Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed eerste keer gebruiken

Speed eerste keer gebruiken

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok want ben namelijk alleen XTC gewend wat dus wat geforceerder is geloof ik. En zoals ik dus goed begrijp is het bij bommen iets minder heftig als bij snuiven.

Wellicht ook een domme vraag maar hoeveel mg is een sleutelpuntje ongeveer denk je haha.

MusicIsLife zei:
Sowieso ook losjes, vrolijk, ontzettend blij eigenlijk. Het voelt alsof lopen vanzelf gaat, ook heb je iets meer zelfvertrouwen

Verder is het wel subtiel en zie je het niet goed aan je
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Verwacht geen zware euforie zoals met mdma. Maar je zult je zeker lekker/goed voelen. Bewegen is niet meer tegen te houden, evenals praten. En je bent super scherp voor je gevoel. Je bent een en al energie, een soort stuiterbal. Ik zelf vind alleen speed wat saai als ik heel eerlijk ben, maar dat komt omdat ik meer een spacer ben zeg maar.

Oja, eet de dag ervoor nog wel goed. Want eenmaal speed in je mik is uren niet meer eten... Alhoewel een drinkontbijt of zoiets vaak nog wel naar binnen te krijgen is.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
bobsacamano zei:
Wellicht ook een domme vraag maar hoeveel mg is een sleutelpuntje ongeveer denk je haha.
Klik om te vergroten...

Hangt van de grote van jouw sleutel af :P en of die helemaal uitpuilt of niet... Maar doseringen met speed gaan niet zo nauw, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok klinkt wel als iets wat ik leuk vind. Ik snap dat je het wellicht saai kan vinden maar helaas mdma is pas 4 weken terug komende zaterdag. Ik zat nog te denken aan een kwartje ofzo maar goed eigenlijk gewoon helemaal niet doen. De laatste keer M was er overigens net als altijd echt geen enkele down de dagen erna voel me altijd net zo leveled als anders.

Maar daarom dacht ik wellicht een keer pep proberen.

Ik heb echt hele normale sleutels trouwens



Psychedelibee zei:
Verwacht geen zware euforie zoals met mdma. Maar je zult je zeker lekker/goed voelen. Bewegen is niet meer tegen te houden, evenals praten. En je bent super scherp voor je gevoel. Je bent een en al energie, een soort stuiterbal. Ik zelf vind alleen speed wat saai als ik heel eerlijk ben, maar dat komt omdat ik meer een spacer ben zeg maar.

Oja, eet de dag ervoor nog wel goed. Want eenmaal speed in je mik is uren niet meer eten... Alhoewel een drinkontbijt of zoiets vaak nog wel naar binnen te krijgen is.
Klik om te vergroten...
J
JdoeLid
01-01-2024, 00:00
#5
bobsacamano zei:
Ok klinkt wel als iets wat ik leuk vind. Ik snap dat je het wellicht saai kan vinden maar helaas mdma is pas 4 weken terug komende zaterdag. Ik zat nog te denken aan een kwartje ofzo maar goed eigenlijk gewoon helemaal niet doen. De laatste keer M was er overigens net als altijd echt geen enkele down de dagen erna voel me altijd net zo leveled als anders.

Maar daarom dacht ik wellicht een keer pep proberen.

Ik heb echt hele normale sleutels trouwens



Psychedelibee zei:
Verwacht geen zware euforie zoals met mdma. Maar je zult je zeker lekker/goed voelen. Bewegen is niet meer tegen te houden, evenals praten. En je bent super scherp voor je gevoel. Je bent een en al energie, een soort stuiterbal. Ik zelf vind alleen speed wat saai als ik heel eerlijk ben, maar dat komt omdat ik meer een spacer ben zeg maar.

Oja, eet de dag ervoor nog wel goed. Want eenmaal speed in je mik is uren niet meer eten... Alhoewel een drinkontbijt of zoiets vaak nog wel naar binnen te krijgen is.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Je kan het beste geen amfetamine en Mdma met elkaar combineren. Dat is een hele ongezonde combinatie voor je hersenen (veel slechter dan los MDMA of los Amfetamine).
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Trouwens een klein extra vraagje. Als ik bom op een maag waar drie uur lang geen nieuw eten in is gekomen. Hoe lang duurt het dan voor het in slaat?

ik zal even een weegschaaltje kopen. Er wordt natte pep geleverd morgen dus die moet ik nog even drogen voor zaterdag.

