ik heb dit ook altijd op het einde van nacht en als het aan het uitwerken is.
d
dionysus123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
hey
ik ben nu al 2 nachten en drie dagen wakker van de speed.
hoe kan ik ervoor zorgen dat de werking afneemt zodat ik in slaap val ?
en is dit wel een beetje normaal ?...
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja hoor dat heb ik zo vaak gehad, op een gegeven moment val je vanzelf weer in slaap.
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoelang is het geleden dat je hebt bijgepakt?

Zelf heb ik altijd nog een week last van slaap problemen, probeer wel paar uurtjes te pakken hoe lastig het ook is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."