Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer speed thuis gebruiken?

Eerste keer speed thuis gebruiken?

11 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#1
@flipkonijn mdma en xtc zijn 2 dezelfde dingen.. ik.vind thuis setting ook geweldig je kan alles doen wat je normaal weinig tijd.voor.hebt. hele.nacht door.gamen als.voorbeeld. sorry voor.de punten komt door mijn telefoon
L
Luna_86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb mijn eerste keer speed, en daarmee was dat ook gelijk mijn eerste drug ervaring, ook gewoon thuis gedaan.
Speed is fijn in verschillende settings. Lekker thuis eindeloos kletsen met vrienden. Of lekker dansen op een feest. Ik vind het thuis net zo fijn . Buiten rondje lopen vind ik ook heerlijk met speed. Ik denk dat je het gewoon moet doen zoals je beschreef. Dat klinkt mij echt prima!
m
mbodenaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste drugsforum-leden,

Volgende week wil ik voor de eerste keer speed gebruiken, bij een vriend thuis. Ons idee was dan om gewoon te chillen, buiten rondjes lopen, dansen, muziek luisteren etc.. Maar ik vraag me af of dat wel lekker is met speed en of het überhaupt wel verstandig/chill is om thuis te doen. Ik heb wel al een keer xtc gebruikt, zowel op een feest als thuis. En daarbij vond ik thuis de allerbeste keer. Hebben jullie misschien tips voor de setting en bij het gebruik van speed? wat is lekker om zoal te doen? (ookal verschilt dit per persoon natuurlijk).

Heel erg bedankt in ieder geval voor jullie hulp :)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het kan wel maar vind het op een feest chiller.. Zie de meerwaarde van speed niet echt in wen thuissetting..
m
mbodenaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Luna_86 zei:
Ik heb mijn eerste keer speed, en daarmee was dat ook gelijk mijn eerste drug ervaring, ook gewoon thuis gedaan.
Speed is fijn in verschillende settings. Lekker thuis eindeloos kletsen met vrienden. Of lekker dansen op een feest. Ik vind het thuis net zo fijn . Buiten rondje lopen vind ik ook heerlijk met speed. Ik denk dat je het gewoon moet doen zoals je beschreef. Dat klinkt mij echt prima!
Klik om te vergroten...

ahh okee! Ik dacht dat je speed het beste op een feest kan gebruiken zodat je je energie goed kwijt kan. Maar de thuissetting is me heel goed bevallen met xtc, hopelijk is het met speed ook zo.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zelf gebruik ik alleen speed op een feest.
Ik kan me energie in tegenstelling tot jullie niet kwijt ergens thuis, heb het al een paar x gedaan bij vrienden en altijd zijn we een half uurtje na de lijn al buiten te gekke tochten aan het maken met draagbare radio. Stilzitten is echt GEEN optie voor me, praten is leuk maar me lichaam schreeuwt naar beweging :)

Grts
m
mbodenaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
mandragora zei:
Zelf gebruik ik alleen speed op een feest.
Ik kan me energie in tegenstelling tot jullie niet kwijt ergens thuis, heb het al een paar x gedaan bij vrienden en altijd zijn we een half uurtje na de lijn al buiten te gekke tochten aan het maken met draagbare radio. Stilzitten is echt GEEN optie voor me, praten is leuk maar me lichaam schreeuwt naar beweging :)

Grts
Klik om te vergroten...

oke ja daar verschilt iedereen dan weer in, we zijn ook van plan om naar buiten te gaan en rondjes te gaan lopen met muziek. Maar we kijken wel hoe het loopt :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb speed twee keer gedaan en beide keren thuis genomen, tijdje nog thuis gebleven en toen verhuisd naar een technofeestje. Vond het de eerste keer sowieso fijn om thuis te zijn, dat je in een vertrouwde omgeving bent wanneer je het begint te merken, toch wel spannend en zo (niet dat de technotenten in de stad niet vertrouwd zijn, hehe). Maar dat is me heel goed bevallen en daarom de tweede keer ook zo gedaan. Vond het thuis ook echt wel leuk om te doen hoor, heerlijk veel praten, vertrouwdheid en gezelligheid met vrienden. Maar uiteindelijk is dansen ook heel fijn! Toen we uit waren hebben we wel af en toe ook gewoon ff gezeten hoor, niets mis mee. Het is niet zo alsof je cónstant aan het bewegen moet zijn, alleen ja, bewegen is wel meeste van de tijd erg fijn.
M
MarkDLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thuis kan ook wel vet zijn hoor, urenlang gamen op de nintendo 64/wii, mario kart spelen, harde muziek aan. Speed is eigenlijk overal wel leuk :grin:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik doe het veel thuis om daarna klussen te doen, op forums lezen, lang aan één stuk door filmpjes kijken of wat dan ook.
Ook gewoon bij vrienden thuis en dan praten, tochtjes maken kan ook.

Persoonlijk vind ik speed niet echt iets voor op een feest, geef mij dan maar MDMA of XTC :wink:
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#11
flipkonijn zei:
Ik doe het veel thuis om daarna klussen te doen, op forums lezen, lang aan één stuk door filmpjes kijken of wat dan ook.
Ook gewoon bij vrienden thuis en dan praten,
Klik om te vergroten...
Doe ik ook meestal. Boodschappen doen of op bezoek bij familie of andere mensen waarvan ik niet wil dat zij van mijn drugsgebruik weten vind ik ook leuk. Ik vind het erg grappig dat je fijn onder invloed kan zijn van pep zonder dat iemand iets door heeft. Meestal doe ik van alles wat, voel me dan net een ADHD'er. Zolang ik maar bezig blijf maakt het mij niet zoveel uit wat ik doe, alles is leuk onder invloed van pep.
i
iTestLid
01-01-2024, 00:00
#12
mbodenaar zei:
Beste drugsforum-leden,

Volgende week wil ik voor de eerste keer speed gebruiken, bij een vriend thuis. Ons idee was dan om gewoon te chillen, buiten rondjes lopen, dansen, muziek luisteren etc.. Maar ik vraag me af of dat wel lekker is met speed en of het überhaupt wel verstandig/chill is om thuis te doen. Ik heb wel al een keer xtc gebruikt, zowel op een feest als thuis. En daarbij vond ik thuis de allerbeste keer. Hebben jullie misschien tips voor de setting en bij het gebruik van speed? wat is lekker om zoal te doen? (ookal verschilt dit per persoon natuurlijk).

Heel erg bedankt in ieder geval voor jullie hulp :)
Klik om te vergroten...
Ik durf bijna wel te zeggen dat álles leuk, of op zn minst leuker wordt. Wanneer ik speed op heb maakt het helemaal niet uit wat ik ga doen, dit kan van kamer opruimen, tot forum lezen of compleet uit mn dak gaan. In mijn geval vind ik Speed ook eigenlijk een onjuiste benaming, want ik kan heerlijk met vrienden lounge op de bank liggen en genieten.
Dit geeft overigens ook weer het verslavende effect, want werk, school, sport wordt niet alleen leuker, maar meestal presteer je ook nog beter met alle gevolgen van dien.

Pep kan altijd overal, XTC kan je beter rustig aan mee doen. Bepaal waar jij XTC het leukste vind en wijs pep die aan het andere

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."