#1
Ok want ben namelijk alleen XTC gewend wat dus wat geforceerder is geloof ik. En zoals ik dus goed begrijp is het bij bommen iets minder heftig als bij snuiven.
Wellicht ook een domme vraag maar hoeveel mg is een sleutelpuntje ongeveer denk je haha.
Wellicht ook een domme vraag maar hoeveel mg is een sleutelpuntje ongeveer denk je haha.
MusicIsLife zei:Sowieso ook losjes, vrolijk, ontzettend blij eigenlijk. Het voelt alsof lopen vanzelf gaat, ook heb je iets meer zelfvertrouwen
Verder is het wel subtiel en zie je het niet goed aan je