Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDuizelig en kortademig na Speed

Duizelig en kortademig na Speed

13 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zullen we dat ff niet doen, dan ben ik weg :P
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#2
Had dit weekend weer wat pep gebruikt.
En ja hoor we zaten na het feestje weer te chillen fftjes, wat jointjes gerookt.
En op een gegeven moment ging ik weer bijna neer, helemaal strdat essig naar buiten gegaan.. vreselijk onrustig en ik dacht echt dat ik neer zou gaan, me hart letterlijk nog nooit horen kloppen.. ben ook hypochonder dus ik ging eventjes na van ja ik loop mezelf waarschijnlijk weer helemaal gek te maken.
Ik deed even die ademhalings oefening (neus diep in rustig, mond uit rustig) en na een paar minuutjes was ik alweer de oude.

Wat ik dus ontdekt heb, als ik pep gebruik word mijn ademhaling extreem onregelmatig(zeg maar alsof ik nog de hele avond aan het dansen ben). Hierdoor ga ik dus onbewust hyperventileren en als ik daardoor dan eenmaal duizelig word dan maak ik mezelf weer gek. Dit natuurlijk in combinatie met niet eten na gebruik, vermoeidheid en veel roken op zo'n feestje.

Je kan echt door met je hoofd te denken dat er wat is ook nog een duizeliger worden en je hart echt heeeel snel laten kloppen.
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#3
En ik gebruik eigenlijk nooit bizar veel, denk dat ik 7-8 puntjes op had :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
En ik gebruik eigenlijk nooit bizar veel, denk dat ik 7-8 puntjes op had
Klik om te vergroten...




Noob.




:tearsofjoy:
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#5
man man man

ga lekker terug naar partyflock en reageer niet als je iets nuttigs te melden hebt.
F
FreaxxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oef herkenbaar! Bij mij helpt het om ademhalingsoefeningen te doen tegen hyperventillatie( even googelen) en proberen je aandacht ergens anders op te richtten. Misschien handig om je vrienden in te lichten zodat ze je kunnen helpen daarbij?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ybez zei:
man man man

ga lekker terug naar partyflock en reageer niet als je iets nuttigs te melden hebt.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Je moet Leipebaviaan niet zo serieus nemen Ybez. Heeft regelmatig verstandige dingen te melden, maar kan ook vaak met een reactie als dit komen. Dit meent hij niet serieus, maar hij vindt het gewoon leuk om mensen op de kast te jagen, is mijn vermoeden (kan ik overigens ook wel in komen). Maar bij jou is het hem ook redelijk goed gelukt volgens mij :tongueout:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien moeten we de #sarcasme hashtag gaan invoeren :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
e moet Leipebaviaan niet zo serieus nemen Ybez. Heeft regelmatig verstandige dingen te melden, maar kan ook vaak met een reactie als dit komen. Dit meent hij niet serieus, maar hij vindt het gewoon leuk om mensen op de kast te jagen, is mijn vermoeden (kan ik overigens ook wel in komen). Maar bij jou is het hem ook redelijk goed gelukt volgens mij :tongueout:
Klik om te vergroten...

Wil je nooit meer van dit soort dingen betichten, het zou mijn reputatie volledig verkloten. :openmouth:
Natuurlijk troll ik, 8 a 9 nakjes zijn redelijk hard, kan je lekker leip op gaan. Tjongejongejonge zeg. :sunglasses:
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha boeie , maar ja chill dat het herkenbaar is.. geeft ook weer wat rust :mrgreen:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb zelf vaak vlak voor en nadat het uitwerkt dat ik duizelig word als ik te snel opsta. Bedoel je zoiets? Weet iemand hoe dat komt of hoe het te voorkomen is?
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoi DF,

Ik 19 jaar ga welleens naar feestjes en gebruik daar sinds een paar maandjes speed..
Vooral om lekker te dansen en 'fris' te zijn.
Op zo'n avond/nacht/ochtend (23:00 - 07:00) gaat er meestal tussen de 0,3-0,5 gram speed doorheen.
Niet belachelijk veel zoals je hier soms wel eens leest, ik voel me op het feest zelf meestal echt top alleen heb ik altijd als ik weer thuis kom bijvoorbeeld of onderweg ben naar huis dat ik altijd echt heel kortademig word, en of duizelig. Soms/meestal gaat dit weer over als ik ff relaxt wat eet en ff een jointje rook.
Tijdens de comedown ben ik vaak ook nog heel onrustig en loop ik constant nerveus te krabben of te bewegen. Dit word overigens niet als vreselijk ervaren

Ben toch benieuwd wat hiervoor de precieze redenen kunnen zijn!

Groetjes
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Welkom :)

Volgens mij heeft dat te maken met het feit dat je dopamine-niveau nog steeds verhoogd is tijdens de comedown. Dopamine zorgt ervoor dat je alerter bent, en dat zorgt dus ook voor onrust.

Niets aan te doen, hoort erbij!
M
Magic92Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Susanne zei:
Ik heb zelf vaak vlak voor en nadat het uitwerkt dat ik duizelig word als ik te snel opsta. Bedoel je zoiets? Weet iemand hoe dat komt of hoe het te voorkomen is?
Klik om te vergroten...

Wat ik doe voordat ik welke drugs dan ook gebruik eet ik veel mandarijntjes of iig fruit. Daardoor voorkom ik dus dat ik duizelig wordt. Als je duizelig wordt op het moment zelf helpt fruit je eigenlijk ook altijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."