Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bobsacamano zei: Hallo Allemaal, Ik wil aankomend weekend voor het eerst speed gebruiken. Normaal gebruik ik XTC maar gezien het dan 4 weken geleden is dat ik voor het laatst heb gebruikt wil ik er toch een beetje mee oppassen. Daarom dacht ik laat ik is speed proberen het wordt een lange nacht met een geweldig feestje waar ik niks van wil missen. Nu is mijn probleem maandag moet ik weer werken dus ik wil echt gewoon kunnen slapen zondag op maandag dus ik wil maar een heel klein beetje gebruiken. Dus ik dacht eraan om sleutelpuntjes te doen. Maar ook zou ik liever de speed in een bommetje innemen. Maar werkt dit ook met een klein sleutelpuntje? Dan lees ik ook zoveel mega verschillende verhalen van mensen die deze drug gebruiken wat de effecten zijn. Kunnen jullie misschien wat ervaringen delen? Klik om te vergroten... Ik vind 50 a 60 mg (uitgaande van ~70% amfetamine) bommen rond 23.00 uur prima voor een nachtje feesten. Je staat dan niet retestrak en een schoonheidsslaapje moet moet wel lukken tegen de volgende middag. Je kan ook gewoon zondagavond lekker vroeg in bed kruipen, dan komt het ook wel weer goed met je Niet bijpakken (en zeker niet bijbommen) als je nog wat wilt slapen dat weekend!"
"bobsacamano zei: Ok klinkt wel als iets wat ik leuk vind. Ik snap dat je het wellicht saai kan vinden maar helaas mdma is pas 4 weken terug komende zaterdag. Ik zat nog te denken aan een kwartje ofzo maar goed eigenlijk gewoon helemaal niet doen. De laatste keer M was er overigens net als altijd echt geen enkele down de dagen erna voel me altijd net zo leveled als anders. Maar daarom dacht ik wellicht een keer pep proberen. Ik heb echt hele normale sleutels trouwens Psychedelibee zei: Verwacht geen zware euforie zoals met mdma. Maar je zult je zeker lekker/goed voelen. Bewegen is niet meer tegen te houden, evenals praten. En je bent super scherp voor je gevoel. Je bent een en al energie, een soort stuiterbal. Ik zelf vind alleen speed wat saai als ik heel eerlijk ben, maar dat komt omdat ik meer een spacer ben zeg maar. Oja, eet de dag ervoor nog wel goed. Want eenmaal speed in je mik is uren niet meer eten... Alhoewel een drinkontbijt of zoiets vaak nog wel naar binnen te krijgen is. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Je kan het beste geen amfetamine en Mdma met elkaar combineren. Dat is een hele ongezonde combinatie voor je hersenen (veel slechter dan los MDMA of los Amfetamine)."
"Hardcoreshit zei: Hey, Gisteren heb ik voor de eerste keer MDMA geprobeerd. Een bruin-achtige poeder met cristallen in. Ik vroeg mij echter af of de manier waarop ik dit beleefde, zo bij iedereen ook is, of dat ik misschien te veel water gedronken heb of een te hoge dosis, waardoor er misschien andere effecten optreden die eigenlijk niet de bedoeling zijn en/of gevaarlijk kunnen zijn. Ik heb ongeveer een pinkje en daarna een stukje cristal gebruikt, en na 2 / 3 uur nog een klein pinkje erbij, om het effect wat langer aan te houden. Voor de 5 uren dat ik het effect merkte, was meer dan 4 uur heel erg leuk. Muziek klonk leuker, ik bleef steeds praten met een vriend die ook genomen had en voelde me erg gelukkig, alsof er niets negatiefs kon gebeuren. Er was daarna wel een moment waarop die vriend stiller werd en zei dat hij zich wat raar voelde. De muziek begon hem te irriteren en hij wilde met rust gelaten worden, niet meer praten. Hierdoor kreeg ik wat schrik omdat hij dit zei (ik dacht ten eerste dat het mij ook zou overkomen, en ten tweede begon ik mij allerhande erge scenario's voor te stellen, moest de situatie verergeren). Toen was er dus 20 minuten een minder momentje voor ons beide. Toen zei hij dat hij zich terug beter voelde, waardoor ik erg opgelucht was. Toen keerde het blije gevoel van voorheen terug. Komt dit omdat we te veel water gedronken hadden, omdat de dosis te hoog lag, of is het normaal dat er op de 'piek' ofzo zo'n moment komt? Weet iemand hier meer over, of heeft iemand dergelijke dingen reeds meegemaakt? Vandaag wilden we nog eens proberen, maar ik wou eerst toch zeker weten dat we veilig bezig waren. Klik om te vergroten... MDMA versterk je emoties enorm. Als er iets gebeurd dat normaal niet zo erg is (je vriend geeft aan dat hij zich even niet zo lekker voelt) dan kan dat onder invloed van MDMA heeeeel vervelend aanvoelen. Je kan dan het beste proberen gewoon even wat anders te doen en je gedachte te verzetten, dan gaat het wel weer over. Om het effect van MDMA (en het functioneren van je hersenen ) in stand te houden kan je het beste minimaal 3 maanden tussen ieder gebruik laten. Als je het vandaag weer gaat gebruiken zal het effect waarschijnlijk veel minder zijn. Je hersenen zijn nog lang niet hersteld van het vorige gebruik. De kans op een flinke dip neemt ook behoorlijk toe."
"Ik heb ook maar even een account aangemaakt. Denk dat het wel in dit topic past. Kort over mij: Man Gewicht 70 kg 25 jaar Tot aan onderstaande ervaring geen ervaring met gebruik van drugs. Alleen Alcohol. Vorige week heb ik voor de eerste keer MDMA (ongeveer 90 mg) geprobeerd op een feestje. Dat was geweldig! . Volgende week (twee weken na laatste / eerste gebruik) ga ik naar een ander feest toe. Ik weet dat de aanbevolen tussenpauze 2 tot 3 maanden is. En daar wil ik me eigenlijk ook aan houden, ik wil het leuk en "veilig" houden. Maarrr....... Ik twijfel toch enorm, het lijkt me enorm leuk om het nog eens te doen. Het feest waar we naar toe gaan duurt tot laat en is er zeer "geschikt" voor. Mijn vragen: - Wat zijn de risico's als ik het nog een keer doe, ongeveer zelfde dosering. Daarna aantal maanden niet gebruiken? Zoals ik hierboven schrijf.. Ik wil het zo veilig en leuk mogelijk houden. - Is mijn serotinevoorraad weer voor het grootste deel hersteld 2 weken na eerste gebruik? - Hoe groot is de "schade" als ik nu voor de tweede keer in twee weken MDMA gebruik, en daarna een aantal maanden niet. Dosis is verder vrij normaal en niet extreem (half pilletje, niet meerdere pilletjes zoals ik wel eens lees) Kortom: graag wat advies. Ik weet dat het beter is om niet te doen, maar wil toch graag eens van jullie horen hoe "slecht" het is wanneer ik me eenmalig niet aan de juiste tussenpauze houdt. Bedankt!"