Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een vriend had 3 nachten niet geslapen, ik ben toen naar hem toe gegaan om nog een leuke avond te hebben. Hij werd een beetje vaag dit denk ik omdat hij gewoon te weinig had geslapen. Normaal lastige slaper maar nu hadden we nog een lijn pep op en een uur later was hij zo moe en vaag dat ik hem heb gezegd dat hij maar beter naar bed kon en hij sliep binnen 10 minuten. Toen heeft hij wel de dag erna zijn bed niet meer uitgekomen."
"ik gebruik samen met een maat van mij zo af en toe speed. De laatste tijd ongeveer 2 keer per maand, maar als ik het snuif krijg ik last van men neus... Dus als oplossing bommetjes, dit doen we met vloeitjes alleen krijg ik veel last van pijn in mn buik. En boeren enzo maar dit verwacht je ook. Als ik veel heb gegeten en niet. Dus eigenlijk elke keer maar het is toch een leuk spulletje daarom vind ik het zonde om het weg te leggen. Ik wil geen capsulesmachine of injecteren dat is allemaal niks voor mij. Mij vraag was, weet je toevallig tips, dingen die je kan eten of andere dingen zodat dat gevoel minder wordt? Ik weeg 95 kg en ben 189 lang en heb al wel ervaring met andere drugs.."
"Nou toevallig wel! Deze week voor het eerst, ik ben normaal iemand die zich niet snel druk maakt. Maar gister had ik opeens een stress gevoel. Ik moest een alledaagse opdracht van school bespreken met docent. Normaal geen probleem. Al lang voordat ik hierheen ging had ik een zenuwachtig en een beetje onrustig gevoel. Deze ging niet weg! Wat ik ook probeerde.... In het begin probeerde ik even relax te zitten met mijn klasgenoten, maar het leek alsof ik een rede moest hebben om zo zenuwachtig te zijn. (misschien is de spanning te vergelijken met die van een sollicitatiegesprek van droombaan) Nadat ik bij de docent langs was geweest bleef het aanhouden, toen ik thuis was gekomen heb ik even rustig tv gekeken en op de bank gelegen en rond 6 uur was het weg.... Hoop dat je er wat aan hebt, en dat iemand weet hoe je je dan weer rustig kan voelen."
"We hadden vorige speed gebruikt gewoon thuis. We hadden een bommetje gedaan en hadden voldoende water gedronken. Is het vaker dat je vingers "kleiner" worden en dat je ringen er zomaar afvallen. Het was echt een groot verschil. Tegelijkertijd werden zijn arme vrij rood? Is dit normaal?"