Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet zeker over bewaren van speed

Niet zeker over bewaren van speed

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan et sowieso wel langer bewaren dan 4 weken (buiten de vriezer) alleen kan de kwaliteit wat minder worden doordat bepaalde stoffen zich ontbinden als ik het goed heb.

Buiten de vriezer zou ik je adviseren om het in een luchtdichtzakje op een donkere plek te bewaren :wink:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals jullie misschien weten, heeft speed het tijdelijk van coke overgenomen als de "drug of the hour" hier.

Nu, ik heb zaterdag héél, héél verse gehad (letterlijk drie dagen oud), die door m'n maatje in de diepvries was bewaard. Nu heb ik me zaterdag uitgeleefd op dit poedertje en ter bewaring aan een betrouwbare kennis gegeven, die het ook in de vriezer stopte.

Ik hoorde dat hij zo zeker 4 weken kan bewaard blijven, maar hoe zit dat nu? ik moet wel zeggen dat hij vrij lang is blijven liggen buiten voor hij werd opgeborgen (uiteraard omwille van het gebruik).

:wave:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sowieso het liefst in de vriezer, lucht en lichtdicht. Dit geld voor de meeste drugs overigens.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
4 weken maar? Zo kort ja?

Ik heb mijn speed laatst veel langer bewaard.....
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ZERO- zei:
4 weken maar? Zo kort ja?

Ik heb mijn speed laatst veel langer bewaard.....
Klik om te vergroten...

Het kan langer, maar ik hoor zoveel verschillende meningen...

:grin:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oké.. Ik heb het sowieso verstoppeld in een doosje. Maar kan het net zo goed in de vriezer leggen dan, moet ik het dan nog ergens instoppen? Heb het wel in zo'n plastic zakje maar moet er nog iets om heen?
Misschien wel even mijn huisgenoot waarschuwen dan :P
l
leonradeonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan je maandenlang bewaren , geen probleem .
b
bruuk83Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan idd lang. Wat je niet moet doen is eruit halen, ontdooien en opnieuw erin. is net als met eten, bijv vlees, celstructuren vriezen stuk. Alles wat je invriest maak je een beetje kapot, dat zie je aan het ontdooivocht. Dat is puur kapot productafval. Chemische dingen zijn niet veel anders. Komt nog bij dat er door datzelfde vocht enorm veel bacterien aangroeien (daarom mag je voedsel niet 2x invriezen). Ik weet niet of bacterien goed kunnen ontwikkelen op pep, maar ALS ze het kunnen, wil je die vast niet in je lichaam hebben :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."