Psychedelibee zei:
Verwacht geen zware euforie zoals met mdma. Maar je zult je zeker lekker/goed voelen. Bewegen is niet meer tegen te houden, evenals praten. En je bent super scherp voor je gevoel. Je bent een en al energie, een soort stuiterbal. Ik zelf vind alleen speed wat saai als ik heel eerlijk ben, maar dat komt omdat ik meer een spacer ben zeg maar.

Oja, eet de dag ervoor nog wel goed. Want eenmaal speed in je mik is uren niet meer eten... Alhoewel een drinkontbijt of zoiets vaak nog wel naar binnen te krijgen is.
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo'n half uur - 3 kwartier, amfetamine wordt behoorlijk goed opgenomen. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
bobsacamano zei:
Trouwens een klein extra vraagje. Als ik bom op een maag waar drie uur lang geen nieuw eten in is gekomen. Hoe lang duurt het dan voor het in slaat?

ik zal even een weegschaaltje kopen. Er wordt natte pep geleverd morgen dus die moet ik nog even drogen voor zaterdag.
Klik om te vergroten...
Zeker even drogen inderdaad. Maar gaat vaak vrij snel is mijn ervaring. Binnen een paar uur is het al snuifklaar en als je een bommetje doet hoeft het sowieso niet perfect droog te zijn. Maar helemaal nat bommen lijkt mij ook niet handig (geen idee waarom overigens...)

Je kan het afwegen natuurlijk, maar ik neem daar bij pep eigenlijk nooit de moeite voor, aangezien een mg meer of minder niet echt uitmaakt. Normaal gesproken is afwegen natuurlijk wel goed he :wink:.

Het duurt denk ik zo'n 30 tot 45 min voor je de eerste effecten zal merken en na een min of 90 zal die wel ongeveer pieken gok ik zo.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
Zo'n half uur - 3 kwartier, amfetamine wordt behoorlijk goed opgenomen. :)
Klik om te vergroten...
Haha lol! Wij geven telkens ongeveer tegelijk dezelfde info.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Fool zei:
Zo'n half uur - 3 kwartier, amfetamine wordt behoorlijk goed opgenomen. :)
Klik om te vergroten...
Haha lol! Wij geven telkens ongeveer tegelijk dezelfde info.
Klik om te vergroten...
Nou, lijkt mij een goede zekerheid, nietwaar? :P

Daarnaast moet je je amfetamine ook voor orale inname helemaal drogen! Het oplosmiddel waarin amfetamine wordt geleverd is meestal methanol, en dat is giftig!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Top! Ik droogte het standaard al, maar wist nooit zo goed waarvoor.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hahaha ja idd ik zie het maar als een second opinion lol en dat in twee topics tegelijk.

JA ga het sowieso goed drogen. Gooi mijn oven op 100 graden en laat het er gewoon tijdje in staan tot het droog is.

Ok ik ga het gewoon bommen 60mg ongeveer voor mij en misschien 40mg gezien ze 30 kilo lichter is als ik. Ze kan ook geen xtc doen dit keer.

Echt best grappig dat ik ergens beetje bang ben voor speed terwijl ik helemaal niet moeilijk (wel bewust) doe over xtc. Terwijl als ik mensen hier op het forum zo hoor ze speed helemaal niet zo heftig vinden als xtc.

Maar goed ik ken speed nog niet. Ik zal wel even een reportje schrijven volgende week :)

Psychedelibee zei:
Fool zei:
Zo'n half uur - 3 kwartier, amfetamine wordt behoorlijk goed opgenomen. :)
Klik om te vergroten...
Haha lol! Wij geven telkens ongeveer tegelijk dezelfde info.
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou een beetje oppassen met je oven, als er een ander productieproces is gebruikt óf je een dealer hebt die er zelf meer oplossmiddel aan toe heeft gevoegd, zou het wat anders dan methanol kunnen zijn. Met een beetje pech heb je een stof met een laag ontbrandingspunt en dan vliegt je over in de fik. :P

