Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed eerste keer gebruiken

Speed eerste keer gebruiken

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
De reden dat ik het over de oven had was omdat ik ergens had gelezen dat er eventueel stoffen in kunnen zitten die er pas uit gaan bij 100 graden. Maar goed er stond ook bij dat die kans heel klein was.

Ik ga het gewoon drogen op een bord krijg het morgenavond of donderdag binnen dus das kurkdroog komende zaterdag als ik het ga gebruiken.

Ik ga nog even nadenken over het bommen of snuiven heb nog nooit gesnoven namelijk haha. Bommen klinkt zo lekker veilig net zoals het in een drankje flikkeren.


Psychedelibee zei:
En een beetje spanning bij een nieuwe drug is alleen maar gezond hoor! Maar je zult zien dat het allemaal wel mee valt, zeker als je 60mg bomt.

Ik zelf doe recreationeel speed altijd snuiven en functioneel bommen. Nadeel met snuiven is wel dat je snel geneigd bent om meer te nemen.
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zal wel lekker branden in je neus, maar is snel weer over gelukkig
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
bobsacamano zei:
De reden dat ik het over de oven had was omdat ik ergens had gelezen dat er eventueel stoffen in kunnen zitten die er pas uit gaan bij 100 graden. Maar goed er stond ook bij dat die kans heel klein was.

Ik ga het gewoon drogen op een bord krijg het morgenavond of donderdag binnen dus das kurkdroog komende zaterdag als ik het ga gebruiken.

Ik ga nog even nadenken over het bommen of snuiven heb nog nooit gesnoven namelijk haha. Bommen klinkt zo lekker veilig net zoals het in een drankje flikkeren.


Psychedelibee zei:
En een beetje spanning bij een nieuwe drug is alleen maar gezond hoor! Maar je zult zien dat het allemaal wel mee valt, zeker als je 60mg bomt.

Ik zelf doe recreationeel speed altijd snuiven en functioneel bommen. Nadeel met snuiven is wel dat je snel geneigd bent om meer te nemen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ja dat snap ik, heb zelf ook een paar weken geleden pas voor het eerst gesnoven en was wel eem drempel waar ik even overheen moest. Maar als je het eenmaal 1 keer hebt gedaan gaat de volgende x al een stuk makkelijker :wink:

Zal idd even branden en het kan dat je een kwartier ofzo een heel smerige smaak in je keel hebt haha
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ligt heel erg aan je speed, als je er geen cafeïne of overmaat zwavel in hebt zitten(kun je eruit wassen met aceton) brandt het amper. Ik heb nooit ergens last van. :P
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#5
MusicIsLife zei:
Zal idd even branden en het kan dat je een kwartier ofzo een heel smerige smaak in je keel hebt haha
Klik om te vergroten...

Na verloop van tijd ga je de smaak vanzelf wel waarderen. Dat doet mij echt niets meer.

Speed die ik hier heb is op 61% getest en die komt heel zacht binnen. Daar voelt je neus niets van. Prikkelt nog niet eens :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."