Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen.

Speed wassen.

15 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik al eens speed was dan doe ik dat met Aceton. Aceton toevoegen aan je speed, eventjes roeren en dan het geheel in een filter gieten. De Aceton verdampt en je speed ligt in het filtertje.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi. Twee vriendinnetjes en ik wilden over een paar weken weer eens aan de speed gaan maar we wilden dit eigenlijk graag zelf proberen te wassen. Ik heb nog wat liggen van 2 maanden geleden, iets meer of minder dan een halve gram, ik denk dat het net niet genoeg is (we doen het in bommetjes).
Vroeg me af of dat als ik nu een gram bijkoop ik dit door elkaar kan gooien en tegelijk kan wassen? Of is dit een heel raar idee? Of maakt het niet uit dat het zo weinig is dan en kan ik het gewoon apart wassen? Heb het nog nooit eerder gedaan namelijk.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey, heb je dit al gelezen?
Als je nog vragen hebt horen we het wel!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh ja, dat is inderdaad wel logisch haha. En ja je hebt gelijk! Gelukkig dat wij het niet gaan snuiven maar in vloeitjes proppen ^_^
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
Er gaat toch altijd wel wat verloren als je het wast. Ik zou het nooit doen met minder dan een paar gram, een halve gram blijft weinig van over...

Je kan altijd vragen sturen, heb het vaker gedaan
Klik om te vergroten...

Hetgeen wat er dan verloren gaat zijn dan toch enkel bijproducten?
van de pure pep gaat niets verloren toch?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ah yes super, dankjewel! Dat topic maakt veel duidelijk.

Ja, dat er weinig overblijft zat ik ook al mee, aan de andere kant, je haalt alleen troep eruit.. Maar goed we moeten wel genoeg overhouden voor ons drieën natuurlijk, dus twijfel nu een beetje of ik dan 1 of 2 gram erbij haal.

Alleen het is wel zo dat ik het hierna best lang weer niet ga gebruiken, ik denk dan pas in januari weer een keer of zo. Is dat heel erg?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien dat dit helpt:




URL link: http://oi43.tinypic.com/21cdwew.jpg
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZERO- zei:
Ja, dat er weinig overblijft zat ik ook al mee, aan de andere kant, je haalt alleen troep eruit.. Maar goed we moeten wel genoeg overhouden voor ons drieën natuurlijk
Klik om te vergroten...

Dan maakt het toch niet uit als alleen de troep eruit is, moet je gewoon minder snuiven voor hetzelfde effect, wat ook al een voordeel is vind ik.

Weinig snuiven en hard gaan is beter dan veel snuiven en hard gaan toch?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
mandragora zei:
Hetgeen wat er dan verloren gaat zijn dan toch enkel bijproducten?
van de pure pep gaat niets verloren toch?
Klik om te vergroten...

De speed zal inderdaad niet oplossen, maar als je je speed in een koffiefiltertje flikkert krijg je het er nooit weer allemaal uit. Als je speed gaat wassen neem ik toch wel aan dat er 50% of meer bijproducten in zitten, anders is het bijna de moeite niet.

Als je dan 500mg wast gaat er 50% gewicht vanaf, plus nog wat speed wat achterblijft in het filtertje. Dat is een kleine 250mg als het mee zit, en waarschijnlijk nog wel wat minder.

Lijkt mij niet de moeite.. Ook afhankelijk van wat voor bijproducten erin zitten natuurlijk, met cafeïne is het minder belangrijk dan met andere zooi.

Ik had laatst speed met 48% speed en 39% cafeïne. In een gram speed zit dan dus 390mg cafeïne. Geciteert van Jellinek:

Een kop koffie bevat 50 tot 150 milligram (mg) cafeïne
Een kop thee bevat 25 tot 75 mg
Een glas cola bevat 15 tot 60 mg
Klik om te vergroten...

Als je dus een bommetje van 100mg neemt van die speed, krijg je 39mg cafeïne binnen. Minder dan een gemiddelde kop koffie :grin:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#10
In plaats van een koffiefilter gewoon een keukenrol of doek gebruiken om de aceton weg te deppen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is allemaal gelukt hoor, thanks. Het is echt spierwit geworden, zag er wel mooi uit. Alleen per ongeluk hersenloos aceton in een plastic maatbekertje gegooid. Doei maatbekertje.
We hadden eerst 1400 en was 1100mg overgebleven. Maar waarschijnlijk waren we ook wel best onhandig bezig voor de eerste keer haha.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er gaat toch altijd wel wat verloren als je het wast. Ik zou het nooit doen met minder dan een paar gram, een halve gram blijft weinig van over...

Je kan altijd vragen sturen, heb het vaker gedaan
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ZERO- zei:
Doei maatbekertje.
Klik om te vergroten...
:grin: Dat kan niet nee

En nou laten testen he.. dan weet je hoeveel verschil het gemaakt heeft :) Spierwit zegt natuurlijk niks over de kwaliteit
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
:tearsofjoy:

Zit je buurman bij de politie? Hij moet je huis wel al een tijdje in de gaten hebben gehouden, als ie klaar zat met een camera in de aanslag :grin:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ZERO- zei:
. Doei maatbekertje.
Klik om te vergroten...

Hahaha, bekend probleem !
l
leonradeonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik dacht : " als ik nou eens 4 liter aceton met 4 gram speed in de frituurpan doe , dan ga ik ondertussen naar de kroeg en laat dit een paar uur borrelen en dan hou ik hele waanzinnig goede speed over " . Maar dat was eigenlijk niet zo,n goed idee....

Ziehier de foto die mijn buurman heeft gemaakt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."