Zou gewoon een bord in de magnetron zetten en (KORT, anders barst je bord) opwarmen, dan kun je hier je amfetamine over uitspreiden. Of zelfs helemaal geen hitte gebruiken, maar gewoon wat meer geduld bewaren. :wink:

Hoop trouwens voor je dat je amfetamine een beetje puur is, want van 60 milligram 30% zul je niet bijzonder veel merken. :P Maar hey, je kunt altijd nog bij-doseren (kun je beter wel nasaal doen, als je je nachtrust op prijs stelt)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarom zo moeilijk doen met het drogen... Ik leg het op een bord en hak het af en toe even fijn, binnen een paar uur is het gewoon prima opgedroogd (zelfs direct uit de vriezer). Je zult wel af en toe een pep geur voorbij hebben. Dat kan zelfs op een paar meter afstand...

Doe het drogen de nacht er voor of een paar uur ervoor als je het niet direct na het opstaan nodig hebt. Opwarmen hoeft de potentie niet ten slechte te komen, maar zou het risico gewoon niet nemen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
De reden dat ik het over de oven had was omdat ik ergens had gelezen dat er eventueel stoffen in kunnen zitten die er pas uit gaan bij 100 graden. Maar goed er stond ook bij dat die kans heel klein was.

Ik ga het gewoon drogen op een bord krijg het morgenavond of donderdag binnen dus das kurkdroog komende zaterdag als ik het ga gebruiken.

Ik ga nog even nadenken over het bommen of snuiven heb nog nooit gesnoven namelijk haha. Bommen klinkt zo lekker veilig net zoals het in een drankje flikkeren.


Psychedelibee zei:
En een beetje spanning bij een nieuwe drug is alleen maar gezond hoor! Maar je zult zien dat het allemaal wel mee valt, zeker als je 60mg bomt.

Ik zelf doe recreationeel speed altijd snuiven en functioneel bommen. Nadeel met snuiven is wel dat je snel geneigd bent om meer te nemen.
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zal wel lekker branden in je neus, maar is snel weer over gelukkig
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
bobsacamano zei:
De reden dat ik het over de oven had was omdat ik ergens had gelezen dat er eventueel stoffen in kunnen zitten die er pas uit gaan bij 100 graden. Maar goed er stond ook bij dat die kans heel klein was.

Ik ga het gewoon drogen op een bord krijg het morgenavond of donderdag binnen dus das kurkdroog komende zaterdag als ik het ga gebruiken.

Ik ga nog even nadenken over het bommen of snuiven heb nog nooit gesnoven namelijk haha. Bommen klinkt zo lekker veilig net zoals het in een drankje flikkeren.


Psychedelibee zei:
En een beetje spanning bij een nieuwe drug is alleen maar gezond hoor! Maar je zult zien dat het allemaal wel mee valt, zeker als je 60mg bomt.

Ik zelf doe recreationeel speed altijd snuiven en functioneel bommen. Nadeel met snuiven is wel dat je snel geneigd bent om meer te nemen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ja dat snap ik, heb zelf ook een paar weken geleden pas voor het eerst gesnoven en was wel eem drempel waar ik even overheen moest. Maar als je het eenmaal 1 keer hebt gedaan gaat de volgende x al een stuk makkelijker :wink:

Zal idd even branden en het kan dat je een kwartier ofzo een heel smerige smaak in je keel hebt haha
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ligt heel erg aan je speed, als je er geen cafeïne of overmaat zwavel in hebt zitten(kun je eruit wassen met aceton) brandt het amper. Ik heb nooit ergens last van. :P
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#19
MusicIsLife zei:
Zal idd even branden en het kan dat je een kwartier ofzo een heel smerige smaak in je keel hebt haha
Klik om te vergroten...

Na verloop van tijd ga je de smaak vanzelf wel waarderen. Dat doet mij echt niets meer.

Speed die ik hier heb is op 61% getest en die komt heel zacht binnen. Daar voelt je neus niets van. Prikkelt nog niet eens :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
En een beetje spanning bij een nieuwe drug is alleen maar gezond hoor! Maar je zult zien dat het allemaal wel mee valt, zeker als je 60mg bomt.

Ik zelf doe recreationeel speed altijd snuiven en functioneel bommen. Nadeel met snuiven is wel dat je snel geneigd bent om meer te nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."