#1
Zullen we dat ff niet doen, dan ben ik weg :P
En ik gebruik eigenlijk nooit bizar veel, denk dat ik 7-8 puntjes op had
Ybez zei:man man man
ga lekker terug naar partyflock en reageer niet als je iets nuttigs te melden hebt.
e moet Leipebaviaan niet zo serieus nemen Ybez. Heeft regelmatig verstandige dingen te melden, maar kan ook vaak met een reactie als dit komen. Dit meent hij niet serieus, maar hij vindt het gewoon leuk om mensen op de kast te jagen, is mijn vermoeden (kan ik overigens ook wel in komen). Maar bij jou is het hem ook redelijk goed gelukt volgens mij![]()

Susanne zei:Ik heb zelf vaak vlak voor en nadat het uitwerkt dat ik duizelig word als ik te snel opsta. Bedoel je zoiets? Weet iemand hoe dat komt of hoe het te voorkomen is?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."