#1
@flipkonijn mdma en xtc zijn 2 dezelfde dingen.. ik.vind thuis setting ook geweldig je kan alles doen wat je normaal weinig tijd.voor.hebt. hele.nacht door.gamen als.voorbeeld. sorry voor.de punten komt door mijn telefoon
Luna_86 zei:Ik heb mijn eerste keer speed, en daarmee was dat ook gelijk mijn eerste drug ervaring, ook gewoon thuis gedaan.
Speed is fijn in verschillende settings. Lekker thuis eindeloos kletsen met vrienden. Of lekker dansen op een feest. Ik vind het thuis net zo fijn . Buiten rondje lopen vind ik ook heerlijk met speed. Ik denk dat je het gewoon moet doen zoals je beschreef. Dat klinkt mij echt prima!
mandragora zei:Zelf gebruik ik alleen speed op een feest.
Ik kan me energie in tegenstelling tot jullie niet kwijt ergens thuis, heb het al een paar x gedaan bij vrienden en altijd zijn we een half uurtje na de lijn al buiten te gekke tochten aan het maken met draagbare radio. Stilzitten is echt GEEN optie voor me, praten is leuk maar me lichaam schreeuwt naar beweging![]()
Grts
Doe ik ook meestal. Boodschappen doen of op bezoek bij familie of andere mensen waarvan ik niet wil dat zij van mijn drugsgebruik weten vind ik ook leuk. Ik vind het erg grappig dat je fijn onder invloed kan zijn van pep zonder dat iemand iets door heeft. Meestal doe ik van alles wat, voel me dan net een ADHD'er. Zolang ik maar bezig blijf maakt het mij niet zoveel uit wat ik doe, alles is leuk onder invloed van pep.flipkonijn zei:Ik doe het veel thuis om daarna klussen te doen, op forums lezen, lang aan één stuk door filmpjes kijken of wat dan ook.
Ook gewoon bij vrienden thuis en dan praten,
Ik durf bijna wel te zeggen dat álles leuk, of op zn minst leuker wordt. Wanneer ik speed op heb maakt het helemaal niet uit wat ik ga doen, dit kan van kamer opruimen, tot forum lezen of compleet uit mn dak gaan. In mijn geval vind ik Speed ook eigenlijk een onjuiste benaming, want ik kan heerlijk met vrienden lounge op de bank liggen en genieten.mbodenaar zei:Beste drugsforum-leden,
Volgende week wil ik voor de eerste keer speed gebruiken, bij een vriend thuis. Ons idee was dan om gewoon te chillen, buiten rondjes lopen, dansen, muziek luisteren etc.. Maar ik vraag me af of dat wel lekker is met speed en of het überhaupt wel verstandig/chill is om thuis te doen. Ik heb wel al een keer xtc gebruikt, zowel op een feest als thuis. En daarbij vond ik thuis de allerbeste keer. Hebben jullie misschien tips voor de setting en bij het gebruik van speed? wat is lekker om zoal te doen? (ookal verschilt dit per persoon natuurlijk).
Heel erg bedankt in ieder geval voor jullie hulp![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."